Przetargi.pl
„Zakup i dostawa nowej koparko – ładowarki”

Gminna Spółka Wodna w Zambrowie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 692-562-709, , fax. 862 712 069
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Wodna w Zambrowie
    Fabryczna 3a
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 692-562-709, , fax. 862 712 069
    REGON: 001238376
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugzambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa nowej koparko – ładowarki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko – ładowarki, spełniającej warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oferowany przez Wykonawcę pojazd powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik Nr 5. Koparko– ładowarka powinna posiadać katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w języku polskim. Koparko– ładowarka musi być fabrycznie nowa, rok 2018. Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2, nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp). 2.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi załącznikami, w tym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do siwz) i wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach