Przetargi.pl
Przebudowa i budowa dróg w gminie Juchnowiec Kościelny. Zadanie nr 1: Przebudowa i budowa dr gminnej Nr 106786B – ul. Leśna z miejscami postojowymi szt. 15 oraz budową sieci kanalizacji deszczowej. Zadanie nr 2: Budowa drogi gminnej nr 106829 B ul. Sienkiewicza w Kleosinie, gm. Juchnowiec Kościelny wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej i budową linii oświetlenia ulicznego.

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 132 880 , fax. 857 132 881
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10
    16061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 857 132 880, fax. 857 132 881
    REGON: 54221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i budowa dróg w gminie Juchnowiec Kościelny. Zadanie nr 1: Przebudowa i budowa dr gminnej Nr 106786B – ul. Leśna z miejscami postojowymi szt. 15 oraz budową sieci kanalizacji deszczowej. Zadanie nr 2: Budowa drogi gminnej nr 106829 B ul. Sienkiewicza w Kleosinie, gm. Juchnowiec Kościelny wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej i budową linii oświetlenia ulicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i budowa dróg w gminie Juchnowiec Kościelny. Zadanie nr 1: Przebudowa i budowa dr gminnej Nr 106786B – ul. Leśna z miejscami postojowymi szt. 15 oraz budową sieci kanalizacji deszczowej. Przebudowa i budowa dr gminnej Nr 106786B – ul. Leśna z miejscami postojowymi szt. 15 oraz budową sieci kanalizacji deszczowej, zlokalizowanych na działkach o nr geod: 226/3; 225/5 i 226/29 – obręb 23 Księżyno Kolonia. Początek projektowanej trasy przyjęto km 0+000 na krawędzi ul. Leśnej, natomiast koniec przyjęto w km 0+107,60, szerokość jezdni 7,0 – 4,5 m. Przybliżony zakres robót: - rozbiórka elementów dróg, - wycinka drzew i krzewów, - wykonanie robót ziemnych podstawowych i uzupełniających, - ułożenie rur osłonowych, - budowa sieci kanalizacji deszczowej, - ustawienie krawężników, - ustawienie obrzeży, - wykonanie nawierzchni jezdni, - wykonanie chodników, - wykonanie zjazdów – poza procedurą, - wykonanie nawierzchni miejsc postojowych, - regulacja naziemnych elementów infrastruktury do nowej niwelety drogi, - wykonanie oznakowania pionowego - wykonanie obsługi geodezyjnej - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej – 4 kpl. Zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: Biuro Projektów „BIPRO” ul. 42 Pułku Piechoty 74, 15-181 Białystok, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia Zadanie nr 2: Budowa drogi gminnej nr 106829 B ul. Sienkiewicza w Kleosinie, gm. Juchnowiec Kościelny wraz z rozbudową kanalizacji deszczowej i budową linii oświetlenia ulicznego. Budowa drogi gminnej nr 106829 B ul. H. Sienkiewicza w Kleosinie, na działkach o nr ewid.: 398, 382, 439, gm. Juchnowiec Kościelny Długość ok. 203 m., szerokość jezdni ok. 5m. Przybliżony zakres robót: - budowa studni na istniejącym kanale deszczowym, budowa wpustów deszczowych wraz z ich podłączeniem, - budowa elementów linii oświetlenia ulicznego, - budowa nawierzchni jezdni ul. Sienkiewicza, - budowa zjazdów, - budowa chodników - wykonanie obsługi geodezyjnej - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej – 4 kpl. Zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez: Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych INKOM Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 12, 15-014 Białystok, szczegółową specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 6000 zł. Zadanie nr 2 – 9000 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 1 Rozdziału XII SIWZ. 3. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Formularz ofertowy ( wg. załącznika nr 1 do SIWZ) 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wg. zał. nr 2 do SIWZ), 1.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. zał. nr 3 do SIWZ) 1.4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 1.2 i 1.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 1.2 i 1.3 1.7. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg. załącznika nr 7 do SIWZ), 1.8. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach