Przetargi.pl
Roboty budowlane - zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych na II i III piętrze budynku A przy ul. Kossutha 13 w Katowicach

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 032 7351636
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13 13
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 032 7351636
    REGON: 01544738200030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych na II i III piętrze budynku A przy ul. Kossutha 13 w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I). Przedmiot zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych na II i III piętrze budynku A przy ul. Kossutha 13 w Katowicach, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia, 2) Program funkcjonalno-użytkowy zwany dalej programem funkcjonalno-użytkowym, Programem lub PFU. --Uwaga! W przypadku różnic merytorycznych pomiędzy treścią PFU a treścią pozostałej części SIWZ, przesądzają zapisy SIWZ. --W formularzu opis przedmiotu zamówienia Wykonawca jako treść oferty winien podać nazwę producenta oferowanego systemu klimatyzacji oraz nazwę oferowanego systemu. --W ramach dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i dostarczenia: 1)projektu budowlanego i projektu wykonawczego (sporządzone jako jedno opracowanie) instalacji klimatyzacji wraz z częścią elektryczną i automatyką; 2)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3)przedmiaru robót; 4)kosztorysu inwestorskiego szczegółowego (zwany dalej także kosztorysem inwestorskim); 5)projektu zagospodarowania placu budowy; 6)planu BIOZ wynikającego z charakteru prac na istniejącym użytkowanym obiekcie; 7)kosztorysu powykonawczego; 8)projektu powykonawczego; 9)innych projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii, jeśli będą wymagane odrębnymi przepisami. --Wykonawca w treści formularza opis przedmiotu zamówienia między innymi zobowiązany jest oświadczyć, iż będzie dysponował w dniu zawarcia umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wydane przez podmiot uprawniony przepisami prawa do wydawania ww. uprawnień) do nadzoru nad robotami budowlanymi, która to osoba będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Wykonawca zobowiązuje się, iż przedmiot umowy wykona przy udziale osób posiadających wymagane uprawnienia zarówno w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, jak i wykonania robót budowlanych, przy zachowaniu warunków wskazanych w umowie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19.01.2016 r. w sprawie sprawozdań dotyczących substancji zubożających warstwę ozonową lub fluorowanych gazów cieplarnianych (Dz.U. 2016, poz.88), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11.01.2016 r. w sprawie sprawdzania pod względem wycieków urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz systemów ochrony przeciwpożarowej zawierających substancje kontrolowane (Dz.U. 2016, poz.89). --Wykonawca zobowiązany będzie pełnić nadzór autorski nad wykonywanymi robotami budowlanymi w całym okresie realizacji zamówienia. --Cena oferty jest ceną ryczałtową. --Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. II). Rozwiązania równoważne. Zgodnie z art.30 ust.5 pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Spełnienie warunku równoważności Wykonawca zobowiązany jest wykazać na wypełnionym, podpisanym i załączonym do oferty formularzu opis równoważności. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w treści SIWZ za pomocą norm. III). Wykonawca winien udzielić gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca winien zaoferować okres gwarancji i rękojmi za wady albo 36-miesięczny albo 60-miesięczny. Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. Wykonawca winien podać oferowany okres gwarancji i rękojmi za wady w formularzu oferty. Zaoferowany okres gwarancji i rękojmi za wady będzie następnie przedmiotem oceny w II kryterium oceny ofert (waga 5%). Warunki gwarancji obejmują bezpłatne serwisowanie klimatyzacji w całym okresie gwarancji. IV). Termin wykonania zamówienia. 1.Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia dokumentacji projektowej w terminie do 28 dni licząc od daty zawarcia umowy, z wyjątkiem dokumentacji powykonawczej, tj. kosztorysu powykonawczego oraz projektu powykonawczego, których termin dostawy określa odpowiednio pkt 9 oraz pkt 11. 2.Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco informować Zamawiającego o przebiegu (etapach) opracowywania dokumentacji projektowej w celu usprawnienia procesu akceptacji dokumentów, w tym szczegółowego kosztorysu inwestorskiego, przez Zamawiającego. 3. Zamawiającemu będą przysługiwały 2 dni robocze licząc od dnia dostarczenia dokumentacji projektowej przez Wykonawcę, na zaakceptowanie dokumentacji bądź zgłoszenie ewentualnych uwag do dokumentacji. 4. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag, Wykonawcy będą przysługiwały 2 dni robocze licząc od dnia przekazania uwag, na uwzględnienie ich w dokumentach projektowych. 5. Zaakceptowanie przez Zamawiającego dokumentacji projektowej (poza dokumentacją powykonawczą) zostanie potwierdzone protokołem odbioru dokumentacji projektowej. 6. Wszelkie uwagi do dokumentacji projektowej Zamawiający przekazuje pocztą elektroniczną na adres mailowy Wykonawcy, a także potwierdza je na piśmie. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, której akceptacja przez Zamawiającego została potwierdzona protokołem odbioru dokumentacji projektowej, w terminie do 80 dni licząc od dnia wskazanego przez Zamawiającego (przy czym wskazana data nie może być wcześniejsza niż 19.09.2016 r.). W ciągu 3 dni roboczych przed wskazaną datą Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie front robót. 8.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować umowę w części dotyczącej wykonania robót budowlanych wedle harmonogramu robót (kolejności robót) uzgodnionego niezwłocznie po przekazaniu frontu robót z osobami wskazanymi w umowie. Harmonogram robót winien zostać uzgodniony w formie pisemnej. Harmonogram robót będzie miał charakter ruchomy, co oznacza możliwość zmiany kolejności robót przyjętej w harmonogramie na uzasadniony wniosek każdej ze Stron. Zmiana taka będzie dokonywana w trybie roboczych uzgodnień przez osoby wskazane w umowie z udziałem kierownika budowy, o którym mowa w umowie. 9.Wykonanie robót budowlanych zostanie potwierdzone przez Strony protokołem odbioru końcowego robót budowlanych. Zamawiający zobowiązany będzie dokonać powyższego odbioru w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty pisemnego zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę. Protokół winien także wskazywać numery seryjne zainstalowanych urządzeń wraz z cenami jednostkowymi central klimatyzacyjnych. Wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru robót Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu kosztorys powykonawczy. Dostarczenie kosztorysu powykonawczego zostanie potwierdzone protokołem odbioru kosztorysu powykonawczego. 10. Przed dokonaniem protokolarnego odbioru robót budowlanych Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić testy funkcjonalności systemu instalacji klimatyzacji w obecności osób, o których mowa w umowie. Wyniki testów winny zostać załączone do protokołu odbioru końcowego robót budowlanych jako jego integralna część. 11.Projekt powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie opracować i dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Dostarczenie projektu powykonawczego zostanie potwierdzone protokołem odbioru projektu powykonawczego. 12.Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić wytypowanych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń i sterowników naściennych w terminie do 7 dni licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Przeszkolenie pracowników zostanie potwierdzone protokołem odbioru szkolenia. --Uwaga! Na potrzeby pkt II.2) ogłoszenia datę wyliczono w oparciu o terminy wskazane powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Na podstawie art. 45 ust. 2 i ust. 5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych). 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i poz. 1240). a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. b) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust.4a oraz ust.5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 3) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach