POWIAT BIELSKI ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Adama Mickiewicza 46
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 833 26 16 , fax. 85 833 26 12
- Data zamieszczenia: 2024-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT BIELSKI
ul. Adama Mickiewicza 46
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 85 833 26 16, fax. 85 833 26 12
REGON: 050658574 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbielski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja źródeł ciepła i energii elektrycznej w Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branży sanitarnej związanych z modernizacją istniejących źródeł ciepła, zgodnie z:1) projektami – Załącznik Nr 9 do SWZ; 2) przedmiarami robót – Załącznik Nr 10 do SWZ;3) specyfikacjami technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 11 do SWZ;2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w w/w załącznikach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną.3. Dodatkowe uwagi: Przedmiot zamówienia objęty będzie okresem gwarancji od 5 do 7 lat, licząc od dnia przekazania zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się przywołany jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ (model) i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż te podane pod pojęciem typu.Roboty budowlane należy prowadzić w sposób umożliwiający prawidłowe i niezakłócone funkcjonowanie ciągłe całego obiektu DPS.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w branży elektrycznej związanych z modernizacją istniejącej rozdzielni wraz z budową instalacji mikro fotowoltaicznej o mocy do 50kW, zgodnie z:1) projektami – Załącznik Nr 9a do SWZ; 2) przedmiarami robót – Załącznik Nr 10a do SWZ;3) specyfikacjami technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik Nr 11a do SWZ.2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w w/w załącznikach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną.3. Dodatkowe uwagi: Przedmiot zamówienia objęty będzie okresem gwarancji od 5 do 7 lat, licząc od dnia przekazania zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się przywołany jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ (model) i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż te podane pod pojęciem typu.Roboty budowlane należy prowadzić w sposób umożliwiający prawidłowe i niezakłócone funkcjonowanie ciągłe całego obiektu DPS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Część I: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)Część II: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego:Starostwo Powiatowe w Bielsku Podlaskim Nr 62 8063 0001 0070 0706 9020 0003, z dopiskiem: Wadium: GM.272.16.2024.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, tj. do dnia 24.07.2024 r. godz. 12:00.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, musi być ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;2) kwotę gwarancji lub poręczenia;3) termin ważności gwarancji w formule: ,,od dnia ….. – do dnia ……”;4) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.).Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska).6. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich.7. Wadium w formie niepieniężnej należy wnieść poprzez złożenie Zamawiającemu wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia – oryginału stosownego dokumentu wadialnego wystawionego przez Gwaranta/Poręczyciela – w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do wystawienia w imieniu Gwaranta/Poręczyciela – przekazanego Zamawiającemu zgodnie z zapisem niniejszej SWZ (zgodnie z instrukcją dotyczącą sposobu komunikacji w postępowaniu) w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.10. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum.11. W treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, że wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich i rozstrzygnięciu sądu powszechnego właściwego miejscowo ze względu na siedzibę Zamawiającego.12. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale 5 SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:Część I:a) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:- nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane, oraz że wartość co najmniej jednej z wykonanych robót budowlanych w branży sanitarnej wynosiła minimum 900.000,00 zł brutto,- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Część II:a) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:- nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane, oraz że wartość co najmniej jednej z wykonanych robót budowlanych w branży elektrycznej wynosiła minimum 900.000,00 zł brutto,- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych,b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w ust. 1 pkt 2 dla każdej części zamówienia – dopuszcza łączne spełnianie tych warunków przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski – etap I”
Dodano: 2024-07-18 - Remont placu przy budynku nr 23 na terenie JW w Białymstoku
Dodano: 2024-07-18 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w ramach zadania "Przebudowa i budowa placów, dróg wewnętrznych oraz obiektów wystawienniczych Podlaskiego ODR w Szepietowie część III"
Dodano: 2024-07-12 - Budowa budynku magazynowego w ramach zadania „Budowa budynku magazynowego wraz z rozbiórką budynku gospodarczego Podlaskiego ODR w Szepietowie”
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny – Bargłów Kościelny – Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej z oddziałami wychowania przedszkolnego i sali gimnastycznej w Tołwinie
Dodano: 2024-07-11 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Boćki
Dodano: 2024-07-11 - „Remont wnętrz, osuszenie budynku i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku Zespołu szkół nr 1 w Zambrowie”
Dodano: 2024-07-10 - Modernizacja – przebudowa układu komunikacyjnego sieci dróg gminnych wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg oraz budową wiaty garażowej.
Dodano: 2024-07-10 - Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka kultury i Urzędu Miejskiego w Czyżewie
Dodano: 2024-07-10