Przetargi.pl
Przebudowa leśniczówki Zwierzyniec

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Olendzka 31
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7305800 , fax. 85 7394265
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudka
    ul. Olendzka 31 31
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 85 7305800, fax. 85 7394265
    REGON: 05051174700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/rudka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa leśniczówki Zwierzyniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane , które należy zrealizować: Parter: Rozbiórka ściany działowej przy istniejących schodach na parterze. Naprawa uszkodzeń po demontażu ścianki działowej: lico schodów, uzupełnienie posadzki. Naprawy spękań, szpachlowanie, malowanie ścian. Montaż drzwi. Poddasze: Likwidacja istniejących warstw posadzki, aż do stropu. przedłużenie pionów instalacyjnych; ocieplenie skosów, ścian i sufitu oraz układanie folii paroizolacyjnej; rozprowadzanie instalacji i budowa okładziny; budowa ścian działowych i dalsze rozprowadzanie instalacji; wykończenie ścian, skosów i sufitów; ułożenie posadzek; montaż wyposażenia. PRACE BUDOWLANO-REMONTOWE WEWNĘTRZNE - PRZYGOTOWANIE POSADZEK Po wyrzuceniu starych warstw podłogowych trzeba przygotować i wyrównać jego powierzchnię. Warstwy posadzki odspojone od podłoża skuć i oczyścić z luźnych warstw (gdzie to konieczne zastosować frezowanie wierzchniej warstwy betonu), ewentualne ubytki uzupełnić betonowymi masami naprawczymi. Starannie odkurzyć, zaimpregnować przy pomocy gruntu głęboko penetrującego, zwiększającego powierzchniową wytrzymałość betonów. parkiet - nierówności podłoża nie mogą przekraczać 2 mm (przy sprawdzaniu łatą o długości 2 m), a wilgotność podłoża nie może być większa niż 3%. Przed przyklejeniem deszczułek konieczne jest zagruntowanie podłoża preparatem dobranym do kleju, który będziemy stosować; - SUFITY: Projektuje się ocieplenie połaci dachowych oraz ścianek kolankowych wełną mineralną w dwóch warstwach 20cm, oraz stelaż stalowy z wełną mineralną 10cm. Wykończenie powierzchni wewnętrznych warstwą płyt GK, gładzią gipsową oraz tynkiem wewnętrznym białym. - ŚCIANY Ściany działowe o lekkiej konstrukcji szkieletowej składają się z konstrukcji nośnej, izolacji akustycznej i okładziny. Konstrukcja - budowana z profili stalowych. Do stropu i do podłogi przytwierdzić profile UW, a w nich umieszczać pionowe profile CW. Izolacja - między pionowymi profilami układa się płyty wełny mineralnej, o gęstości około 50 kg/m?. Profile przyłączeniowe UW mocuje się do posadzek i stropów uniwersalnymi elementami mocującymi, rozmieszczonych maksymalnie co 100 cm. Dla uzyskania wymaganej dźwiękoszczelności wszystkie profile mocowane do podłoża muszą być podklejone taśmą uszczelniającą. Profile CW muszą wchodzić w górny profil UW na głębokość co najmniej 1,5 cm. Profil CW słupkowy wkłada się najpierw w dolny profil UW, a następnie w górny. Profile słupkowe rozmieszcza się w odległości 60, 40 lub 30 cm, w zależności od zaleceń wybranego systemu. Profili CW nie mocuje się do poziomych profili UW. Odległość ostatniego profilu od ściany nie powinna być mniejsza niż 30 cm. Okładzina - ruszt musi być obustronnie zabudowany z płyt gipsowo-kartonowych grubości 12,5 mm, płyty mocowane pojedynczo, w razie potrzeby podwójnie. Układ podwójny zapewnia ścianie większą sztywność, lepszą izolacyjność akustyczną. Okładzina z płyt wymaga dodatkowego wykończenia -zaszpachlowania połączeń i pomalowania, najlepiej po wcześniejszym ułożeniu gładzi gipsowej. - ŁAZIENKA W zakres remontu wchodzą następujące prace : położenie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych biały montaż nowych urządzeń sanitarnych (miska ustępowa, brodzik, umywalka i inne) roboty wykończeniowe wewnętrzne /gładzie gipsowe, malowanie ścian i sufitów / niezbędne instalacyjne: - roboty remontowe - elektryczne - montaż osprzętu i lamp. - dostosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej do nowych urządzeń sanitarnych - PRACE WYKOŃCZENIOWE Prace remontowe wewnętrzne związane z likwidacją ścianki działowej na parterze: po demontażu ścianki należy naprawić uszkodzone lico schodów, uzupełnienie posadzki, naprawa spękań, szpachlowanie, malowanie ścian. Elementy drewniane: czyszczenie oraz malowanie wszystkich elementów drewnianych (kolor ciemny brąz), drewniane Wykaz dokumentów opisujących przedmiot zamówienia 1) Projekt budowlany i wykonawczy. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Projekt umowy. 5) Obowiązujące normy i przepisy w tym przepisy prawa budowlanego, zamówień publicznych i ochrony środowiska. 6) Przedmiary robót jako element pomocniczy nie mający wpływu na zakres przedmiotu zamówienia oraz cenę oferowaną za jego wykonanie, którą należy podać zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ. Postanowienia końcowe 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektowo - techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa, normami i przepisami BHP 2) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót. 4) Wykonawca zobligowany będzie do inwentaryzacji powykonawczej oraz w razie potrzeby do dokonania rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. 5) Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi zadeklarowanej w ofercie (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy). 6) Informacje na temat rozwiązań równoważnych: a) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Natomiast dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa. c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważne z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. d) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. e) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. f) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. g) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.Wykaz dokumentów opisujących przedmiot zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 2.Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 r, 359 tekst jednolity). 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Bielsk Podlaski S.A. 9420300045111000000072213 z dopiskiem: Przebudowa Leśniczówki Zwierzyniec 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Wadium wnoszone w formie w formach niepieniężnych (poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. 8.Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 9.Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 10.Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą. 11.Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. 1, 1a i ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem ust. 4a. 12.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy. 13.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie powinno zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczyciela) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji, poręczenia, d) termin ważności gwarancji - poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 14.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas trwania gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/_nadl_rudka/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach