Gmina Długołęka ogłasza przetarg
- Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
- Data zamieszczenia: 2014-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
Długołęka, ul. Robotnicza 12 12
55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
REGON: 93193501700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Stępin, Gmina Długołęka - etap I. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Stępin, Gmina Długołęka - etap I. Roboty budowlane mają na celu wybudowanie budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu (działki nr 246/2, 246/1, oraz dz. drogowa nr ew. 381) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (wewnętrzną i zewnętrzną). 2. Zakres przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1pkt.1 , polegać będzie na wykonaniu następujących prac: 1) rozbiórka istniejących budynków gospodarczych - 2 szt., 2) demontaż wiaty stalowej wraz z utylizacją fundamentów, 3) budowa jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego budynku świetlicy o podstawowych parametrach technicznych: a powierzchnia zabudowy - ok. 295 m2, b. powierzchnia użytkowa parteru - ok. 228,00 m2, c. długość maksymalna - ok. 20,00 m, d. szerokość maksymalna - ok. 20,00m, e. wysokość maksymalna - ok. 8,7 m, f. kubatura netto - ok. 840 m3. 4) budowa powierzchni utwardzonych o łącznej powierzchni ok. 605 m2 w tym: a. parkingi wraz z drogą- ok. 500 m2, b. chodniki - ok. 105 m2, 5) wykonanie ogrodzenia z paneli metalowych 3D o powierzchni ok. 104 m2 (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), 6) budowa powierzchni biologicznie czynnych (trawa) - ok. 3600 m2, 7) uzyskania przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na użytkowanie i/lub braku sprzeciwu na użytkowanie. 3. Zamówienie, zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 5 ma zostać wykonane poprzez realizację następujących robót budowlanych: 1) roboty przygotowawcze i roboty ziemne; 2) rozbiórka wiaty stalowej (do ponownego użytku) i transport na odległość do 20km (na miejsce wskazane przez zamawiającego), 3) rozbiórka i utylizacja istniejącej posadzki betonowej wraz z stopami (zlokalizowanej pod istniejącą wiatą), 4) wykonanie konstrukcji żelbetowych - ławy i stopy fundamentowe; 5) wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych: ściany fundamentowe z bloczków betonowych konstrukcje żelbetowe nadproży podciągów, słupów, wieńców, schodów wewnętrznych drewnianych; konstrukcje murowane ścian; 6) wykonanie konstrukcji dachu (prefabrykowana), 7) wykonanie pokryć dachowych; 8) montowanie stolarki okiennej i drzwiowej; 9) wykonanie podłoża, posadzek i podłóg (m.in. posadzki grysowe i kamienne); 10) wykonanie tynków, okładzin wewnętrznych i sufitów podwieszanych; 11) wykonanie elewacji (tynki zewnętrzne, silikatowe); 12) montaż pozostałych urządzeń (tj. m.in. wyposażenia łazienek, przesuwane ściany dźwiękoszczelne); 13) wykonanie dróg i chodników z kostki betonowej; 14) montaż instalacji, w tym m.in.: a) przyłącza wodociągowego, b) przeciwpożarowej (hydrantowa), c) sieci sanitarnej, d) kanalizacji deszczowej, e) ogrzewanie elektryczne, f) wentylacji mechanicznej, g) elektrycznej, 15) wykonanie ogrodzenia 16) wykonanie trawników i terenów zielonych, 17) demontaż istniejącego placu zabaw wraz z elementami siłowni zewnętrznej zlokalizowanego na dz. nr ew. 163/2 oraz montaż wszystkich zdemontowanych elementów na dz. nr ew. 246/2, 246/1 (zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej) i zgodnie z zasadami zawartymi w PN-EN 1176-7:2009. Wykonany montaż zostanie potwierdzony protokolarnym odbiorem przez Inspektora Nadzoru, UWAGA: Zamawiający informuję, iż jest w trakcie oczekiwania pozwolenia na budowę. Pozwolenie na budowę zostanie przekazane podczas przekazania placu budowy. 4. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez: Pracownia AAD-PROJEKT Andrzej Adamek, z siedzibą we Wrocławiu ul. Adama Mickiewicza 45 lok. 3 51-684 Wrocław, nr NIP - 989-00-06-279, REGON - 930090865, 5. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale I SIWZ, 2) dokumentacji projektowej i wykonawczej: b) projekt budowlany (z opisem rozbiórki), c) projekt wykonawczy: Branża budowlana, d) projekt wykonawczy: Instalacje sanitarne, e) projekt wykonawczy: Instalacje elektryczne, f) projekt wykonawczy: Branża drogowa, 3) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót: a) Branża budowlana, b) Instalacje sanitarne, c) Instalacje elektryczne, d) Branża drogowa, 4) Przedmiarach: a) przedmiar robót - zagospodarowanie terenu b) przedmiar robót - przyłącza zewnętrzne, c) przedmiar robót - branża drogowa d) przedmiary robót - roboty budowlane e) przedmiar robót - instalacje wodno - kanalizacyjne, i sanitarne i wentylacji f) przedmiar robót - instalacje elektryczne g) przedmiar robót-rozbiórka budynków i wiaty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia złożenia ofert, tj. do dnia 29.04.2014 r., do godz. 1000. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony -budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Stępin, Gmina Długołęka - etap I. tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 29.04.2014r. do godz. 1000 znajdowało się na koncie Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27