Przetargi.pl
Roboty remontowe budynku związane z remontem kominów wentylacyjnych, wstawieniem krat okiennych, wymianą obróbek blacharskich, malowaniem połaci dachu, remontem instalacji odgromowej, remontem elewacji, wymianą okien drewnianych na okna z PCV i stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe, remontem opasek odwadniających, budynek Nr 12 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 2. Znak sprawy ZP/21/2015

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe budynku związane z remontem kominów wentylacyjnych, wstawieniem krat okiennych, wymianą obróbek blacharskich, malowaniem połaci dachu, remontem instalacji odgromowej, remontem elewacji, wymianą okien drewnianych na okna z PCV i stolarki drzwiowej na drzwi aluminiowe, remontem opasek odwadniających, budynek Nr 12 w Przemyślu, ul. 29 Listopada 2. Znak sprawy ZP/21/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty remontowe w budynku nr 12 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. Podczas wykonywania prac remontowych w budynku będą wykonywane następujące roboty: - zostaną wyremontowane przewody kominowe (przemurowanie, odgruzowanie, otynkowanie i pomalowanie z zewnątrz, remont obróbek blacharskich przy kominach), - wymienione na nowe zostaną obróbki blacharskie, rynny dachowe i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej na wykonane z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej - kolor zostanie uzgodniony z konserwatorem zabytków, - po oczyszczeniu i uszczelnieniu drobnych uszkodzeń pomalowana zostanie farbą chlorokauczukową połać dachu z blachy - kolor zostanie uzgodniony z konserwatorem zabytków, - wyremontowane i pomalowane farbą emulsyjną sylikonową zostaną tynki zewnętrzne elewacji budynku - kolorystyka elewacji uzgodniona zostanie z konserwatorem zabytków, - wymienione na nowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej zostaną obróbki parapetów okiennych zewnętrznych - kolor zostanie uzgodniony z konserwatorem zabytków, - wymienione zostaną drzwi zewnętrzne z kształtowników aluminiowych płytowe pełne na nowe wykonane z kształtowników aluminiowych w ilości - 1 szt., Podczas wymiany w pierwszej kolejności należy zdjąć skrzydło drzwiowe, następnie wykuć ostrożnie ościeżnicę. Po wykuciu ościeżnicy przystępujemy do obsadzenia nowej ościeżnicy w otworze drzwiowym. Ościeżnicę należy ustawić w otworze i zaklinować żeby były zachowane niezbędne odległości pomiędzy murem a ościeżnicą. Po ustawieniu i usztywnieniu ościeżnicy przystępujemy do mocowania kotwami i opiankowania. Po wyschnięciu pianki obcinamy jej nadmiar, uzupełniamy tynki ościeży i zawieszamy skrzydło drzwiowe, - wykute z muru zostaną stare kraty okienne, - obsadzone w otworach okiennych zostaną nowe kraty stalowe w ilości - 11 szt. krat otwieranych, w jednej kracie otwieranej należy umieścić kratkę otwieraną do wydawania i zdawania kluczy przez osoby uprawnione. Kratka będzie otwierana do wewnątrz pomieszczenia, umieszczona na wprost okienka podawczego w oknie, będzie zamykana na jedną kłódkę atestowaną. Na kratce będzie zamocowana siatka krepowana z drutu stalowego ocynkowanego grub. min. 1,5mm, oczko 25x25mm. - obsadzone w otworach okiennych zostaną nowe kraty stalowe w ilości - 8 szt., - kraty wykonać z pręta stalowego okrągłego fi 12mm - pręty pionowe odstęp w poziomie co 8 cm, - pręty poziome wykonane z płaskownika 45 x 6 mm - pręty poziome odstęp w pionie co 24 cm, - ramy krat wykonane z kątownika 45 x 45 x 5 mm - wokół każdej kraty, - ościeżnice kraty wykonane z kątownika stalowego równoramiennego 50 x 50 x 5mm, - zawiasy w kratach toczone, zabezpieczone przed możliwością wybicia czopa w przypadku otwierania krat na zewnątrz, - rama kraty ma przylegać do ościeża okiennego, - na kracie zamocowana siatka krepowana z drutu stalowego ocynkowanego grub. min. 1,5mm, oczko 25x25mm, - rama kraty powinny być przymocowane (przyspawane) do kotw ściennych o średnicy minimum 10 mm, osadzonych w ścianie na głębokość minimum 100 mm, kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 480 mm na poziomych i pionowych krawędziach, - kraty otwierane będą miały zamontowane dwa uchwyty do zamykania krat na kłódki od wewnątrz, - wymienione na nowe z PCV zostaną okna drewniane skrzynkowe w ilości - 4szt, - w pom. Nr 2 i 8 zostaną wymienione drzwi wejściowe do magazynów na drzwi stalowe o odporności na włamanie klasy 3 - 2 szt. Drzwi o klasie odporności 3, określone w Polskiej Normie PN-EN 1627, zabezpieczone od strony zawiasów w blokady przeciwwyważeniowe, a także w dwa zamki mechaniczne klasy nie niższej niż C określone w Polskiej Normie PN-EN 12209, (§ 6 ust. 7 pkt. 1 lit. B). Drzwi o wymiarze zewnętrznym 0,90 x 2,05. W drzwiach należy także zamontować gałko - klamkę i wizjer szerokokątny lub wideodomofon, samozamykacz olejowy. Drzwi należy dopasować do otworu tak aby szczelina pomiędzy murem a ościeżnicą wynosiła maksymalnie 1,5 cm. Ościeżnicy nie należy montować w tynku. Szczelinę należy wypełnić pianką montażową. Ościeżnice mocowane w otworach powinny być przymocowane kotwami ściennymi o średnicy min. 10 mm, osadzonych w ścianę na głębokość min. 100 mm. Kotwy powinny być rozmieszczone w odstępach nie większych niż co 48 cm na poziomych i pionowych krawędziach ościeżnic. - wymienione na nowe zostaną opaski odwadniające z betonowych na wykonane z kostki brukowej, - wyremontowana zostanie instalacja odgromowa na budynku, - zostanie wymienione na nowe złącze kablowe na budynku, - zostaną wykonane pomiary instalacji elektrycznej i odgromowej, - z terenu budowy sukcesywnie będzie usuwany złom stalowy i gruz betonowy, Uwaga: Zdemontowane skrzydła drzwiowe i ościeżnice drewniane, wykładziny podłogowe z PCV oraz uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Przemyślu, który mieści się w Żurawicy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10) oraz wynika z Rysunków technicznych (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/21/2015, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach