Przetargi.pl
Roboty remontowe placów postojowych, dróg i chodników w kompleksach wojskowych w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 części)

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe placów postojowych, dróg i chodników w kompleksach wojskowych w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty placów postojowych, dróg i chodników w kompleksach wojskowych w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania) 1) Zadanie nr 1: Remont parkingu przy budynku nr 34 i dojazdu do garaży nr 49 i 50 na terenie kompleksu wojskowego w Rzeszowie, 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska 5 Dla zadania nr 1 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: Wykonanie wymiany krawężników przy placu postojowym będzie polegało na usunięciu pojedynczo starych zniszczonych krawężników i wstawieniu na ich miejsce nowych. a) Naprawa nawierzchni drogi i wymiana krawężników betonowych przy wjeździe naprzeciw budynku Nr 32: - zdemontowanie starych krawężników betonowych, - mechaniczne zerwanie nawierzchni asfaltowej, - ustawienie nowych krawężników w wjeździe, - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej z wyprofilowaniem spadków do kraty ściekowej, b) Powiększenie placu postojowego z kostki brukowej przy budynku Nr 34: - usunięcie starego pnia po wyciętym drzewie, - usunięciu nasypu ziemnego i zerwaniu wierzchniej warstwy ziemi w miejscu po ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, - rozebraniu obrzeży betonowych przy istniejącym placu w miejscu dołożenia kostki brukowej, - rozebraniu mechanicznym nawierzchni betonowej, - ułożeniu w nowym miejscu obrzeży trawnikowych wyznaczających powierzchnię pod ułożenie placu z kostki brukowej, część obrzeży z demontażu zostanie ułożona ponownie, - wyłożeniu placu kostką brukową betonową w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej, - Po zerwaniu starych nawierzchni należy przygotować powierzchnię pod ułożenie nowych poprzez wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstwy piasku grubości 15 cm po zagęszczeniu grub. 10 cm. Przed przystąpieniem do układania kostki brukowej w pierwszej kolejności należy przygotować powierzchnię, ustawić obrzeża trawnikowe o wym. 20x6 - szare wokół zabudowywanej powierzchni. Po ustawieniu obrzeży trawnikowych, zagęszczeniu i wyrównaniu podsypki piaskowej, przystępujemy do układania kostki brukowej - szarej grub. 6 cm. Kostkę należy ułożyć z lekkimi spadkami w stronę istniejących krat ściekowych w celu uniknięcia powstawania zlewisk wody deszczowej. Po ułożeniu kostki szczeliny pomiędzy poszczególnymi kostkami zasypujemy drobnym piaskiem. - wywiezieniu gruzu betonowego samochodem na wysypisko, c) Remont drogi dojazdowej do garaży Nr 49 i 50: - wykonanie koryta drogi przez zerwanie wierzchniej warstwy ziemi, - wykonanie warstwy odsączającej pod ułożenie płyt żelbetowych ażurowych, - wykonanie rowków i ławy betonowej pod ułożenie krawężników betonowych o wym. 20x30cmx100cm, - ułożenie krawężników drogowych betonowych o wym. 20x30x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - ułożenie nawierzchni z żelbetowych płyt ażurowych typu Jomb, - wywiezienie i rozplantowanie ziemi na terenie kompleksu w miejscach wskazanych przez użytkownika d) Po zakończeniu realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy. 2) Zadanie nr 2: Remont chodnika przy budynku nr 50 i placu postojowego przy budynku nr 35 w kompleksie wojskowym w Rzeszowie, 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 22 Dla zadania nr 2 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Roboty remontowe chodnika przy budynku nr 50 i 35: - rozebranie starej zniszczonej nawierzchni bitumicznej przy bud. Nr 50,. - rozebranie starej powierzchni betonowej o grub. 15 cm przy bud. Nr 50, - rozebranie chodnika na podsypce piaskowej z płyt betonowych 50x50x7cm, - rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10 cm, przy bud. Nr 35 i 50, - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w wykonanym korycie - grubość po zagęszczeniu 10 cm przy bud. Nr 35 i 50, - wykonanie podsypki z piasku z zagęszczeniem mechanicznym o grub. po zagęszczeniu 5 cm przy bud. Nr 35 i 50, - wykonanie chodnika z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej przy budynku Nr 35 i 50. - wykonanie wejścia z palisady i kostki brukowej do budynku Nr 50. - wykonanie mechaniczne koryta pod wyłożenie placu płytami żelbetonowymi ażurowymi na podsypce piaskowej. - wykonanie warstwy odsączającej pod wyłożenie placu płytami żelbetonowymi ażurowymi. - rozebranie krawężnika betonowego przed wyłożeniem placu płytami ażurowymi. - wykonanie rowków i ławy betonowej pod - wyłożenie placu przy budynku Nr 35 płytami żelbetonowymi ażurowymi na podsypce piaskowej. - wywiezienie ziemi i gruzu z placu budowy. Po zakończeniu prac przy remoncie chodnika i placu w kompleksie, Wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy przez oczyszczenie terenu z resztek ziemi i gruzu. b) Roboty remontowe placu postojowego przy budynku nr 35: - wykonanie koryta pod wyłożenie placu płytami drogowymi żelbetowymi ażurowymi, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku pod wyłożenie placu płytami drogowymi żelbetowymi ażurowymi, - zdemontowanie starych krawężników drogowych betonowych o wym. 20x30x100cm, - ułożenie nowych krawężników drogowych betonowych o wym. 20x30x100cm, - wywiezienie ziemi i gruzu z placu budowy. c) Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje plac budowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 9B - dla zadania nr 2), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 10B - dla zadania nr 2) oraz na Szkicach (mapach) sytuacyjnych kompleksów ((Załącznik nr 11A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 11B - dla zadania nr 2) 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1 (zadanie nr 1): 1.500,00 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), 2) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2 (zadanie nr 2): 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych 00/100), UWAGA: w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na obydwie części zamówienia, Zamawiający zaleca, aby wadium zabezpieczające ofertę wnieść odrębnie na każdą część zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/67/2015 dotyczy części nr[1 lub 2], NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach