Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego i Klubu Dziecięcego w Sztabinie

GMINA SZTABIN ogłasza przetarg

  • Adres: 16-310 Sztabin, Augustowska 53
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 876439750
  • Data zamieszczenia: 2024-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SZTABIN
    Augustowska 53
    16-310 Sztabin, woj. podlaskie
    tel. 876439750
    REGON: 790671024
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego i Klubu Dziecięcego w Sztabinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego w ramach realizacji przez Gminę Sztabin zadania inwestycyjnego pn: „Sportowa Gmina Sztabin. Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Sztabin” ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych”.Część 1 zamówienia obejmuje Budowę boiska wielofunkcyjnego na działce nr 77/9 w Sztabinie.Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót związanych z budową boiska:- prace rozbiórkowe- wyrównanie terenu- wykonanie murów oporowych i ław fundamentowych- równanie terenu ziemią- wykonanie systemu odwaniającego- wykonanie podbudowy pod nawierzchnię- wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowo – gumowej- wyposażenie w sprzęt sportowy (bramki do piłki ręcznej, zestaw do siatkówki)- wykonanie ogrodzenia i piłkochwytów- wykonanie chodnika z kostki brukowej2) Dostawę i montaż stołu do codziennej gry w tenisa stołowego na zewnątrz lub w budynku (Outdoor) do szkoły podstawowej w Krasnymborze.Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót budowlanych zawarty jest w dokumentacjach projektowych stanowiących Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia faktycznej ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to , że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.Wykonawcy robót budowlanych budowy boiska i klubu dziecięcego bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązani będą do:1) urządzenia terenu budowy, odpowiedniego wygrodzenia niezbędnego terenu,2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,3) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,4) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,5) utrzymania porządku w trakcie wykonywania robót i systematycznego porządkowania placu budowy,6) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.7) ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru.Przedmiotem Części 2 zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie klubu dziecięcego w Sztabinie w ramach realizacji przez Gminę Sztabin zadania inwestycyjnego pn: „Budowa Klubu Dziecięcego w Sztabinie ze środków „Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029” i ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych” .Część 2 zamówienia obejmuje budowę budynku klubu dziecięcego wraz z infrastruktura towarzyszącą.Poniżej przedstawiono główne elementy planowanych do wykonania robót związanych z budową klubu:- roboty ziemne- roboty fundamentowe- wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych- wykonanie stropu żelbetowego- wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem- roboty wykończeniowe wewnętrzne- montaż stolarki okiennej i drzwiowej- wykonanie elewacji- budowa przyłącza wodociągowego i wykonanie instalacji wodociągowej wraz z armaturą (umywalki, baterie, zlewy itp.)- wykonanie instalacji kanalizacyjnej wraz z armaturą (sedesy, brodziki i włączenie do istniejącego na działce przyłącza,- wykonanie przyłącza energetycznego z budynku szkoły, wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej,- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania ( ogrzewanie podłogowe i grzejniki)- montaż pompy ciepła powietrze/woda typu split z jednostką zewnętrzną oraz wewnętrzną o mocy min. 13 kW z buforem o pojemności 300 litrów,- wykonanie i montaż instalacji fotowoltaicznej PV o mocy min 14 kWp.Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót budowlanych zawarty jest w dokumentacjach projektowych stanowiących Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia faktycznej ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to , że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.Wykonawcy robót budowlanych budowy boiska i klubu dziecięcego bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązani będą do:1) urządzenia terenu budowy, odpowiedniego wygrodzenia niezbędnego terenu,2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,3) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,4) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,5) utrzymania porządku w trakcie wykonywania robót i systematycznego porządkowania placu budowy,6) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.7) ustawienia tablic informacyjnych dotyczących realizacji inwestycji w ramach Programu Polski Ład wg obowiązującego wzoru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach