Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA PN.: PRZEBUDOWA ODDZIAŁU KARDIOLOGII DZIECIĘCEJ

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego 73a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3254375 , fax. 071 3270425
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
    ul. H. Kamieńskiego 73a 73a
    51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3254375, fax. 071 3270425
    REGON: 00097789300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA PN.: PRZEBUDOWA ODDZIAŁU KARDIOLOGII DZIECIĘCEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Oddziału Kardiologii Dziecięcej oraz opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie wentylacji z klimatyzacją w pomieszczeniach Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego na Oddziale Kardiologii Dziecięcej I piętra budynku H w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73 A. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie nr 1 - przebudowa Oddziału Kardiologii Dziecięcej znajdującej się na I piętrze budynku H Szpitala. Szczegółowy opis wykonania robót budowlanych zawarty jest w niżej wymienionych załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) przedmiar robót - załącznik Nr 7 do SIWZ, 2) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 8 do SIWZ; 3) dokumentacja projektowa z wytycznymi dla branż - załącznik Nr 9 do SIWZ; 4) zestawienie wykończenia wnętrz - załącznik Nr 10 do SIWZ; 5) kolorystyka wykończenia wnętrz - załącznik Nr 10a do SIWZ; 6) rzuty pomieszczeń - załącznik Nr 11 do SIWZ, 7) zestawienie parametrów technicznych mostów medycznych (jednostek zasilających) - załącznik Nr 12 do SIWZ. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia należy uwzględnić oraz wycenić dostawę i montaż mostów medycznych (jednostek zasilających) wraz z zapewnieniem 24 - miesięcznego serwisu gwarancyjnego. Zadanie nr 2 - opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniach Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego na Oddziale Kardiologii Dziecięcej, zgodnie wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. W ramach zadania nr 2 Wykonawca: 1) wykona dokumentację projektową celem przedłożenia do akceptacji Zamawiającemu, 2) zatwierdzi projekt instalacji wentylacji i klimatyzacji u rzeczoznawcy, 3) wykona zaprojektowaną instalację wentylacji i klimatyzacji zgodnie z dokumentacją projektową, Wykonawca jest odpowiedzialny za przyjęte w ramach zadania nr 2 rozwiązania technologiczne, poszczególne rozwiązania konstrukcyjne oraz uzyskane parametry końcowe. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 4. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 5. Dostarczone mosty medyczne (jednostki zasilające) muszą posiadać znak CE na potwierdzenie, że spełniają wszystkie stosowne wymagania prawne obowiązujące w UE tj. wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony zdrowia czy środowiska naturalnego oraz powinny być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno produktu jak i producenta. 6. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, założeniami projektowymi, sztuką budowlaną, zawartą umową, której projekt stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego. 7. Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem zamówienia z materiałów własnych. 8. Po zakończeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekt powykonawczy wentylacji i klimatyzacji wraz z wersją elektroniczną (płyta CD - 1 egz.). W przypadku naniesienia zmian w dokumentacji projektowej jej ponowne zatwierdzenie przez rzeczoznawcę do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. Wykonawca dostarczy również protokoły pomiaru skuteczności wykonanej wentylacji wraz z pomiarami hałasu. 10. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy na roboty i instalacje objęte przedmiotem zamówienia, liczonej od następnego dnia po zakończenia całości robót, potwierdzonych protokółem odbioru końcowego. W ramach udzielonej gwarancji i rękojmi Wykonawca wymieni na własny koszt filtry wstępne, dokładne (min. 2 x w roku w okresie wiosna - lato, jesień - zima) i filtry absolutne (min. 1 x na rok). Wykonawca udzieli także gwarancji na okres 24 miesięcy na mosty medyczne (jednostki zasilające) licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót. 11. Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania poszczególnych etapów robót wraz z terminem rozpoczęcia i zakończenia robót. Harmonogram powinien zawierać także kolejność realizacji robót i dostaw materiałów z uwzględnieniem wymaganej technologii, czasu realizacji i terminów dostaw. Harmonogram powinien zawierać wykonanie przedmiotu umowy w następujących etapach: 1) roboty rozbiórkowe oraz instalacje ulegające zakryciu, 2) zaprojektowanie i wykonanie instalacji wentylacji z klimatyzacją, 3) roboty wykończeniowe, 4) dostawa i montaż mostów medycznych. 12. Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie zorganizuje, zagospodaruje oraz należycie zabezpieczy plac robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz zabezpieczy przed dostępem osób trzecich. 13. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane prowadzone były tak, aby w jak najmniejszym stopniu nie zakłócały bieżącego funkcjonowania Szpitala. 14. Wszystkie materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, aprobaty techniczne itp. Wykonawca przed użyciem materiałów zobowiązany jest do przekazania inspektorowi nadzoru dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów dopuszczenia do obrotu i powszechnego stosowania oraz uzyskanie akceptacji na ich użycie. 15. Wykonawca uporządkuje teren po wykonaniu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 32 221,00 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące dwieście dwadzieścia jeden złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego prowadzony przez PKO BP SA Regionalny Oddział Korporacyjny we Wrocławiu nr konta 95 1020 5226 0000 6002 0349 8904, z dopiskiem - Szp/FZ - 11/2014 5. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 - 14:00. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 1) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem pkt. 8, 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 uPzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach