Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku stołówki oraz sali widzeń w Zakładzie Karnym nr 2 we Wrocławiu.

Zakład Karny nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 53-239 Wrocław, ul. Fiołkowa 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3631157 , fax. 071 3392125
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 2
    ul. Fiołkowa 38 38
    53-239 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3631157, fax. 071 3392125
    REGON: 93049656700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku stołówki oraz sali widzeń w Zakładzie Karnym nr 2 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku stołówki oraz sali widzeń w Zakładzie Karnym nr 2 we Wrocławiu zgodnie z dokumentacją. 2. Zamówienie nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2010.113.759) 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7, 45223220-4, 45261210-9, 45315100-9. 4. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty blachodachówką o powierzchni 749 m2. 5. Zakres prac przewidzianych do realizacji. Wykonanie robót budowlanych w obrębie dachu (konstrukcja i pokrycie ) 1) Wyrównanie płaszczyzny murów 2) Wykonanie wieńca żelbetowego na koronie murów ścian zewnętrznych i wewnętrznych 3) Wykonanie murłaty 4) przemurowanie fragmentów murów ogniowych 5) Montaż prefabrykowanych kratownic drewnianych 6) Wykonanie kontrłat na kratownicach drewnianych 7) Wykonanie łacenia pod nowe pokrycie 8) Wykonanie kontrłat łacenia 9) Wykonanie impregnacji więźby dachowej w zakresie elementów konstrukcyjnych i łacenia pod nowe pokrycie 10) Wykonanie opierzeń ścian, pasów nadrynnowych, pasów podrynnowych z blachy tytanowo-cynkowej 11) Wykonanie spustów rynnowych i zakotwienie spustów w istniejących ścianach budynku, z uwzględnieniem odsadzki na ocieplenie budynku-12 cm 12) Wykonanie nowego pokrycia dachowego dla całości blachodachówką 13) wykonanie nowych obróbek blacharskich i opierzeń , gąsiorów , pasów nadrynnowych i podrynnowych, rynien i spustów, obróbek kominów itp. Wykonanie robót elektrycznych. 1. wykonanie linii zasilającej oświetlenia, 2. wykonanie nowej instalacji odgromowej. 6. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób szczegółowy w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 7. Wszystkie roboty rozbiórkowe oraz demontażowe zostaną przeprowadzone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach