Przetargi.pl
Roboty budowlane pod nazwą: malowanie pomieszczeń oraz wymiana wykładzin podłogowych w budynkach biurowych będących siedzibami KRUS PT w Przeworsku, KRUS PT w Lubaczowie i KRUS PT w Nisku

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-060 Rzeszów, ul. Słowackiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8621266 , fax. 17 8622526
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie
    ul. Słowackiego 7 7
    35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8621266, fax. 17 8622526
    REGON: 01251326200299
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane pod nazwą: malowanie pomieszczeń oraz wymiana wykładzin podłogowych w budynkach biurowych będących siedzibami KRUS PT w Przeworsku, KRUS PT w Lubaczowie i KRUS PT w Nisku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na malowaniu pomieszczeń oraz wymianie wykładzin podłogowych, w podziale na trzy części. Przedmiotowe roboty prowadzone będą niezależnie od siebie w trzech budynkach biurowych będących siedzibami Placówek Terenowych KRUS w: 1) Przeworsku, ul. Krasickiego 1, 37-200 Przeworsk, 2) Lubaczowie, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 37-600 Lubaczów, 3) Nisku, ul. Sandomierska 6, 37-400 Nisko. 2. Jest to zamówienie na roboty budowlane określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2c ustawy P.z.p. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w godzinach pracy Placówek (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 7:00 do 15:00) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym frontu robót. Dopuszcza się możliwość realizacji umowy poza godzinami pracy po uprzednim uzyskaniu zgody Kierownika Placówki, w której prowadzony jest remont. 5. Prace objęte zamówieniem muszą być realizowane kompleksowo w taki sposób aby jak najmniej zakłócać bieżącą pracę pracowników Placówki oraz obsługę interesantów, tj. malowanie i wymiana wykładzin podłogowych w poszczególnych pokojach biurowych musi następować bezpośrednio po sobie, aby czas wyłączenia pomieszczenia z użytkowania był jak najkrótszy. 6. Oprócz wykonania prac malarskich i wymiany wykładzin, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) przed wykonaniem prac remontowych: wyniesienie znajdujących się w pomieszczeniach szaf, biurek, regałów i innych mebli wraz z ich demontażem jeśli konstrukcja mebli tego wymaga, demontaż innych elementów wyposażenia pokoi, jeżeli jest on niezbędny do wykonania prowadzonych prac (ewentualnie ich przestawienie jeżeli istnieje możliwość pozostawienia mebli i wyposażenia w pomieszczeniu) oraz zabezpieczenie ich folią, 2) po wykonaniu prac remontowych: wniesienie usuniętych szaf, biurek, regałów i innych mebli wraz z ich montażem jeśli zostały rozmontowane i ustawienie w miejscach wskazanych przez użytkowników pokoi, montaż innych elementów wyposażenia jeśli były zdemontowane. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt mebli lub wyposażenia, jeżeli w trakcie ich demontażu, wynoszenia, wnoszenia, montażu lub ustawiania zostaną uszkodzone, 3) po zakończeniu ww. prac w danym pomieszczeniu: odkurzanie wykładzin, umycie i wyczyszczenie z użyciem odpowiednich środków czyszczących posadzek, stolarki drzwiowej i okiennej z szybami włącznie, parapetów, kaloryferów, szaf, biurek, regałów i innych mebli oraz wyposażenia pokoi (z wyłączeniem sprzętu komputerowego), tak aby pracownicy po wejściu do pomieszczeń mogli bez przeszkód przystąpić do pracy bieżącej, 4) w trakcie wykonywania prac remontowych Wykonawca ma obowiązek utrzymywania porządku i czystości ciągów komunikacyjnych, aby nie dopuszczać do zabrudzeń wykładzin podłogowych w pomieszczeniach oddanych do użytku po remoncie. 7. Wykonawcy mogą przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie wizji lokalnej są: 1) w Placówce Terenowej KRUS w Przeworsku, Pan Jacek Klimczak - Kierownik PT, tel. (16) 648 81 32, 2) w Placówce Terenowej KRUS w Lubaczowie, Pan Leszek Wit - Kierownik PT, tel. (16) 632 11 10, 632 42 46, 632 42 45, 3) w Placówce Terenowej KRUS w Nisku, Pani Maria Żak - Kierownik PT, tel. (15) 841 33 61, 841 33 62. 8. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, a także co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na zamontowane wykładziny, liczonej od daty ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania i naprawy ewentualnych usterek lub wad. 9. Wszelkie nazwy materiałów określone w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji kosztorysowej należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości i kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia i obecnie funkcjonującymi. Podanie ewentualnie w opisach nazwy własne mają na celu jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 10. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu do realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego, musi dostarczyć powyższe dokumenty przy końcowym odbiorze zamówienia. 11. Z chwilą przejęcia terenu remontu Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z poźn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach