Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE OBIEKTÓW ASP WE WROCŁAWIU numer sprawy: ZP- 4/06/2014

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
  • Data zamieszczenia: 2014-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE OBIEKTÓW ASP WE WROCŁAWIU numer sprawy: ZP- 4/06/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obiektów Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Zadanie nr 1 Remont i odtworzenie elewacji budynku C ASP przy ul. Traugutta 21 Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń w budynkach ASP przy Pl. Polskim 3/4 i przy ul. Modrzewskiego 15/17 Zadanie nr 3 Remont pomieszczeń budynków przy ul. Traugutta 21 Zadanie nr 4 Modernizacja serwerowni w budynku ASP przy Pl. Polskim 3/4 w zakresie ochrony ppoż. wraz z montażem klimatyzacji i kontroli dostępu Zadanie nr 5 Remont pomieszczeń w domu studenckim przy ul. H. Pobożnego 9 2. Zamawiający posiada stosowne pozwolenie na budowę dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2 (pomieszczenia nr 204 zlokalizowanego w budynku przy Pl. Polskim 3/4). 3. Szczegółowy zakres robót opisuje poniższa dokumentacja, która jest podstawą do wykonania zadania: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) - stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ b) przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ (dołączone jako materiał poglądowy) c) projekty budowlane - stanowiące załącznik 11 do SIWZ (dotyczą: zadania nr 1 oraz zadania nr 2, pomieszczenia nr 204) 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5. 5. Oferta na każde zadanie podlegać będzie odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały zakres robót określony dla danego zadania. 6. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. Warunki gwarancji na roboty budowlane zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący załączniki nr 8 SIWZ 9. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV Zadanie nr 1 Remont i odtworzenie elewacji budynku C ASP przy ul. Traugutta 21 Zakres prac: Przedmiotem zamówienie jest remont elewacji na budynku C oznaczonych symbolem; elewacja frontowa (północna) - 1 elewacja północna - 2 (tylko część wysoka, elewacja północna z winobluszczem wyłączona z tego postępowania) elewacja zachodnia - 3 Prace budowlane będą realizowane w oparciu aktualne pozwolenie na budowę i zatwierdzony projekt budowlany. Kierownik budowy jest zobligowany do sporządzenia planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ). Kierownik budowy na 7 dni przed rozpoczęciem prac musi dostarczyć oświadczenie o przyjęciu obowiązków w celu zgłoszenia do PINB. W zakres prac do wykonania wchodzą: skucie tynków cementowo - wapiennych na wymienionych elewacjach w całości, oczyszczenie spoiny ścian ceglanych, odgrzybienie ściany metodą dwukrotnego smarowania, naprawa uszkodzonych cegieł w murze, uzupełnienie spoiny w murze, wymiana instalacji elektrycznej i ułożenie w wkutych poziomych bruzdach, wkucie lub ukrycie istniejącej instalacji telefonicznej pod tynkiem, zabezpieczenie folią stolarki okiennej i drzwiowej, zabezpieczenie siatką rusztowania ramowego, wykonanie daszka zabezpieczającego nad wejściami do budynków, wykonanie tynków cementowo-wapiennych, przeprowadzenie hydrofobizacji powierzchni cegły klinkierowej, pomalowanie elewacji farbą mineralną w kolorze zgodnie z załączonym projektem budowlanym, wymiana obróbki blacharskiej, podokienników, rynien i rur spustowych wykonanych z blachy cynkowo-tytanowej, wymiana pionów instalacji odgromowej wraz z hakami mocującymi, zdemontowanie i oczyszczenie konstrukcji istniejących daszków, nowe pokrycie daszków, wywiezienie gruzów na wysypisko Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń w budynkach ASP przy Pl. Polskim 3/4 i przy ul. Modrzewskiego 15/17 Zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w pomieszczeniach nr 5P, 202P, 305P, 308P, 310P, 204P (Zamawiający udostępni pomieszczenie 204P od dn. 21.07.2014 r.), zlokalizowanych w budynku przy pl. Polskim 3/4 oraz pomieszczeń 301b/M, 512M, 402M zlokalizowanych w budynku przy ul. Modrzewskiego15/17. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy Pl. Polskim 3/4 wchodzą następujące prace opisane w załączonej dokumentacji przetargowej: pomieszczenie nr 5P - wymiana okuć drzwiowych i okiennych, opalanie farby na stolarce, dwukrotne malowanie, roboty rozbiórkowe, wykonanie posadzki cementowej, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 202P - roboty transportowe, wymiana uszczelek na skrzydłach okiennych, usuwanie farby i malowanie stolarki okiennej; pomieszczenie nr 305P - roboty transportowe, demontaż i montaż ościeżnic drzwiowych ,montaż zamków, uzupełnienie ścianek z cegieł, uzupełnienie tynków, roboty malarskie wewnątrz pomieszczenia; pomieszczenie nr 308P - roboty transportowe, wykonanie ścianek gipsowych GK , uzupełnienie tynków, montaż stolarki drzwiowej, roboty malarskie ścian, sufitów, rur i grzejników radiatorowych, demontaż i montaż wyłączników i gniazd; pomieszczenie nr 310P - demontaż i montaż zasłon, demontaż i montaż stolarki drzwiowej ,malowanie stolarki, wykonanie tynków uzupełniających, malowanie pomieszczenia, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 204P - prace budowlane będą realizowane w oparciu o aktualne pozwolenie na budowę i zatwierdzony projekt budowlany. Kierownik budowy jest zobligowany do sporządzenia planu BIOZ . Kierownik budowy na 7 dni przed rozpoczęciem prac musi dostarczyć oświadczenie o przyjęciu obowiązków w celu zgłoszenia do PINB. W zakres prac do wykonania wchodzą: wykonanie konstrukcji nośnej półki , wykucie gniazd na belki dwuteowe i osadzenie ich w ścianach, wykucie otworu w ścianie ceglanej nad drzwiami wejściowymi do pracowni i wykonanie nadproża stalowego z belek ceowych, wykonanie tynków na ościeżach otworów, oczyszczenie i pomalowanie konstrukcji nośnej, obudowanie belek dwuteowych płytą o odporności EI60, wywiezienie gruzu na wysypisko wraz z utylizacją. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Modrzewskiego 15/17 wchodzą następujące prace opisane w załączonej dokumentacji przetargowej: pomieszczenie 301b/M - uprzątnięcie pomieszczenia, likwidacja zacieków, malowanie ścian i sufitów, rur, zabezpieczenie podłóg i okien przed malowaniem; pomieszczenie 512M - montaż osłon poliwęglowych nad biegiem schodowym pomieszczenie 402M - demontaż grzejnika jednorzędowego i montaż grzejnika płytowego dwurzędowego wraz z przeróbką instalacji co, wykonanie prób szczelności, skasowanie zacieków, malowanie ścian ,sufitów, rur. Zadanie nr 3 Remont pomieszczeń budynków przy ul. Traugutta 21 Zakres prac: Przedmiotem zamówienie jest wykonanie remontów w pomieszczeniach nr 306T ;107T; 104T ;106D; 608CSU zlokalizowanych w dwóch budynkach przy ul. Traugutta 21. W ramach robót remontowych poszczególnych pomieszczeń wchodzą następujące prace opisane w załączonej dokumentacji przetargowej: pomieszczenie nr 306T - roboty rozbiórkowe, wykonanie posadzki cementowej, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 107T - roboty rozbiórkowe, montaż stolarki drzwiowej, roboty tynkarskie i malarskie, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 104T - roboty rozbiórkowe ,wykonanie posadzki, demontaż i montaż instalacji co, montaż nowych podokienników z PCV, roboty tynkarskie, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 106T - roboty rozbiórkowe przy posadzce z parkietu, wykonanie posadzki cementowej, wykonanie posadzki z PCV, roboty malarskie, wywóz gruzu; pomieszczenie nr 608 CSU - roboty transportowe i roboty malarskie . Zadanie nr 4 Modernizacja serwerowni w budynku ASP przy Pl. Polskim 3/4 w zakresie ochrony ppoż. wraz z montażem klimatyzacji i kontroli dostępu Zakres prac: W ramach prac do wykonania przewiduje się roboty instalacyjne, roboty budowlane i elektryczne. Roboty instalacyjne obejmują do wykonania następujące prace: dostawa i montaż klimatyzatora o mocy chłodniczej 5,0 kW, dostawa i montaż agregatu zewnętrznego o mocy chłodniczej 5,0 kW, wykonanie rurociągów miedzianych o średnicy 10 i 12 mm, wykonanie prób szczelności, wykonanie obudowy. W ramach robót budowlanych przewiduje się wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych, demontażowych i przygotowawczych przewidzianych do modernizacji pomieszczenia serwerowni: rozbiórka ścianek działowych, demontaż ościeżnic drzwiowych, wywóz gruzu W ramach robót budowlanych przewiduje się również: wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych z izolacją akustyczną z wełny mineralnej, wykonanie rusztu z profili stalowych ocynkowanych 100mm, wstawienie krawędziaków lub profili stalowych wzmocnionych pod montaż stolarki drzwiowej, wykonanie izolacji z wełny mineralnej niepalnej gr. 100 mm, okładziny z płyt GKF (ognioodpornych) gr. 12,5 mm obustronnie dwuwarstwowo, szpachlowanie na łączeniach płyt ze wzmocnieniem (taśma z siatki samoprzylepnej), wypełnienie uszczelniaczem akrylowym styku sufitu i ścianką GK oraz ścianki GK ze ścianami ceglanymi, montaż ościeżnic stalowych ognioodpornych EI60 90*200 cm w ścianie GK, montaż, regulacja skrzydeł stalowych W ramach robót budowlanych przewiduje się wykonanie robót malarskich obejmujących następujące roboty: gruntowanie powierzchni pod szpachlowanie i malowanie, przygotowanie powierzchni poprzez wyrównanie nierówności szpachlówka gipsową, malowanie tynków farbami akrylowymi, oczyszczenie i malowanie powierzchni metalowych uszkodzonych podczas montażu elementów stolarki W ramach robót elektrycznych należy wykonać: dostarczyć i zamontować system dostępu do serwerowni demontaż i montaż istniejącego sterownika alarmu na nową ściankę gipsową Zadanie nr 5 Remont pomieszczeń w domu studenckim przy ul. H. Pobożnego 9 Zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń korytarzy, pokoi, biur, sanitariatów. W ramach robót budowlanych przewiduje się do wykonania montaż drzwi do łazienki w pokoju 101. Prace te wiążą się z wykonaniem okładzin z płytek ceramicznych, które uległy zniszczeniu podczas wymiany drzwi łazienkowych. Roboty malarskie obejmują malowanie pomieszczeń biurowych, recepcji, kuchni ,korytarzy, części klatki schodowej, łazienek ogólnodostępnych i podjazdu przed wejściem do budynku. Roboty instalacyjne obejmują demontaż i montaż baterii, zlewozmywaka i grzejników na korytarzach utrudniających wykonanie robót malarskich. 10. Wykonawca zobligowany jest na własny koszt do oznakowania i zabezpieczenia robót. 11. Prace będą wykonywane w czynnym budynku, przy ruchu ciągłym, dlatego pomieszczenia będą sukcesywnie przekazywane po uzgodnieniu z przedstawicielem Zmawiającego w ramach wykonywanych przez Wykonawcę prac. Wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiekcie, m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenie elementów. 12. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny ryczałtowej brutto. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający wyznacza termin umożliwiający dokonanie Wizji lokalnej obiektów na dzień 27.06.2014 r., od godz. 9.00 (spotkanie Wykonawców w Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław pok. 217; piętro II). Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego będzie Pan Grzegorz Dąbrowski. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: Zadanie nr 1 Remont i odtworzenie elewacji budynku C ASP przy ul. Traugutta 21 2 400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych 00/100) Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń w budynkach ASP przy Pl. Polskim 3/4 i przy ul. Modrzewskiego 15/17 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) Zadanie nr 3 Remont pomieszczeń budynków przy ul. Traugutta 21 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 08.07.2014 r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-4/06/2014, zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 2 i/lub zadanie nr 3. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, podanym w pkt. 1 działu XI niniejszej SIWZ. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30, (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Pzp. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach