Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku nr 2 w JW 4408 w Sulechowie oraz uzyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych do użytkowania obiektu

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261648381, 261648388,261648308 , fax. 261648479
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
    ul. Bolesława Chrobrego 7
    65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 261648381, 261648388,261648308, fax. 261648479
    REGON: 97039103800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku nr 2 w JW 4408 w Sulechowie oraz uzyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych do użytkowania obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku nr 2 w JW 4408 w Sulechowie oraz uzyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych do użytkowania obiektu. Przewidywany zakres przedmiotu zamówienia a)Roboty budowlane, obejmują one m. in: Branża budowlana: •Roboty rozbiórkowe, demontażowe: -demontaż rynien i rur spustowych, -skucie opaski betonowej budynku wraz z podbudową oraz podestu wystawowego, -rozbiórka fragmentu chodnika przed wejściem głównym, -demontaż zewnętrznych krat okiennych oraz kraty wewnętrznej, -demontaż okien piwnicy oraz okien w pomieszczeniach specjalnych, -demontaż parapetów zewnętrznych okien, -demontaż parapetów wewnętrznych w pomieszczeniach specjalnych, -demontaż drzwi zewnętrznych oraz bramy przesuwnej •Wymiana stolarki: -wymiana okna na projektowane okno w pomieszczeniu piwnicy, -wymiana okna na projektowane okno antywłamaniowe w pomieszczeniu specjalnym, -wymiana projektowanych drzwi zewnętrznych, jednoskrzydłowych, drewnianych, •Roboty elewacyjne, termomodernizacja budynku: -istniejące ściany fundamentowe – projektowane docieplenie z płyt z polistyrenu ekstrudowanego XPS o grubości 14cm, -istniejące ściany zewnętrzne – projektowane docieplenie powyżej terenu płytami ze styropianu EPS o grubości 16cm, -istniejące ściany klatki schodowej i wejścia na strych – projektowane docieplenie z płyt z betonu komórkowego (np. Multipor), -istniejący strop poddasza – projektowane docieplenie z wełny mineralnej. •Roboty izolacyjne: -wykonanie izolacji mineralnej z zaprawy uszczelniającej (np. Protect) •Roboty murowe: -zamurowanie drzwi dwuskrzydłowych i okna w piwnicy, -uzupełnić ubytki po wykuciu krat okiennych zaprawą cementową, •Roboty wykończeniowe: -montaż rynien i rur spustowych, -wykonanie opaski budynku o szerokości nawierzchni 50cm oraz odtwarzany chodnik przed wejściem głównym z kostki betonowej o gr. 6cm, -rozebrany fragment podestu wystawowego obramować betonową palisadą, -wykonanie zjazdu do piwnicy, -montaż parapetów zewnętrznych, -montaż parapetów wewnętrznych, -roboty tynkarskie oraz malarskie Branża sanitarna: -demontaż i montaż nowej instalacji c.o., -wymiana istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej, -wykonanie obejścia centralnego ogrzewania. Branża elektryczna: -demontaż oraz montaż nowej instalacji odgromowej, -demontaż elewacyjnych opraw oświetleniowych, -montaż elewacyjnych opraw oświetleniowych z wymianą trzech na nowe. b)Pozostały zakres przedmiotu zamówienia: -opracowanie i przedłożenie dla Zamawiającego w 2 egz. Programu Zapewnienia Jakości w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy (patrz poniżej) -kierowanie robotami budowlanymi, -obsługa geodezyjna, -wykonanie pomiaru powykonawczego i uzupełnienie mapy zasadniczej w ODBW w RZI w Zielonej Górze, -wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz., -uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu/zgłoszenie zakończenia robót, -udział w przekazaniu obiektu administratorowi, -szkolenie i rozruch urządzeń (w przypadku ich montażu przez Wykonawcę robót budowlanych) stanowiących wyposażenie, -serwis i konserwacja w okresie gwarancji, -przekazanie z fakturą częściową zestawienia odebranych robót -wykonywanie zdjęć poglądowych przed i w trakcie wykonywania prac budowlanych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części B SIWZ zał. nr 11 oraz w załącznikach nr 12 – 14. (oddzielne pliki zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rzizielonagora.wp.mil.pl).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie 35.000,00 zł 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: -pieniądza, -poręczeniach bankowych, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/Zielona Góra,Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000 Tytułem: wadium Spr nr 41/PN/24398/2017 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.W przypadku złożenia wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kancelarii Zamawiającego, w pok. nr 104-105. 6.Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą / przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien oryginał dowodu wniesienia wadium umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. UWAGA! W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt. 16 okoliczności. 7.Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie ważności wadium. 8.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9.Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 10.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o zapoznaniu się z terenem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach