Przetargi.pl
Roboty remontowe i renowacyjne polegające na remoncie sanitariatów bloku sportowego

Szkoła Podstawowa Nr 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 15-476 Białystok, ul. Poleska 27
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6750661 , fax. 0-85 664 21 96
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 11
    ul. Poleska 27 27
    15-476 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6750661, fax. 0-85 664 21 96
    REGON: 00106594100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp11bialystok.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe i renowacyjne polegające na remoncie sanitariatów bloku sportowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Likwidacja barier architektonicznych - przystosowanie toalet. Remont sanitarariatów bloku sportowego SP 11 w Białmstoku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią łącznie następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi i uprawnionymi do wykonania zamówienia, t.j. przy wykonywaniu prac zatrudnią osoby do kierowania budową, posiadające uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, (t. jedn.: Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) w specjalnościach: a) budowlanej, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t. j.: a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 60 tys. zł; b) osiągnęli w ostatnim roku obrotowym (2009) łączną wartość sprzedaży z działalności podstawowej w wysokości nie mniejszej niż 60 tys. zł netto, 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177), zwaną dalej (ustawą); 6. Wyrażą zgodę na realizację płatności w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego; 7. Zaakceptują istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy; 8. Wskażą podmioty, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz zakres prac realizowanych przez te podmioty; 9. Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, których wartość była nie mniejsza niż 60 tys. zł. brutto. 10. Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji, na wykonane roboty budowlane. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy wymienione w pkt. 13 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów został zamieszczony w pkt. 13 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach