Przetargi.pl
Adaptacja istniejącego budynku po hali tkalni w Zambrowie - II etap

Zarząd Nieruchomościami w Zambrowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, Al. Wojska Polskiego 27A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2713654, 2761240 , fax. 086 2761240
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomościami w Zambrowie Sp. z o.o.
    Al. Wojska Polskiego 27A 27A
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 086 2713654, 2761240, fax. 086 2761240
    REGON: 45119134400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zn.zambrow.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem samorządu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja istniejącego budynku po hali tkalni w Zambrowie - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja istniejącego budynku po hali tkalni w Zambrowie -II etap 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie robót: - roboty budowlano- konstrukcyjne - roboty budowlane - roboty sanitarno -instalacyjne: - roboty elektryczne - roboty drogowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w przedmiarach robót, w projektach budowlanych, w projektach zamiennych oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót branż: budowlanych, drogowych, robót sanitarnych i elektrycznych. STWiOR są dostępne do wglądu w pokoju nr 104 lub mogą być przesłane Wykonawcy na odrębny wniosek i za oddzielna opłatą .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości 100.000 PLN słownie: sto tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, wadium wnosi lider konsorcjum. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( Dz.U Nr 109,poz 1158, z póż.zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Zambrów nr 84 8775 0009 0010 0101 6186 0008, z dopiskiem: Adaptacja istniejącego budynku po hali tkalni w Zambrowi - II etap
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr223,poz.1655 z późniejszymi zmianami), tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 roboty budowlane (inwestycyjne lub remontowe) odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości robót nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN ( brutto) każda; b) wykażą, że dysponują lub będą dysponować min.1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń , w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego; c) wykażą, że dysponują lub będą dysponować min.1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z wymogami Prawo Budowlane, będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego; d) wykażą, że dysponują lub będą dysponować min.1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymogami Prawo Budowlane, będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego ; e) wykażą, że dysponują lub będą dysponować min.1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej, zgodnie z wymogami Prawo Budowlane, będącą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 1 000 000,00 PLN; a) wykażą, że posiadają aktualną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o minimalnej wysokości sumy gwarancyjnej ubezpieczenia nie niższej niż 300 000,00 PLN. b) wykażą, że w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osiągnęli w którymkolwiek roku obrotowym przychody netto ze sprzedaży usług budowlanych nie mniejsze niż 7 000 000,00 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w Rozd.3 pkt.I SIWZ metodą spełnia-nie spełnia.( art.26 ust.3 i 4 ustawy pzp)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 2) - w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz. 2 pkt.VI ppkt.1;. 2. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych ( zakończonych) robót budowlanych ( załącznik nr3) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią wartości robót w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP na dzień publikacji ogłoszenia) - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz.2 pkt.VI ppkt.2 lit. a) 2) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane z załącznika nr 3 zostały wykonane należycie np.referencje - w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego rozdz.2 pkt.VI ppkt.2lit.a); 3) Wykaz osób ( załącznik nr 4) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz.2 pkt.VI ppkt.2 lit.b,c,d,e,); 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego( aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert) - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz.2pkt.VI ppkt.2 lit.b); 6) Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego( aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert) - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz.2 pkt.VI ppkt.2 lit.c); 7) Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego( aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert) - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz.2 pkt. VI ppkt.2 lit.d); 8) Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego( aktualny wpis oznacza ważny na dzień składania ofert) - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozd.2.pkt.VI ppkt.2 lit.e); 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 1 000 000,00PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej winna się znaleźć kwota lub zapis z którego będzie wynikać, że Wykonawca posiada wymagane środki finansowe lub zdolność kredytową, ( w przypadku Wykonawców, którzy wykażą środki finansowe lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu) - w celu potwierdzenia opisanego warunku w rozdz.2 pkt.VI ppkt.3 ; 2) Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę równą co najmniej 300 000,00 PLN - aktualne oznacza ważny na dzień składania ofert -( w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu) - w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w rozdz.2 pkt.VI ppkt.3 lit.a); 3) Rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata obrotowe, a w przypadku wykonawców niezobowiazanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający przychody w okresie ostatnich 3 lat obrotowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłożenia wymaganego dokumentu za lata 2006-2008, o ile rachunek ze sprawozdaniem finansowym za 2009 rok nie zostały zatwierdzone do dnia składania ofert - w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w rozdz.2 pkt.VI ppkt.3 lit.b); 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst.art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych składa dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia opisanego warunku w rozdz.2 pkt.VI ppkt. 4 ; 2) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia opisanego warunku w rozdz2.pkt.VI ppkt.4; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia opisanego warunku w rozdz.2 pkt.VI ppkt.4; 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ar.24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyn zabroniony pod groźbą kary -w celu potwierdzenia warunku opisanego w rozdz.2.pkt.VI ppkt.4; 5. Informacja dla wykonawców w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną: 1) wykonawca zobowiązany jest złożyć: umowę spółki, z której wynikać będzie sposób reprezentowania spółki, a także pełnomocnictwo do zaciągania w jej imieniu zobowiązań. 6. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu, w takim przypadku winni spełniać następujące wymagania: 1) ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z pełnomocnictwa. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2) uznaje się, że wymogi dotyczące potencjału ekonomicznego, finansowego , technicznego, doświadczenia zawodowego oraz posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia są spełnione przez konsorcjum jeżeli spełniają je łącznie wykonawcy występujący w konsorcjum. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 upzp, składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Płatności będą wnoszone na konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący- lider konsorcjum. W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, która zawierała będzie zobowiązanie tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, podać należy w druku oferty jak również w innych dokumentach w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy , pełne nazwy firm i adresy wszystkich Wykonawców występujących wspólnie - z zaznaczeniem lidera. 7. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, dokumentów których mowa w pkt.I.1.ppkt.2, pkt.I.4 ppkt.1,2,4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt.I.4 ppkt.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. 3) Dokumenty, o których mowa w powyższej informacji ppkt.1a, 1c oraz ppkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a dokumenty wymienione w ppkt.1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji ppkt.1 oraz ppkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. 5) Dokument lub dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem. przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zn.zambrow.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach