Przetargi.pl
Rewitalizacja ulic - jako jedno zadanie: ulicy Leśnej w Kotowicach i ulicy Tadeusza Kościuszki w Iwinach, gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 311 43 70
  • Data zamieszczenia: 2012-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 311 43 70
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja ulic - jako jedno zadanie: ulicy Leśnej w Kotowicach i ulicy Tadeusza Kościuszki w Iwinach, gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewitalizacja ul. Kościuszki w Iwinach w zakresie: Zadanie I część 1: opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie robót budowlano-montażowych w formule zaprojektuj i wybuduj w zakresie odprowadzenia wód deszczowych z drogi gminnej w miejscowości Iwiny, dz. Nr 283. Zadanie I część 2: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę drogi gminnej dojazdowej wraz z odwodnieniem i chodnik przy ul. Kościuszki w miejscowości Iwiny, dz. Nr 283. Zakres robót drogowych: rozbiórka istniejącej nawierzchni wraz z korytowaniem do podłoża gruntowego łącznie do głębokości 40 cm; regulacja krawężników na całości odcinka; wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa drogowego łamanego 0-63 o grubości warstwy 20 cm; wykonanie podbudowy z kruszywa drogowego łamanego 0-31,5 stabilizowanego o grubości warstwy 11 cm; wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu na całym odcinku jezdni o grubości 5 cm; wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu na całości jezdni o grubości 4 cm;zamontowanie bariery ochronnej w chodniku przy posesji barierka długości około 22 mb; ustawienie oznakowania pionowego 2 szt. A-12b 1 szt. + słupek 1 szt., A-12c 1 szt. + słupek 1 szt. uporządkowanie po robotach z wyrównaniem i plantowaniem niezabudowanego terenu; pasa drogowego, na długości zadania; utylizacja wszystkich odpadów powstałych w związku z wykonaniem remontu; brukowiec z odzysku do dyspozycji zamawiającego. Chodnik: poszerzenie i przedłużenie chodnika z przesunięciem jego położenia: podbudowa z kruszywa łamanego frakcjowanego drogowego o grubości warstwy 15 cm: podsypka piaskowo cementów o grubości warstwy 4 cm: nawierzchnia z kostki betonowej brukowej o grubości 6 cm z zaspoinowaniem; wykorytowanie chodnika na poszerzeniach i jego przedłużeniu. Zadanie II: Dokończenie remontu nawierzchni w m. Kotowice gm. Siechnice ulicy Leśnej od HM 4;30 do 6;85 wg ekspertyzy stanowiącej załącznik do dokumentacji i HM 0;0 do 4;30 oraz 6;85 do 9;73 wg dokumentacji zamawiającego i ekspertyzy wykonanej przez Wykonawcę na oba odcinki 0;0 do 4;30 i 6;85 do 9;73. Wykonanie drogi ze spadkiem jednostronnym od strony skarpy w stronę rowu. Od strony skarpy wbudowanie krawężnika na całej długości ulicy 0;0 do 9;73 prawa strona od strony ulicy Spacerowej w stronę lasu według załącznika pod nazwą Rysunek 1. Wykonanie chodnika i pobocza z materiału pochodzącego z wymienionej warstwy podbudowy. Profil poprzeczny drogi na całej długości wykonać według rysunku nr 1. Szczegółowy zakres określony jest, w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ oraz Programy Funkcjonalno Użytkowe. Wykonawca musi uwzględnić ilości materiałów i ich transport w miejsce realizacji zadania bez wymagania od Zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawcy we własnym zakresie będzie zobowiązany do uprzątnięcia i zagospodarowania ziemi, odpadów i gruzu powstałych przy realizacji zadania bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. Całość przedmiotu umowy realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. oferta musi zawierać koszt realizacji wszystkich zadań i części ujętych w przedmiotowym postępowaniu. W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary zostało wskazane pochodzenie marka, znak towarowy, producent, dostawca itp. materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu zastępczego i wniesienie opłat za zajęcie pasa drogowego droga powiatowa ul. Kościuszki w Iwinach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach