Przetargi.pl
Przebudowa budynku administracyjnego siedziby Starostwa Powiatowego w Łowiczu - III etap

Powiat Łowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Stanisławskiego 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8375902 , fax. 46 8375015
  • Data zamieszczenia: 2016-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
    ul. Stanisławskiego 30 30
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8375902, fax. 46 8375015
    REGON: 75014776800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlowicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku administracyjnego siedziby Starostwa Powiatowego w Łowiczu - III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjnego siedziby Starostwa Powiatowego w Łowiczu - III etap, która obejmować będzie pomieszczenia na poziomie parteru: 1.1. pom. nr 001 - hol główny, 1.2. pom. nr 002 - hol przy kancelarii, 1.3. pom. nr 003 i 004 - komunikacja, 1.4. pom. nr 005 i 005A - kancelaria z pom. pomocniczym, 1.5. pom. nr 006 - pom. Gospodarcze, 1.6. pom. nr 007 - pom. biurowe, 1.7. pom. nr 008 - pom. biurowe, 1.8. pom. nr 009 - pom. biurowe, 1.9. pom. nr 010 - pom. biurowe, 1.10. pom. nr 011 - pom. biurowe, 1.11. pom. nr 012 - pom. biurowe, 1.12. pom. nr 013 - pom. biurowe, 1.13. pom. nr 014 - pom. biurowe, 1.14. pom. nr 028 - komunikacja. 2. Zakres robót obejmuje m.in.: 2.1. roboty rozbiórkowe wraz z utylizacją: 2.1.1. rozbiórka ścian działowych, 2.1.2. rozbiórka podłóg drewnianych i posadzek, 2.1.3. rozbiórka części ściany konstrukcyjnej, 2.1.4. wykucie otworów drzwiowych, 2.1.5. demontaż krat drzwiowych i okiennych, 2.1.6. demontaż drzwiczek rewizyjnych, 2.1.7. demontaż elementów instalacji elektrycznej i sieci logicznej, 2.1.8. demontaż drzwi i naświetli. 2.2. zamurowanie otworów drzwiowych, wnęk po szafach i skrzynkach instalacyjnych. 2.3. wykonanie nadproży. 2.4. wykonanie nowych podłóg i posadzek. 2.5. wykonanie ścianek działowych z płyt g-k. 2.6. wykonanie wentylacji pomieszczeń biurowych, udrożnienie istniejących pionów wentylacyjnych. 2.7. wykonanie instalacji elektrycznej wraz z uporządkowaniem tablic instalacyjnych w holu /montaż tablicy maskującej/, telefonicznej oraz sieci logicznej z patch panelem /48 portów/ wraz z niezbędnymi pomiarami. 2.8. wykonanie i naprawa tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie i malowanie ścian. 2.9. wykonanie sufitów podwieszonych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godz. 12.00. wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 85 9288 0001 0011 1924 2000 0050, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz 1158 z późn. zm. ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlowicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach