Przetargi.pl
Robota budowlana polegająca na demontażu istniejących pięciu dźwigów osobowych w szybach windowych w budynkach nr 4 i 8, dostawie i montażu w ich miejsce nowych dźwigów osobowych po przeprowadzonych niezbędnych robotach budowlanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie, nr sprawy: 42/ZP/11

Departament Administracyjny MON ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Al. Niepodległości 218
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6840086 , fax. 22 6840642, 6874189
  • Data zamieszczenia: 2011-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Departament Administracyjny MON
    Al. Niepodległości 218 218
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6840086, fax. 22 6840642, 6874189
    REGON: 01487280600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana polegająca na demontażu istniejących pięciu dźwigów osobowych w szybach windowych w budynkach nr 4 i 8, dostawie i montażu w ich miejsce nowych dźwigów osobowych po przeprowadzonych niezbędnych robotach budowlanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie, nr sprawy: 42/ZP/11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na demontażu istniejących pięciu dźwigów osobowych w szybach windowych w budynkach nr 4 i 8, dostawie i montażu w ich miejsce nowych dźwigów osobowych po przeprowadzonych niezbędnych robotach budowlanych w kompleksie przy al. Niepodległości 218 w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a. przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ, b. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (tom 1 branża konstrukcyjno - budowlana, tom 2 branża elektryczna), stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ, c. projekt budowlano - wykonawczy (tom 1 branża konstrukcyjno - budowlana, tom 2 branża elektryczna), stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ; d. ekspertyza techniczna - budowlana, stanowiąca Załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące dźwigów osobowych zawarte są w Załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (na koszt Wykonawcy): 1) w zakresie dźwigów osobowych: a) demontaż istniejących elementów dźwigów osobowych i drzwi przystankowych wraz z osprzętem, a także zdanie zdemontowanych dźwigów i elementów do magazynów Departamentu Administracyjnego MON przy ul. Rakowieckiej 2, 00-911 Warszawa, b) zakup wraz z kompletną dostawą dźwigów osobowych, ich oprzyrządowaniem na miejscu montażu o parametrach i standardzie określonym w STWIORB Tom 2, branża elektryczna (pkt.2.16 str. 17-25), c) montaż zaprojektowanych nowych dźwigów osobowych oraz osprzętu, nowych drzwi przystankowych, uruchomienie (rozruch dźwigów osobowych), d) wykonanie pomiarów wymaganych przepisami, rozruchów z udziałem Zamawiającego, Zarządcy Nieruchomości oraz Wojskowego Dozoru Technicznego, e) udział w odbiorach w/w dźwigów przez Wojskowy Dozór Techniczny (WDT) i doprowadzenie do dopuszczenia przez WDT do eksploatacji bez zastrzeżeń dźwigów osobowych f) wykonanie dokumentacji związanej z wymianą dźwigów dla jednostki notyfikowanej dozoru technicznego (WDT), g) rejestracja dźwigów osobowych na koszt Wykonawcy w WDT, h) uzyskanie decyzji od WDT, pozwalających na eksploatację nowych dźwigów osobowych, i) wykonanie i przekazanie, po odbiorze WDT, dokumentacji w 2 egz. i książki rewizyjnej dźwigu Zamawiającemu, j) wykonanie dokumentacji technicznej dźwigów (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim, k) wykonanie dokumentacji dla konserwatora (do maszynowni), l) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, m) udzielenie gwarancji na okres 48 miesięcy (w tym gwarancja na urządzenia 48 miesięcy w zakresie minimum Producenta urządzeń), n) uwzględnienie w cenie swojej oferty ceny konserwacji dźwigów w okresie gwarancji (48 miesięcy) w zakresie wymaganym m.in. przez DTR, WDT oraz serwis dźwigu, wraz z kosztami części i materiałów niezbędnych do konserwacji i serwisowania. 2) w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z wykonanym projektem budowlano - wykonawczym: a) przystosowanie otworów drzwiowych na wszystkich przystankach do nowych drzwi, b) wykonanie wzmocnień zgodnie z zaleceniami zawartymi w projekcie budowlano - wykonawczym oraz wykonanej ekspertyzie, c) uzupełnienie ubytków budowlanych w murach / szybach po demontażu starych dźwigów i montażu nowych dźwigów, d) wymianę starych tynków w szybach i maszynowniach, e) malowanie maszynowni oraz szybów, f) wymiana odbojów ceglanych na betonowe, remont posadzek podszybia wraz z wykonaniem zbrojenia, g) remont instalacji elektrycznej zgodnie z wykonanym projektem budowlano-wykonawczym, h) wykonanie instalacji oświetleniowej szybu, i) potwierdzenie wykonania prac elektrycznych protokołem z pomiarów elektrycznych podpisanym przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, j) remont maszynowni, w tym naprawa tynków, malowanie ścian i sufitów, malowanie belek pod wciągarkę, usunięcie starej posadzki, położenie nowej posadzki z płytek, k) wywóz oraz utylizacja odpadów i gruzu, l) prace na przystankach: obróbka otworów drzwiowych, uzupełnienie tynków po wymianie drzwi przystankowych oraz malowanie ściany wokół drzwi, naprawa posadzki przy drzwiach, m) zabezpieczenie placu budowy, n) w szybach 8 przystankowych zabezpieczenie dostępu osób postronnych pod podszybiem w poziomie (-2) poprzez stałe wygrodzenie zgodnie z zaleceniami zawartymi w ekspertyzie. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz warunkami technicznymi, a wyroby budowlane (materiały) muszą posiadać wymagane aprobaty, certyfikaty i atesty. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, zaleceniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. 6. Wykonawca wykaże w ofercie, że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100).. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; 2) termin obowiązywanie gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl/259.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach