Przetargi.pl
Roboty remontowe - Remont dachu budynku magazynowego w obiekcie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej ul. Krakowska 40/42 we Wrocławiu

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-233 Wrocław, ul. Kręta 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3207051 , fax. 071 3207005
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
    ul. Kręta 28 28
    50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3207051, fax. 071 3207005
    REGON: 93193894900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kmpsp.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe - Remont dachu budynku magazynowego w obiekcie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej ul. Krakowska 40/42 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. INFORMACJE OGÓLNE 1.Zamawiający Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą we Wrocławiu 50-233 przy ul. Krętej 28, tel. 71 320 70 00, tel faks 71 320 70 05, http:www.kmpsp.wroclaw.pl 2.Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w procedurze poniżej 5 186 000 euro zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm., w dalszej treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej ustawą Pzp, oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie upoważnienia ustawy Pzp. W sprawach nieuregulowanych w ustawie Pzp stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Dz.U. z 2014 r. poz. 121. 3.Wszystkie kwestie proceduralne nieujęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej treści dalej SIWz, zawiera ustawa Pzp. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2.Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w obiekcie KM PSP we Wrocławiu. 3.Kod CPV Wspólny Słownik Zamówień: 45.26.00.00-7 4.Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia określają: 1Przedmiar Robót załącznik nr 5 do SIWZ; 2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ; 3 Projekt umowy załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Roboty prowadzone będą w czynnych obiektach. 6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm. i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 Prawa budowlanego. 7. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. III. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont dachu w budynku przy ul. Krakowskiej nr 40 42 we Wrocławiu, w tym w szczególności: a naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego krycia b wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów z blachy cynkowanej c wymiana krokwi zwykłych do 50% i krokwi koszowych lub narożnych Zakres szczegółowy prac wg. przedmiarów robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych i 00 100 ) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 20 1020 5226 0000 6002 0416 5189 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert podając w tytule na dowodzie wpłaty numer postępowania i numer zadania lub nazwę postępowania i numer zadania. 4. Do oferty Wykonawca załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą, zaś jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp, tj. gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku gwarancji, to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności, przyczyn, za udowodnione. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kmpsp.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach