Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE-REMONT części PAWILONU TR (magazyn odpadów i PRO-MORTE)

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie ogłasza przetarg

  • Adres: 36-051 Górno, Górno - Sanatorium
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 77 28 895 , fax. 0-17 77 29 264
  • Data zamieszczenia: 2011-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
    Górno - Sanatorium
    36-051 Górno, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 77 28 895, fax. 0-17 77 29 264
    REGON: 00029174700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sanatorium-gorno.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE-REMONT części PAWILONU TR (magazyn odpadów i PRO-MORTE)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ROBOTY BUDOWLANE-REMONT części PAWILONU TR (magazyn odpadów i PRO-MORTE). 2. W ramach powyższej inwestycji należy wykonać roboty budowlane wewnątrz pomieszczeń magazynu odpadów medycznych i PRO-MORTE. 3. Zakres robót: Branża ogólnobudowlana; -Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe -Roboty murowe, nadproża i ścianki działowe, -Podłoża, posadzki, -Tynki i okładziny, -Gładź gipsowa, malowanie, -Stolarka okienna i drzwiowa, -Roboty zewnętrzne, -Branża sanitarna; -Rurociągi, -Montaż uzbrojenia, -Montaż przyborów, -Roboty budowlane, -Kanalizacja sanitarna, -Rurociągi, -Urządzenia i armatura, -Roboty budowlane, -Instalacja wodociągowa, -Instalacja wod-kan, -Grzejniki, -Centralne ogrzewanie, -Instalacja chłodnicza, -Instalacja wentylacyjna chłodni, Instalacje elektryczne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej (Rozdział 4 SIWZ), oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział 5 SIWZ). 5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia 5.1. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz warunkami określonymi w: - specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i wykonawcze oraz przedmiary robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, - Wykonawca przed rozpoczęciem robót sporządzi i przedłoży zamawiającemu PLAN BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA. 5.2. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: - zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż kwota wynagrodzenia umownego brutto, w całym okresie realizacji robót, - zachować wysoki standard wykonania robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. Zastosowane materiały przy realizacji zamówienia winny spełniać wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowanie w budownictwie określone w ustawie prawo budowlane jak również winny być dopuszczonym do stosowania w obiektach służby zdrowia. Zamawiający zażąda przedstawienia certyfikatów na zastosowane materiały po zakończeniu robót. Przy wyborze materiałów i technologii wykonania robót należy się kierować wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Użycie w dokumentacji nazw producentów lub dostawców należy traktować jako wskazanie parametrów technicznych jakie powinny posiadać urządzenia i materiały. Zamawiający dopuszcza dobór urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji. W takim przypadku należy podać markę, nazwę oferowanych materiałów lub urządzeń. Użycie materiałów urządzeń i technologii równoważnych obliguje wykonawcę do ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych zastosowanych materiałów i technologii. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, kartach katalogowych aprobatach technicznych, certyfikatach itp. - zagospodarować plac budowy oraz doprowadzić niezbędne media dla potrzeb budowy wraz z ich opomiarowaniem, - utrzymywać, odtworzyć i oznakować drogę dojazdową do placu budowy, - dozorować budowę w czasie realizacji robót oraz ewentualnych przerw w realizacji, - urządzić zaplecze budowy w uzgodnieniu z zamawiającym, - zabezpieczyć i oznakować plac budowy celem zapewnienia bezpieczeństwa dla pacjentów, pracowników i osób postronnych, - zachować szczególną ostrożność ze względu na prowadzenie robót na terenie czynnego szpitala, - zapewnić porządek i komunikację na terenie obiektu, - zapewnić organizację robót, dostawę materiałów w sposób wykluczający powstanie zniszczeń (przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie pomieszczeń, urządzeń itd.), - zapewnić warunki BHP i p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami, - wygrodzić teren budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - zabezpieczyć obiekt przed kradzieżą i zniszczeniem, - w przypadku spowodowania szkód bezzwłocznie je usunąć na własny koszt, - wywieźć gruz i odpady na wysypisko (dokonać na własny koszt utylizacji o ile byłaby wymagana), - zatrudnić, kadrę w odpowiedniej ilości i o odpowiednich kwalifikacjach oraz zastosować odpowiedni sprzęt, - w razie konieczności prowadzić prace na wydłużonym dniu pracy i w soboty, - dostarczyć instrukcje i schematy obsługi urządzeń (tablice znamionowe na urządzeniach i DTR w języku polskim), - uporządkować teren i zlikwidować plac budowy po całkowitym zakończeniu robót, - wystawić faktury w terminach uzgodnionych z zamawiającym, z terminem płatności wynoszącym do 30 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 15 kwietnia 2011 r. do godz. 12:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sanatorium-gorno.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach