Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W LUBNOWIE

Ziębickie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8191219
  • Data zamieszczenia: 2014-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ziębickie Centrum Kultury
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8191219
    REGON: 00078100200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck.ziebice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W LUBNOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU Budynek Wiejskiego Domu Kultury w Lubnowie wykonany został w technologii tradycyjnej, murowanej. Jest to budynek wolnostojący , dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym, częściowo podpiwniczony. Szacunkowy wiek budynku ponad 100 lat. Powierzchnia zabudowy wynosi ok. 395 m2, kubatura ok. 3600 m3. Dach stromy o konstrukcji drewnianej, wielopołaciowy, pokryty blachą ocynkowaną trapezową. Stropy drewniane, belkowe. Posadzki na parterze betonowe pokryte płytami marmurowymi i lastryko, na piętrze i poddaszu podłogi z desek. Budynek wyposażony jest w dwie klatki schodowe ze schodami betonowymi i drewnianymi. Wyposażenie budowlano - instalacyjne budynku: a) instalacja elektryczna, b) instalacja wodno-kanalizacyjna, c) instalacja centralnego ogrzewania z kotłem stalowym na paliwo stałe ( węgiel,koks), d )instalacja piorunochronna w budynku znajdują się następujące pomieszczenia: PARTER: a) pomieszczenia kawiarni, b) pomieszczenia sklepu wiejskiego, c) pomieszczenie higieniczno-sanitarne, d) korytarz-hall e) pomieszczenia magazynowo - gospodarcze f) pomieszczenie kotłowni i składu opału PIĘTRO: a) pomieszczenia świetlicy wiejskiej, b) pomieszczenia biblioteki wiejskiej, c) pomieszczenie koła gospodyń wiejskich, d) korytarz-hall 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy: 1) Etap I wymiana stolarki okiennej w pomieszczeniach świetlicy wraz z parapetami wewnątrz, 2) Etap II obejmuje: remont elewacji, wykonanie odwodnienia dachu ( rynny i rury spustowe) i instalacji piorunochronnej, remontu podłóg w pomieszczeniu świetlicy z jednoczesnym wzmocnieniem drewnianych belek stropu nad parterem, remont ścian i sufitów (tynki, powłoki malarskie), remontu i przeróbki instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, wymianie instalacji wodno - kanalizacyjnej w pomieszczeniach zaplecza socjalnego świetlicy, wykonanie i przeróbki instalacji wentylacyjnej grawitacyjnej, renowacja i malowanie stolarki drzwiowej wewnętrznej w pomieszczeniach świetlicy, remont klatki schodowej zaplecza świetlicy i schodów betonowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w 1) przedmiarze robót wraz z ogólną charakterystyką obiektu oraz zakresem prac - załącznik nr 8 do SIWZ 2) rysunki techniczne załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie) oraz z materiałów odzysku (wskazane przez Zamawiającego w przedmiarze robót). Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 09.08.2013 roku Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. zwana dalej Pzp ), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian Za datę zakończenia robót przyjmuje się datę pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę przedmiotu umowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru w zakresie etapu I i II. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane przez siebie prace na okres 24 miesięcy. Przygotowując ofertę wykonawcy mają obowiązek zapoznać się z terenem budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zck.ziebice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach