Przetargi.pl
Roboty budowlane polegajace na wymianie stolarki okiennej w budynku administracji ZOZ w Łowiczu

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375368 w. 250 , fax. 046 8375991
  • Data zamieszczenia: 2010-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Ułańska 28 28
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375368 w. 250, fax. 046 8375991
    REGON: 75007966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegajace na wymianie stolarki okiennej w budynku administracji ZOZ w Łowiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w zakres których wchodzą wszystkie czynności mające na celu demontaż wraz z wywozem dotychczas nie wymienionych okien oraz dostawę i montaż fabrycznie nowej stolarki okiennej wg przedmiaru robót, a także roboty nie wymienione w przedmiarze robót lecz bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wyłonione podczas realizacji zadania i niezbędne do poprawnego i w pełni kompletnego wykonania wymiany stolarki okiennej w budynku administracyjnym Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu. Przewiduje się demontaż starej stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i montaż fabrycznie nowych okien z PCW w kolorze białym, z szybą zespoloną o współczynniku przenikania ciepła U równym lub mniejszym od 1,1 W/m2xK. Okna muszą posiadać funkcję rozszczelniania. Planuje się wymianę 30 sztuk okien, w tym okna o wymiarach: - 60x85 cm - 1 szt. - 147x147 cm - 1 szt. - 207x147 cm - 2 szt. - 236x165 cm - 26 szt. Planuje się również montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej o grubości 0,75 mm w kolorze białym. Parapety zewnętrzne muszą być na tyle szerokie aby w przyszłości zapewnić ocieplenie budynku styropianem gr. 12 cm bez konieczności ich ponownej wymiany. Parapety wewnętrzne pozostają bez zmian. W zakres czynności Wykonawcy wchodzi obrobienie ościeży oraz ich pomalowanie wewnątrz pomieszczeń. Jest to ostatni etap wymiany stolarki okiennej. W obiekcie znajdują się okna wcześniej wymieniane. Układ i wymiary skrzydeł okiennych w nowych oknach przyjąć zgodnie z oknami wcześniej wymienianymi. Przed wymianą okien i parapetów wykonawca jest zobowiązany dokonać ich pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający umożliwi na życzenie wykonawcy dokonanie pomiarów i oględzin okien podlegających wymianie również w celu przygotowania oferty. W tym celu zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie wykonywane będą roboty budowlane oraz aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie niezbędne, istotne informacje, które mogą być konieczne dla celów przygotowania oferty i podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wycenić zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót i dokonanymi pomiarami z natury w trakcie wizji lokalnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, przedmiarem robót i pomiarami z natury w celu ich wyjaśnienia należy zwrócić się do Zamawiającego, po udzieleniu odpowiedzi przez Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną w oparciu o wymagania zawarte w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do specyfikacji, a także zgodnie z uzgodnieniami dokonanymi z zamawiającym uwzględniającymi harmonogram wykonania zamówienia. Ze względu na fakt, iż w budynku objętym przedmiotem zamówienia pracuje personel administracyjny szpitala, wymianę okien należy przeprowadzić sukcesywnie, w terminach uzgodnionych z zamawiającym. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż określone w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wskazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym jest on zobowiązany złożyć stosowne dokumenty. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonanie robót licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Szczegółowa dokumentacja projektowa składająca się z rysunków, przedmiaru robót, kosztorysu nadładczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 1.000,00zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach