Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni ulic w Gminie Nowosolna.

Gmina Nowosolna ogłasza przetarg

  • Adres: 92-703 Łódź, Rynek Nowosolna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 648-41-08 , fax. 042 648-41-19
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowosolna
    Rynek Nowosolna 1 1
    92-703 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 648-41-08, fax. 042 648-41-19
    REGON: 47205778000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowosolna.gminarp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni ulic w Gminie Nowosolna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni ulic w Gminie Nowosolna. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część nr 1 Roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni ulicy Leśnej w miejscowości Grabina w Gminie Nowosolna (II etap) o długości 300 mb, szerokości 5-6 mb. Wraz ze znakami drogowymi pionowymi Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w: 1. Przedmiarze robót - zał. nr 6.1. do SIWZ. 2. Projekcie - zał. nr 7.1a-d do SIWZ. 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 8.1. do SIWZ. UWAGA: Zamawiający informuje, że właściwy zakres robót w zakresie grubości nawierzchni został określony w przedmiarze robót. Część nr 2 Roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni ulicy Lipowej w miejscowości Grabina w Gminie Nowosolna na całej jej długości tj. 770 mb, szerokości 6 mb. Wraz ze znakami drogowymi pionowymi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w: 1. Przedmiarze robót - zał. nr 6.2. do SIWZ. 2. Projekcie - zał. nr 7.2a-d. do SIWZ. 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 8.2. do SIWZ. Część nr 3 Roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi koło Cmentarza w miejscowości Stare Skoszewy w Gminie Nowosolna na całej jej długości tj. 341 mb, szerokości 5-6 mb. Wraz ze znakami drogowymi pionowymi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w: 1. Przedmiarze robót - zał. nr 6.3. do SIWZ. 2. Projekcie - zał. nr 7.3a-c do SIWZ. 3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 8.3. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustęp 1 pkt 1 - 4 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1) Wykaz wykonanych, co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - informację zamieścić w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno - prawnego porozumienia. 5.1. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych) podpisuje pełnomocnik. 5.2. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2a (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1. Oświadczenia - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, Dokumenty wymienione w pkt III.1) ogłoszenia wykonawcy składają w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt III.2) ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowosolna.gminarp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach