Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu wewnątrz budynku wraz z dostosowaniem pomieszczenia Nr 19 do potrzeb rehabilitacji w budynku nr 1 WSPL SP ZOZ w Rzeszowie, usytuowanego na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego 3200 na działce Nr 1244 położonej przy ul. Langiewicza w Rzeszowie

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 35-922 Rzeszów, ul. Langiewicza 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 852 87 57 , fax. 17 715 50 08
  • Data zamieszczenia: 2010-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ
    ul. Langiewicza 4 4
    35-922 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 852 87 57, fax. 17 715 50 08
    REGON: 69058029900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wspl.rzeszow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu wewnątrz budynku wraz z dostosowaniem pomieszczenia Nr 19 do potrzeb rehabilitacji w budynku nr 1 WSPL SP ZOZ w Rzeszowie, usytuowanego na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego 3200 na działce Nr 1244 położonej przy ul. Langiewicza w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu wewnątrz budynku wraz z dostosowaniem pomieszczenia Nr 19 do potrzeb rehabilitacji w budynku nr 1 WSPL SP ZOZ w Rzeszowie, usytuowanego na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego 3200 na działce Nr 1244 położonej przy ul. Langiewicza w Rzeszowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części, a to: Część nr I. Remont korytarza parteru i pomieszczeń po fizykoterapii wraz z wymianą okien i drzwi Zakres robót w zakresie Części nr I uwzględnia wykonanie robót na korytarzu parteru oraz w trzech pomieszczeniach po fizykoterapii w tym: - demontaż wykładziny podłogowej w trzech pomieszczeniach i części korytarza, - demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej w zakresie opraw oświetleniowych, - wykonanie gruntowania podłoża istniejącego i wylewki samopoziomującej pod posadzki, w korytarzu i trzech pomieszczeniach, - w przedsionku wejściowym skucie posadzki, wykonanie nowych podłoży i wylewki pod posadzkę, - wykonanie sufitu podwieszonego kasetowego wraz z montażem opraw oświetleniowych i niezbędnego zakresu oprzewodowania instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach, w tym wykonanie czterech opraw oświetlenia awaryjnego, - ułożenie terrakoty typu gres szkliwiony, antypoślizgowy wraz z cokolikiem w remontowanych pomieszczeniach, - wykonanie lamperii olejnej do wysokości 2 m oraz pomalowanie ścian farbą emulsyjną powyżej lamperii do wysokości sufitu podwieszanego, - wykonanie fartuchów z glazury przy umywalkach, kolor glazury do uzgodnienia z Zamawiającym, - demontaż okien drewnianych skrzynkowych, - montaż 14 + 1 okien z PCV rozwierno-uchylnych w kolorze białym, o wymiarach 1470 x 2260 mm, z obróbką osadzenia - szkice okien do montażu na parterze wraz z wymiarami i innymi parametrami zawiera Załącznik Nr 2.2.1 do przedmiaru robót Nr 2.2, - wykonanie obróbek blacharskich (parapety zewnętrzne) - demontaż parapetów i montaż nowych parapetów, - demontaż istniejących drzwi do gabinetów, - wykonanie montażu nowych, fabrycznie wykończonych drzwi w kolorze złoty dąb o szerokości 1,0 m z obróbką osadzenia, przy czym 4 szt. drzwi, wskazane przez Zamawiającego, powinny posiadać obicie wygłuszające, jednostronne, wykonane z materiału typu skaj w kolorze jasny brąz, - wykonanie demontażu grzejników żeliwnych i montażu nowych grzejników panelowych, dwupłaszczyznowych z zaworami wyposażonymi w głowice termostatyczne, - wykonanie obudowy na korytarzu instalacji wodociągowej CO, - roboty porządkowe (w tym: wywiezienie gruzu na wysypisko), utylizacja zdemontowanych okien i drzwi na koszt Wykonawcy, zwrot do magazynu WAK zdemontowanych grzejników żeliwnych. Część nr II. Remont pomieszczeń zlokalizowanych na I piętrze dla potrzeb fizykoterapii Zakres robót w zakresie Części nr II uwzględnia wykonanie robót w trzech pomieszczeniach wchodzących w skład pomieszczenia nr 19 w tym: - demontaż wykładziny podłogowej, - demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznej w zakresie opraw oświetleniowych, - wykonanie gruntowania podłoża istniejącego i wylewki samopoziomującej pod posadzki, - demontaż istniejących drzwi w ściance działowej i zamurowanie tego otworu, - wykucie otworu w ściance środkowego pomieszczenia do pomieszczenia obok wraz z jego obróbką, - wykonanie w pomieszczeniu środkowym ścianki z profili PCV pełnej do wysokości 2,0 m, powyżej przeszklonej wraz z montażem drzwi, - wykonanie sufitu podwieszonego kasetowego wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej z montażem opraw oświetleniowych, w tym wykonanie trzech opraw oświetlenia awaryjnego, - ułożenie terrakoty typu gres szkliwiony, antypoślizgowy wraz z cokolikiem, - wykonanie lamperii olejnej do wysokości 2 m oraz pomalowanie ścian farbą emulsyjną powyżej lamperii do wysokości sufitu podwieszanego, - wykonanie fartuchów z glazury przy umywalkach, kolor glazury do uzgodnienia, - roboty porządkowe (w tym wywiezienie gruzu na wysypisko, wywiezienie złomu do magazynu WAK). W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia należy uwzględnić wszystkie czynności niezbędne do pełnego wykonania zamówienia, w zakresie określonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załączniki Nr 1.1, 1.2, 1.3, przedmiary robót - Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 oraz szkice okien do montażu na parterze wraz z wymiarami i innymi parametrami - Załącznik Nr 2.2.1 do przedmiaru robót Nr 2.2 - stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca przed opracowaniem oferty dokonał wizji lokalnej remontowanego obiektu i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 2. Budynek położony jest na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego 3200 na działce Nr 1244 położonej przy ul. Langiewicza w Rzeszowie. 3. Przed rozpoczęciem robót należy opracować plan BIOZ - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120, poz. 1126); 4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi; 5. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej (przychodnia lekarska). Roboty winny być prowadzone w sposób zapewniający stały, bezpieczny dostęp (dojazd, wejście) pacjentów i pracowników przychodni przez wejście główne lub zapasowe - boczne, uzgodnione z Zamawiającym. 6. Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności Wykonawca wykonał roboty remontowe w pomieszczeniach zlokalizowanych na I piętrze budynku przychodni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wspl.yoyo.pl/zpubliczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach