Przetargi.pl
Roboty remontowe niezbędne do przystosowania pomieszczeń Pracowni Endoskopii pod kątem nowej aparatury medycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach ogłasza przetarg

  • Adres: 19100 Mońki, al. Niepodległości
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 727 81 30, 668 877 590 , fax. 85 727 81 35, 727 81 34
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach
    al. Niepodległości 9
    19100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 85 727 81 30, 668 877 590, fax. 85 727 81 35, 727 81 34
    REGON: 5065295600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.monki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe niezbędne do przystosowania pomieszczeń Pracowni Endoskopii pod kątem nowej aparatury medycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe niezbędne do przystosowania pomieszczeń Pracowni Endoskopii pod kątem nowej aparatury medycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać w szczególności: 2.1. prace rozbiórkowe i demontażowe: a) skucie płytek ceramicznych; b) rozbiórka ścianek działowych; c) demontaż drzwi aluminiowych; d) demontaż drzwi drewnianych; e) rozbiórka posadzek z płytek terakotowych; f) rozbiórka podsadzek z płytek PCV; g) zeskrobać istniejące powłoki malarskie; h) rozbiórka doświetli; i) demontaż osprzętu medycznego w Sali zabiegowej i chirurgicznej; j) demontaż osprzętu sanitarnego, elektrycznego, splity klimatyzacji. 2.2. prace montażowe i wykończeniowe: a) wykonanie ścianek działowych i zabudów z płyt gipsowo-kartonowych; b) wykonanie sufitu podwieszanego na profilach stalowych płyt gipsowo-kartonowych; c) wstawienie stolarki aluminiowej i drewnianej; d) uzupełnienie otworu po wentylatorze w oknie aluminiowym; e) wykonanie wentylacji grawitacyjnej gabinetów i mechanicznej pomieszczenia myjki; f) obłożenie ścian płytkami glazury w pomieszczeniach gabinetów i myjki g) dokonać dwukrotnego szpachlowania pozostałych ścian; h) wykonać prace malarskie ogólne oraz specjalistyczne; i) wykonać impregnację i naprawy posadzki cementowej wyrównać warstwą samopoziomującą; wykonanie izolacji pomieszczeń mokrych, wc, myjka-folia w płynie x 2; j) Ułożenie płytek ceramicznych gresowych, gabinety, magazynek, pomieszczenie myjki; k) narożniki ścian w ciągach komunikacyjnych zabezpieczyć przed skutkami uderzeń. 3. Szczegółowy zakres robót Wykonawcy określa dokumentacja projektowa, na którą składają się w szczególności: a) Projekt budowlany „Dostosowanie pomieszczeń na gabinety do badań Endoskopowych w SP ZOZ w Mońkach – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mońkach, Al. Niepodległości 9, 19-100 Mońki, działka nr 1050/1– załącznik nr 2 do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zwana dalej STWiOR –załącznik nr 3 do SIWZ; c) Przedmiar robót–załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót zamieszczony przez Zamawiającego, z uwagi na ryczałtowe rozliczenie, należy traktować jako dokument pomocniczy do skalkulowania oferty cenowej ryczałtowej. Dokumentacja projektowa oraz STWiOR jest nadrzędna w stosunku do przedmiaru robót. 5. Wykonawca zapewni wykonanie i dostarczy dokumenty: a) dokumentacje powykonawczą; c) protokoły ze sprawdzenia wszystkich instalacji; d) kopie dokumentów potwierdzające utylizację bądź zagospodarowanie materiałów pochodzących z rozbiórki. 6. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej przy odbiorze końcowym wszystkie dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w STWiOR, w szczególności: a) dokumenty potwierdzające odbiór robót zanikowych i ulegających zakryciu; b) recepty i ustalenia technologiczne; c) dziennik budowy; d) wyniki pomiarów kontrolnych, zgodne ze STWiOR; e) deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie ze STWiOR. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, numerów fax., adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. 8. Warunki wykonywania zamówienia: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, tj. czynności opisanych w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ i STWiOR stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2017 r. poz. 1332 ze zmianami). Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zostały określone w Rozdziale XXVII niniejszej SIWZ. b) W cenie ryczałtowej Wykonawca uwzględni w szczególności: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za ich pełną odpowiedzialność; - miejsce, odległość , koszt wywozu utylizacji i składowania odpadów, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności miejsc, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikajacych z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - wszelkie opłaty, jakie Wykonawca zobowiazany jest ponieść w zwiazku z realizacją zamówienia. c) Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego użycia, stanowią własność Zamawiającego. Miejsce składowania – wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie SP ZOZ w Mońkach – Mońki, Al. Niepodległości 9. 9. Wymagania dotyczące zatrudnienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 10. Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić do zaplecza i remontowanych pomieszczeń energię elektryczną, wodę, itp. Zabezpieczenie korzystania z w/w nośników i mediów energetycznych należy do obowiązków Wykonawcy. 11. Zamawiający może udostępnić odpłatnie media (woda, energia elektryczna) niezbędne do realizacji inwestycji. Miejsca poboru, dopuszczalna moc i szczegółowe warunki techniczne podłączenia – do uzgodnienia po wprowadzeniu na teren budowy. Kable, przewody i rozdzielnie od miejsc przyłączenia zapewnia wykonawca na własny koszt. 12. Regulacje dotyczące podwykonawstwa: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom b)Wykonawca może: - powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, pomimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom; - wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie; - wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie; - zrezygnować z podwykonawstwa. c) w przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 Pzp, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał sie w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, d) powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom może nastąpić wyłącznie na podstawie umowy o podwykonawstwo; e) umowa o podwykonawstwo musi być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności; f) do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego i Wykonawcy; g) zawarta umowa o podwykonawstwo musi być zgodna z treścią zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu umowy; h) termin zapłaty wynagrodzenia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzającego wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; i) Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, z zastrzeżeniem art. 143 b ust. 8 ustawy Pzp; j) powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualny na dzień składania ofert: (należy dołączyć do oferty – ETAP I): 1.1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do siwz (Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału), zwanym dalej „Oświadczeniem”. 1.2 Oświadczenie musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim inny podmiot wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa także Oświadczenie dotyczące tych podmiotów – podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentowania innego podmiotu. 1.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisuje osoba/y, upoważniona/y do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. 1.4 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; (Załącznik nr 5 do SIWZ). 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć: Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, tj.: Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Inne wymagane dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Formularz ofertowy; b) Kosztorys ofertowy (z uwagi na rozliczenie ryczałtowe posiada charakter pomocniczy i informacyjny); c) Pisemne zobowiązanie podmiotów Załącznik Nr 8 do SIWZ albo inny dokument, wykazujący udostępnienie Wykonawcy potencjału tego podmiotu w zakresie określonym w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów; d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty; Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej; 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 6. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. 7. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w Rozdział X pkt 1 ppkt 1.1. lit a) tiret 3) lit a) budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informację lub dokumenty w tym zakresie. 8. W przypadku gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 9. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach