Przetargi.pl
Roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Tynieckiej w Krakowie

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017, , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, , fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Tynieckiej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w kompleksie wojskowym przy ul. Tynieckiej w Krakowie. 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na trzy części tj.: 3.2.1. Część nr 1 – „Naprawa pomieszczeń i korytarzy w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Tynieckiej w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest wykonanie remontu pomieszczeń i korytarzy w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Tynieckie w Krakowie. Stan istniejący: Powierzchnie ścian korytarzy wytarte, z widocznymi ubytkami po uderzeniach, sufity brudne i zszarzałe. W kilku pomieszczeniach biurowych posadzki wyeksploatowane, z uszkodzeniami mechanicznymi. Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2. Roboty murarskie 3. Roboty tynkarskie 4. Roboty malarskie 5. Roboty posadzkowe SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N.W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB b) Przedmiary robót:  Przedmiar 3.2.2. Część nr 2 – „Roboty budowlane naprawcze w pomieszczeniu magazynu broni w bud. Nr 1 oraz montaż instalacji schładzającej w bud. Nr 54 i instalacji zmiękczającej wodę w budynku Nr 53 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Tynieckiej w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest wykonanie prac naprawczych w magazynie broni w budynku nr 1 dostosowujących do wymagań POiN, montaż instalacji schładzającej w pomieszczeniu serwerowni bud. Nr 54 oraz instalacje zmiękczające wodę w pomieszczeniach służb medycznych w budynku nr 53 w kompleksie przy ul. Tynieckiej w Krakowie. Stan istniejący: Pomieszczenie magazynu broni w budynku nr 1 długo nie używane, wymaga prac odświeżających malaturę oraz częściowej wymiany posadzki z pcv, drzwi wejściowe oraz kraty okienne nie spełniają aktualnych wymagań przepisów o magazynach broni i należy je wymienić. Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2. Roboty tynkarskie 3. Roboty malarskie 4. Roboty posadzkowe 5. Montaż ślusarki okiennej i drzwiowej 6. Instalacje sanitarne 7. Instalacje elektryczne SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N.W DOKUMENTY: c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB d) Przedmiary robót:  Przedmiar 3.2.3. Część nr 3 –„Naprawa kontenerów sanitarnych na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Tynieckiej w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 jest wykonanie remontu naprawczego przewoźnych kontenerów sanitarnych. Stan istniejący: Kontenery sanitarne użytkowane w warunkach polowych, z uszkodzeniami zewnętrznych powłok lakierniczych na elementach konstrukcji nośnej, wewnątrz uszkodzenia eksploatacyjne drzwi, posadzek, armatury i wyposażenia sanitarnego oraz instalacji elektrycznych. Zakres prac remontowych obejmował będzie: 1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2. Roboty stolarskie 3. Roboty malarskie 4. Roboty posadzkowe 5. Instalacje sanitarne, c.o. 6. Instalacje elektryczne SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N.W DOKUMENTY: e) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB f) Przedmiary robót:  Przedmiar 3.3. Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót” – zał. nr 8 do SIWZ oraz w „Przedmiarach robót” - zał. nr 7 do SIWZ 3.4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). 3.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.6. Nakłady robocizny, materiałów i sprzętu w analogicznych pozycjach kosztorysu ofertowego należy przyjąć tak jak wskazał Zamawiający w inwestorskim przedmiarze robót. 3.7. W trakcie realizacji przedmiotu umowy dopuszcza się, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, zastosowanie materiału lub sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. Nie dostosowanie kosztorysu ofertowego do tego wymagania będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:00 do 15:00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. 3.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu „Gwarancji dobrego wykonania” – („Gwarancji dobrego wykonania” – stanowiąca załącznik do umowy), na okres zgodnie z wyborem wskazanym w drugim kryterium (SIWZ część nr I pkt 14).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  część nr 1 w kwocie – 2 500,00 zł (słownie zł: dwa tysiące pięćset)  część nr 2 w kwocie – 1 200,00 zł (słownie zł: tysiąc dwieście)  część nr 3 w kwocie – 2 500,00 zł (słownie zł: dwa tysiące pięćset)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty: a) Standardowy formularz jednolitego oświadczenia „JO” (zał. nr 6); b) „Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 9 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej. c) „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – tylko w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów. d) pełnomocnictwo złożone w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę udzielającą pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy, e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - jeżeli dotyczy; f) oryginał gwarancji wadialnej jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż w pieniądzu – jeżeli jest wymagane. UWAGA! O wszystkie wymagane w SIWZ część I pkt 10 i część III pkt 1 ppkt 1.3 – 1.5 dokumenty i oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę, który w rankingu ofert zajmie najwyższe miejsce. Przedmiotowych dokumentów Wykonawcy nie muszą dołączać do Druku oferta. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. poz. 1320) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, składane są w oryginale w postaci, dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o którym mowa powyżej, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego w oparciu o zapis art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 17. 02. 2005 r. O informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach