Przetargi.pl
Zadanie nr 1 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym NZOZ przy Al. Piłsudskiego 4A w Białymstoku. Zadanie nr 2 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym przy ul. M.C. Skłodowskiej 15A w Białymstoku i w budynku mieszkalno-usługowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Skłodowskiej 15 w zakresie lokalu użytkowego Gminy Białystok - Hort-cafe - Nr sprawy: BOM.1.263.56.2016.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym NZOZ przy Al. Piłsudskiego 4A w Białymstoku. Zadanie nr 2 Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych w budynku użytkowym przy ul. M.C. Skłodowskiej 15A w Białymstoku i w budynku mieszkalno-usługowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Skłodowskiej 15 w zakresie lokalu użytkowego Gminy Białystok - Hort-cafe - Nr sprawy: BOM.1.263.56.2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegających na dostosowaniu części pomieszczenia technicznego w piwnicy na potrzeby węzła cieplnego i podłączeniu instalacji sanitarnych do nowego węzła cieplnego wraz z wykonaniem robót instalacyjnych w gabinecie lekarskim w budynku użytkowym NZOZ przy Al. Piłsudskiego 4A w Białymstoku na działkach o nr geod. 1254/1 i 1253/13 obręb 11, 2) ogólny opis przedmiotu zamówienia: a) roboty budowlane - remont pomieszczenia technicznego w piwnicy budynku z wydzieleniem części przeznaczonej na potrzeby indywidualnego węzła cieplnego w zakresie budowlano-instalacyjnym, b) roboty sanitarne: - podłączenie instalacji centralnego ogrzewania i wod-kan do planowanego węzła cieplnego, - roboty instalacyjne - wymiana grzejników w gabinetach 2/2, 2/3 na piętrze budynku, c) roboty elektryczne - wykonanie odrębnego zasilania węzła cieplnego z pomiarem energii elektrycznej zlokalizowanym na zewnątrz budynku przy złączu kablowym. 3) wykonawca w trakcie realizacji robót powinien zabezpieczyć pomieszczenia, w których będą wykonywane prace przed zniszczeniem powierzchni budowlanych. Naprawa zniszczonych przez wykonawcę powierzchni będzie dokonana przez wykonawcę na jego koszt, 4) gruz budowlany i materiały instalacyjne z rozbiórki będą usuwane na bieżąco, 5) zasilanie w energię elektryczną i wodę na potrzeby budowy wykonawca wykona we własnym zakresie z zastosowaniem układów pomiarowych lub zostanie ustalone ryczałtowo, 6) zamawiający nie zapewnia zaplecza do celów budowy dla wykonawcy. Zadanie nr 2 2. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegających na remoncie i modernizacji instalacji sanitarnych, wykonaniu pomieszczenia indywidualnego węzła cieplnego wraz z zasilaniem elektrycznym w budynku użytkowym Gminy Białystok przy ul. M.C. Skłodowskiej 15A w Białymstoku na działce nr geod.1847/2 obręb 11 i w budynku mieszkalno-usługowym Wspólnoty mieszkaniowej przy ul. M.C. Skłodowskiej 15 w zakresie lokalu użytkowego Gminy Białystok - Hort-cafe (część piwnicy i parter budynku), 2) zakres przedmiotu zamówienia: a) roboty sanitarne. Remont i modernizacja instalacji wod-kan, co i wentylacji w zakresie: - częściowa wymiana instalacji kanalizacji z uwzględnieniem montażu separatora tłuszczu, - częściowa wymiana instalacji wodociągowej z rur st. ocynk. na rurociągi z rur z tworzyw, w tym podłączenie instalacji w budynku ul. Skłodowskiej 15 na potrzeby lokalu użytkowego Hort-cafe do instalacji budynku ul. Skłodowskiej 15A z podłączeniem do nowego węzła cieplnego i odłączeniem się od węzła grupowego w budynku przy ul. Skłodowskiej 15. Modernizacja instalacji co polegająca na wymianie grzejników z rur stalowych typu Favier i grzejników żeliwnych na grzejniki konwektorowe i płytowe wraz z osprzętem i podłączeniem instalacji co do nowego węzła cieplnego w zakresie budynku Skłodowskiej 15A. Podłączeniem instalacji cwu do nowego węzła cieplnego i odłączeniem się od węzła grupowego w budynku przy ul. Skłodowskiej 15. Demontaż nieczynnych wentylatorów i kanałów wentylacyjnych w pomieszczeniu wentylatorni przeznaczonej częściowo na potrzeby nowego węzła cieplnego, b) roboty budowlane. Remont pomieszczenia części obecnej wentylatorni na potrzeby indywidualnego węzła cieplnego z jego wydzieleniem z istniejącej wentylatorni w zakresie budowlano-instalacyjnym. Naprawa powierzchni przegród budowlanych (podłogi, ściany, stropy) po rozkuciach i robotach ziemnych zgodnie z istniejącym wykończeniem powierzchni, c) roboty elektryczne. Wykonanie odrębnego zasilania węzła cieplnego z pomiarem energii elektrycznej zlokalizowanym na zewnątrz budynku przy wejściu do węzła, 3) wykonawca w trakcie realizacji robót powinien zabezpieczyć pomieszczenia, w których będą wykonywane prace przed zniszczeniem powierzchni budowlanych. Naprawa zniszczonych przez Wykonawcę powierzchni będzie dokonana przez wykonawcę na jego koszt, 4) gruz budowlany i materiały instalacyjne z rozbiórki będą usuwane na bieżąco, 5) zasilanie w energię elektryczną i wodę na potrzeby budowy wykonawca wykona we własnym zakresie z zastosowaniem układów pomiarowych lub zostanie ustalone ryczałtowo, 6) zamawiający nie zapewnia zaplecza do celów budowy dla wykonawcy, 7) UWAGA - ostateczna wycena robót powinna uwzględniać wartość materiałów z demontażu dołączonych do materiałów przetargowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 2. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 6. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1 i 2. 7. Zamawiający dokonał wyceny materiałów z odzysku z rozbiórki wg rozpoznania rynku dla zadania nr 2 (zał. nr 9 do SIWZ): 1) złom stalowy - 1605,50 kg - wartość złomu stalowego 802,80 zł, 2) złom żeliwny - 1265,80 kg - wartość złomu żeliwnego 632,90 zł, 3) wartość złomu ogółem - 1435,70 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach