35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017, , fax. +48 261135059, +48 261135165
- Data zamieszczenia: 2020-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Rząska, ul. Krakowska 2
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48 261135116, +48 261133017, , fax. +48 261135059, +48 261135165
REGON: 12150664500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Tynieckiej w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w kompleksie wojskowym przy ul. Tynieckiej w Krakowie. 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na trzy części tj.: 3.2.1. Część nr 1 – „Naprawa pomieszczeń i korytarzy w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Tynieckiej w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest wykonanie remontu pomieszczeń i korytarzy w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Tynieckie w Krakowie. Stan istniejący: Powierzchnie ścian korytarzy wytarte, z widocznymi ubytkami po uderzeniach, sufity brudne i zszarzałe. W kilku pomieszczeniach biurowych posadzki wyeksploatowane, z uszkodzeniami mechanicznymi. Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2. Roboty murarskie 3. Roboty tynkarskie 4. Roboty malarskie 5. Roboty posadzkowe SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N.W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót: STWIORB b) Przedmiary robót: Przedmiar 3.2.2. Część nr 2 – „Roboty budowlane naprawcze w pomieszczeniu magazynu broni w bud. Nr 1 oraz montaż instalacji schładzającej w bud. Nr 54 i instalacji zmiękczającej wodę w budynku Nr 53 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Tynieckiej w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest wykonanie prac naprawczych w magazynie broni w budynku nr 1 dostosowujących do wymagań POiN, montaż instalacji schładzającej w pomieszczeniu serwerowni bud. Nr 54 oraz instalacje zmiękczające wodę w pomieszczeniach służb medycznych w budynku nr 53 w kompleksie przy ul. Tynieckiej w Krakowie. Stan istniejący: Pomieszczenie magazynu broni w budynku nr 1 długo nie używane, wymaga prac odświeżających malaturę oraz częściowej wymiany posadzki z pcv, drzwi wejściowe oraz kraty okienne nie spełniają aktualnych wymagań przepisów o magazynach broni i należy je wymienić. Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2. Roboty tynkarskie 3. Roboty malarskie 4. Roboty posadzkowe 5. Montaż ślusarki okiennej i drzwiowej 6. Instalacje sanitarne 7. Instalacje elektryczne SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N.W DOKUMENTY: c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót: STWIORB d) Przedmiary robót: Przedmiar 3.2.3. Część nr 3 –„Naprawa kontenerów sanitarnych na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Tynieckiej w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest wykonanie remontu naprawczego przewoźnych kontenerów sanitarnych. Stan istniejący: Kontenery sanitarne użytkowane w warunkach polowych, z uszkodzeniami zewnętrznych powłok lakierniczych na elementach konstrukcji nośnej, wewnątrz uszkodzenia eksploatacyjne drzwi, posadzek, armatury i wyposażenia sanitarnego oraz instalacji elektrycznych. Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2. Roboty stolarskie 3. Roboty malarskie 4. Roboty posadzkowe 5. Instalacje sanitarne, c.o. 6. Instalacje elektryczne SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N.W DOKUMENTY: e) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót: STWIORB f) Przedmiary robót: Przedmiar 3.3. Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót” – zał. nr 8 do SIWZ oraz w „Przedmiarach robót” - zał. nr 7 do SIWZ 3.4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). 3.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.6. Nakłady robocizny, materiałów i sprzętu w analogicznych pozycjach kosztorysu ofertowego należy przyjąć tak jak wskazał Zamawiający w inwestorskim przedmiarze robót. 3.7. W trakcie realizacji przedmiotu umowy dopuszcza się, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, zastosowanie materiału lub sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. Nie dostosowanie kosztorysu ofertowego do tego wymagania będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:00 do 15:00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. 3.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu „Gwarancji dobrego wykonania” – („Gwarancji dobrego wykonania” – stanowiąca załącznik do umowy), na okres zgodnie z wyborem wskazanym w drugim kryterium (SIWZ część nr I pkt 14). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część nr 1 w kwocie – 2 500,00 zł (słownie zł: dwa tysiące pięćset) część nr 2 w kwocie – 1 200,00 zł (słownie zł: tysiąc dwieście) część nr 3 w kwocie – 2 500,00 zł (słownie zł: dwa tysiące pięćset)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: a) Standardowy formularz jednolitego oświadczenia „JO” (zał. nr 6); b) „Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 9 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej. c) „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – tylko w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów. d) pełnomocnictwo złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę udzielającą pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy, e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - jeżeli dotyczy; f) oryginał gwarancji wadialnej jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż w pieniądzu – jeżeli jest wymagane. UWAGA! O wszystkie wymagane w SIWZ część I pkt 10 i część III pkt 1 ppkt 1.3 – 1.5 dokumenty i oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę, który w rankingu ofert zajmie najwyższe miejsce. Przedmiotowych dokumentów Wykonawcy nie muszą dołączać do Druku oferta. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. poz. 1320) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, składane są w oryginale w postaci, dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o którym mowa powyżej, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego w oparciu o zapis art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 17. 02. 2005 r. O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa przystani flisackiej i rozbudowa o część do obsługi kajaków
Dodano: 2024-04-26 - „Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
Dodano: 2024-04-23 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-04-22 - termomodernizacja w budynku zabytkowym gmachu głównego Narodowego Starego Teatru przy pl. Szczepańskim 1/ul. Jagiellońskiej 3 – etap 2. wymiana stolarki okiennej
Dodano: 2024-04-22 - „Remont drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ew. nr 300 w Andrzejówce”
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie instalacji elektrycznych oraz fotowoltaiki w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Segment A przy ulicy Czecha
Dodano: 2024-04-22 - Remont lokali mieszkalnych – pustostanów znajdujących się w Tarnowie zarządzanych przez MZB
Dodano: 2024-04-19 - Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-04-19