Izba Skarbowa w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska 19
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 453 68 86 , fax. 077 456 43 13
- Data zamieszczenia: 2013-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19 19
45-057 Opole, woj. opolskie
tel. 077 453 68 86, fax. 077 456 43 13
REGON: 00102292000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Izby Skarbowej w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Izby Skarbowej w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych i korytarzach Izby Skarbowej w Opolu (dalej SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB) stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, w tym zabezpieczenie wyposażenia: sprzętu komputerowego, biurowego, mebli itp. przed zakurzeniem, uszkodzeniem mechanicznym, dostawę materiałów i urządzeń niezbędnych do należytej realizacji zamówienia, wymianę wyłączników lub przycisków, demontaż istniejących opraw oświetleniowych, przygotowanie podłoża pod nowe oprawy oświetleniowe, montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw, pomiary natężenia światła, sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu technicznej dokumentacji powykonawczej w formie papierowej w dwóch egzemplarzach i w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD w formacie PDF, uporządkowanie terenu, na którym wykonywano prace oraz wywiezienie i utylizacja odpadów, do dnia zakończenia realizacji zamówienia. Załączony do SIWZ przedmiar robót jest materiałem pomocniczym, określającym prace według technologicznej kolejności ich wykonania i nie stanowi jedynej podstawy do sporządzenia oferty cenowej. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej w pomieszczeniach, w których przewidziano wymianę opraw oświetleniowych. Dla ułatwienia identyfikacji pomieszczeń, do projektu załączono rzuty pięter III, IV, V i VI będące inwentaryzacją układu funkcjonalnego. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania placu budowy oraz do dostarczenia materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia na własny koszt. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu, na którym wykonywano roboty budowlane. Każde pomieszczenie, po zakończonych robotach, winno być odkurzone i umyte. Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji odpadów demontażowych i gruzu na własny koszt. Wykonawca może w tym celu zabezpieczyć kontener na odpady po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym miejsca umieszczenia kontenera na posesji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, w oparciu o obowiązujące przepisy, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. Przedmiot zamówienia wraz z użytymi do jego realizacji materiałami winien być objęty gwarancją lub rękojmią nie krótszą niż 60 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Do oferty należy dołączyć opis oferowanych materiałów, których Wykonawca będzie używał podczas realizacji zamówienia, zawierający informacje o producentach, typach, rodzajach i parametrach oferowanych elementów składowych przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia nieprawidłowości, awarii, usterek lub innych uchybień ujawnionych w wykonanych pracach oraz do wymiany lub naprawy dostarczanego sprzętu w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Termin ten w technicznie uzasadnionych przypadkach może zostać wydłużony za pisemną zgodą Zamawiającego. Jeżeli w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostałyby wskazane pochodzenie, marka, znak towarowy, model itp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w projekcie umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27