Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa drogi gminnej klasy L od km 0+000 do km 0+800 w ramach realizacji obwodnicy Bochni – Trasy północno-zachodniej – etap II (na odcinku od ul. Turkowskiego do ul. Armii Krajowej)” - zadanie realizowane w ramach Funduszy Dróg Samorządowych

Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 2
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
    REGON: 52389600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa drogi gminnej klasy L od km 0+000 do km 0+800 w ramach realizacji obwodnicy Bochni – Trasy północno-zachodniej – etap II (na odcinku od ul. Turkowskiego do ul. Armii Krajowej)” - zadanie realizowane w ramach Funduszy Dróg Samorządowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa drogi gminnej klasy L od km 0+000 do km 0+800 w ramach realizacji obwodnicy Bochni – Trasy północno-zachodniej – etap II (na odcinku od ul. Turkowskiego do ul. Armii Krajowej)” - zadanie realizowane w ramach Funduszy Dróg Samorządowych 2. Zamówienie obejmuje pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa, w zakresie branży: a) inżynieryjnej drogowej, który ma pełnić również funkcję głównego koordynatora Nadzoru Inwestorskiego; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; e) nadzoru archeologicznego; f) nadzoru dendrologicznego; w trakcie prowadzonych prac, w zakresie objętym zamówieniem. Dopuszcza się łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji. Wykonawca zobowiązany jest, iż osoby wyznaczone do realizacji zamówienia będą wykonywać powierzone im obowiązki osobiście. W przypadku wystąpienia przeszkód w realizacji obowiązków przez osoby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt i ryzyko zastępstwo tych osób. Osoby skierowane na zastępstwo muszą posiadać nie niższe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak osoby zastępowane. Ustanowienie zastępstwa wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy wraz z załącznikiem pt. Opis przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót, decyzje, decyzja ZRID i uzgodnienia. 5. Opis robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa wraz załącznikami umieszona na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.malopolska.pl/umbochnia,a,1772590,budowa-drogi-gminnej-klasy-l-od-km-0000-do-km-0800-w-ramach-realizacji-obwodnicy-bochni-trasy-polnoc.html 6. Szacunkowa wartość robót budowlanych wynosi: 7 257 443,29 zł brutto. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty. 1. Zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w VI.7. pkt 2 – na załączniku Nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 3. Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepis o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w VI. 2 pkt 1, 2, 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. (VI.2. pkt 2, 3 SIWZ); b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (VI.2. pkt 1 SIWZ) 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach