Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 32 w FORMULE ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Sądowa 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 33 08 305 , fax. 52 33 24 541
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
    ul. Sądowa 18 18
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 33 08 305, fax. 52 33 24 541
    REGON: 00029152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE - PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 32 w FORMULE ZAPROJEKTUJ i WYBUDUJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj: projektu, uzyskanie pozwolenia na budowę, a następnie realizacja prac budowlanych w budynku nr 32 (dawna Izba Przyjęć) na potrzeby magazynu odpadów medycznych oraz punktu dystrybucji prania, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Modernizowany budynek nie jest objęty rejestrem zabytków. Usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej B obejmującej zespół zabytkowej zabudowy miejskiej. Działka podlega ochronie konserwatorskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca obowiązany jest przedstawić zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy wersję szczegółową kosztorysu ofertowego, który służył wykonawcy do wyliczenia ceny oferty. 4. W celu zapewnienia rzetelności wykonywanych robót budowlanych, zamawiający wymaga stałej - codziennej obecności kierownika budowy na terenie budowy. 5. Na etapie realizacji umowy należy umożliwić weryfikację wszystkich dostarczanych materiałów, poprzez pisemne uzgodnienie z zamawiającym kolorów i jakości dostarczonych materiałów. W przypadku stwierdzenia braku akceptacji ze strony zamawiającego dostarczanych lub zaproponowanych materiałów, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność wykonawcy. 6. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi ponadto sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego w formacie dwg i pdf - na płycie CD/DVD oraz 2 egz. Dokumentacji wydrukowanej i podpisanej. 7. Za podstawę do wyceny zamówienia i złożenia oferty należy przyjąć informacje zawarte w PFU. 8. Wykonawca dokona wizji lokalnej na terenie budowy w celu urealnienia projektu. Wykonawca w oferowanej cenie wykonania przedmiotu zamówienia uwzględni wszystkie elementy realizacji zamówienia. 9. Wykonawca przedstawi w ofercie Koncepcję Wielobranżową (3 egzemplarze) opracowaną na podstawie PFU. Koncepcja powinna zawierać rzuty, przekroje i elewacje wraz z opisem technologicznym wszystkich branż oraz układem funkcjonalnym. 10. Projektowane i używane materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane muszą posiadać atesty i odpowiadać wymaganym normom. Prace budowlano-modernizacyjne należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami BHP. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) wykonanie projektu budowlanego i uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii wraz z pozwoleniem na budowę w ilości 5 egzemplarzy; 2) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i sztuką budowlaną; 3) dochowanie należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy; 4) ustalanie z Zamawiającym wszelkich decyzji i ustaleń dotyczących wykonywania zamówienia; 5) wskazanie upoważnionego przedstawiciela, numerów telefonów kontaktowych i faksu oraz innych informacji niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 6) wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (opcja - patrz pkt 27 SIWZ); 7) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, wywóz gruzu i wszelkich nieczystości związanych z robotami budowlanymi na własny koszt; 8) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia; 9) przedłożenie w dniu podpisania umowy harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. 12. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą na czas wykonania prac projektowych i robót budowlanych wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, jednak nie dłuższy niż 5 miesięcy. Za zaoferowanie krótszego wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty - patrz pkt 18 SIWZ. 13. Miejscem realizacji zamówienia jest Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza 86-100 Świecie ul. Sądowa 18. 14. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturami częściowymi za całkowicie zakończone etapy lub elementy robót, zgodnie z harmonogramem robót. Wystawienie faktur następuje na podstawie podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru częściowego, a faktury końcowej na podstawie podpisanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT waz z protokołem odbioru końcowego za wykonane roboty. Jeżeli do wykonanych robót i zamontowanych urządzeń wymagane są instrukcje obsługi i eksploatacji, Wykonawca dostarczy je (w języku polskim) najpóźniej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. W razie nie dostarczenia ich w tym terminie Zamawiający ma prawo wstrzymać odbiór i płatność faktury końcowej. 15. Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 36 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Za zaoferowanie dłuższego czasu gwarancji Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty - patrz pkt 18 SIWZ. Więcej informacji znajduje się z w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 12.240,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy dwieście czterdzieści). Szczegóły w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania prac
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.swiecie.regiony.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach