Gmina Długołęka ogłasza przetarg
- Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
Długołęka, ul. Robotnicza 12 12
55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
REGON: 93193501700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY BUDOWLANE PN. OPTYMALIZACJA PRACY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIRKOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : 1) robót budowlanych polegających na wybudowaniu rurociągu łączącego komory nitryfikacji KN1 i KN2 na terenie oczyszczalni ścieków w Mirkowie na podstawie projektu wykonawczego - zadanie nr 1, 2) dokumentacji, o której mowa w ust 2 pkt. 2 oraz realizację na jej podstawie robót budowlanych, w celu optymalizacji pracy komory stabilizacji osadu w oczyszczalni ścieków w Mirkowie na podstawie i zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym dla zadania Optymalizacja pracy komory stabilizacji osadu na oczyszczalni ścieków w Mirkowie (zwanym dalej PFU) - zadanie nr 2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 polegać będzie na wykonaniu następujących prac: 1) dla zadania nr 1 robót budowlanych polegających na budowie rurociągu łączącego komory nitryfikacji KN1 i KN2 prowadzone podczas ciągłej pracy oczyszczalni na podstawie dokumentacji wykonawczej, wykonanej przez Tim II Maciej Kita z siedzibą w Gliwicach składającej się z następujących części: a. Projektu wykonawczego b. przedmiaru robót c. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 2) dla zadania nr 2 a. Przeprowadzenie szczegółowych obliczeń systemu stabilizacji osadów i uzyskanie ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Obliczenia muszą obejmować zarówno aspekty technologiczne (np. wydajność systemu napowietrzania, wysokość sprężu dmuchaw, średnice przewodów powietrza, dobór i rozmieszczenie mieszadeł, lokalizacja dekantera, itp.) jak i techniczne (np. wydajność systemu wentylacji dmuchaw, parametry instalacji zasilania dmuchaw, itp.) b. Wykonanie dokumentacji projektowej (w zakresie, który Wykonawca uzna za niezbędny), uzyskanie zatwierdzenia przedmiotowej dokumentacji przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru (o ile zostanie powołany przez Zamawiającego) i uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i decyzji. c. Wymiana istniejących membran w komorze stabilizacji wraz z ewentualnym przeniesieniem wybranych sekcji rusztów - pod kątem współpracy z mieszadłami (nie określa się lokalizacji sekcji do przeniesienia). d. Ewentualna dostawa i montaż dodatkowych rusztów napowietrzających w komorze stabilizacji tlenowej (jeśli tak wykażą obliczenia Wykonawcy). e. Demontaż istniejących trzech dmuchaw obsługujących komorę stabilizacji tlenowej. f. Dostawa i montaż dwóch dmuchaw do napowietrzania komory stabilizacji tlenowej (po odpowiednim dostosowaniu fundamentów, przewodów sprężonego powietrza, itp. - wykonaniu wszystkich prac umożliwiających montaż i eksploatację systemu napowietrzania). g. Dostosowanie systemu wentylacyjnego dmuchaw. h. Dostawa i montaż mieszadeł do KTSO (3 sztuki) wraz z kompletem osprzętu (żurawiki, prowadnice, konstrukcje nośne, itp.) i. Dostawa i montaż systemu odprowadzania wody nadosadowej (wraz z dekanterem) i z niezbędnymi sieciami. Odprowadzenie wody do komory denitryfikacji lub alternatywnie do najbliższej kanalizacji. j. Dostosowanie systemu elektroenergetycznego i AKPiA. k. Wykonanie rozruchu zmodernizowanego układu. l. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. w celu optymalizacji pracy komory stabilizacji osadu w oczyszczalni ścieków w Mirkowie na podstawie PFU. Rozruch zmodernizowanego układu zostanie uznany za zakończony, gdy zostanie osiągnięty efekt końcowy inwestycji opisany w PFU potwierdzony trzykrotnymi badaniami wykonanymi w odstępach co najmniej 7-dniowych. 3. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w Projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 8 do Siwz) oraz: 1)dokumentacji projektowej wykonanej przez TIM II Maciej Kita ul. Czapli 57, 44-100 Gliwice Składającej się z: a) Projektu wykonawczego b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót c) Przedmiaru robót 2) programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami dla zadania Optymalizacja pracy komory stabilizacji osadu na oczyszczalni ścieków w Mirkowie (zwanym dalej PFU) wykonanym przez Elżbietę Stachowiak i Andrzeja Czarkowskiego, zaktualizowany przez firmę TIM II Maciej Kita 3) pozostałej dokumentacji: wynikach badań, decyzjach itp. - będących załącznikami do niniejszej siwz. UWAGA !!!! Z uwagi na przyjęty rodzaj wynagrodzenia ryczałtowego Zamawiający podkreśla, iż załączone do dokumentacji przetargowej przedmiary robót mają jedynie charakter poglądowy. Na Wykonawcy natomiast ciąży obowiązek prawidłowej wyceny całego zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdyby okazało się, że w przedmiarach pominięto część robót, które występują w projekcie lub PFU Wykonawca nie może domagać się od Zamawiającego podwyższenia kwoty ryczałtu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 300,00 zł (słownie: osiem tysięcy trzysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina ) wyznaczonym na składanie ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Roboty budowlane pn. Optymalizacja pracy oczyszczalni ścieków w Mirkowie (Nr. sprawy:RI.271.19.2016.AK) tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na koncie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27