LUBUSKI SIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Chrobrego 15
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: LUBUSKI SIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Chrobrego 15
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
REGON: 520249872 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskisim.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na naprawie dachu w budynku przy ul. Sobieskiego 51/1 w miejscowości Szprotawa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie dachu w budynku mieszkalnym wielolokalowym przy ul. Sobieskiego 51/1 w miejscowości Szprotawa.Zakres prac obejmuje wymianę pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi oraz rynnami i rurami spustowymi, wymianę oraz wzmocnienie wskazanych elementów więźby dachowej, dobudowa przewodów kominowych systemowych spalinowych i wentylacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi tj. wykonanie fundamentów pod kominy, rozebranie odcinkami stropów w miejscu wykonanie kominów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane złożenie wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2022 poz. 1710 ze zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.1. Warunek posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.2. Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.3. Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia.Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.4. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodoweja) Wykonawca spełni warunek w ww. zakresie jeśli oświadczy, że dysponuje co najmniej jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadająca aktualne zaświadczenie potwierdzające tą przynależność.b) wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże wykonanie robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej o podobnym zakresie o wartości brutto co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) wraz z podaniem jej rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont Bramy Marchijskiej w Łagowie
Dodano: 2024-07-24 - „Modernizacja łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, Filia Bełcze 19”
Dodano: 2024-07-18 - Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09