Przetargi.pl
Rewitalizacja Strzelec Krajeńskich – Etap II” Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś 9. Infrastruktura Społeczna Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych – projekty realizowane poza formułą ZIT

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 957 633 294
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48
    66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631130 w. 235, fax. 957 633 294
    REGON: 21096676300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Strzelec Krajeńskich – Etap II” Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś 9. Infrastruktura Społeczna Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych – projekty realizowane poza formułą ZIT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I A) ROBOTY I PRACE KONSERWATORSKIE PRZY ŚREDNIOWIECZNYCH MURACH MIEJSKICH ORAZ REMONT BASZTY 3/7 WRAZ Z REMONTEM MURÓW MIĘDZY BASZTAMI 3/6 I 3/7 I ODTWORZENIE PRZEJŚCIA MIĘDZY BASZTAMI 3/5 I 3/4 Mury obronne będące przedmiotem projektu powstały w XIII wieku. Wykonane zostały z kamienia. Ich średnia grubość wynosi około 1m, a wysokość (między basztami 3/7 i 3/6) wynosi średnio 6,5m po stronie zachodniej i 5,7m po stronie wschodniej. Mury między basztami na przeważającym odcinku są w dobrym stanie technicznym. Występują nieliczne niewielkie spękania i ubytki. Wyjątek stanowi fragment muru o długości około 4m po stronie zachodniej bezpośrednio przyległy do baszty 3/7. Na odcinku tym nastąpiło odspojenie zewnętrznych kamieni w strefie przygruntowej powodujące ubytki (osuwisko) kamieni i zagrożenie postępującego niszczenia wyższych części muru. Baszta nr 3/7 jest w bardzo złym stanie technicznym. Oprócz znacznych ubytków jej podstawy (po stronie zachodniej) polegających na odspojeniu zewnętrznych kamieni w strefie przygruntowej (osuwisko) występują również liczne spękania zaczynające się w zwieńczeniu murów i przebiegające do poziomu terenu. Ubytki kamieni podstawy baszty występują na całej długości zewnętrznych ścian strony zachodniej na wysokości około 75–80cm. W murze północnym baszty widać pozostałości po dobudowanych do niej budynkach w postaci wstawek ceglanych i betonowych. Remont posadowienia baszty Baszta 3/7 jest silnie zniszczona, podmyte zostały dolne partie muru, w wyniku czego wypłukaniu uległa część spoin wiążących mur. W celu naprawy zniszczeń dla odcinków, na których dochodzi do osuwania muru należy wykonać fundament betonowy na części grubości muru. Betonowy fundament należy wykonywać odcinkowo, żeby zapobiec pogłębieniu osadzania muru. Wykonywać można prace na paśmie o szerokości 1m, etapami: 1-2-3- 1-2-3-1-2-3. Fundament należy wykonać na głębokości ok. 40cm pod murem. Głębokość posadowienia fundamentu – 90cm poniżej poziomu terenu. Beton klasy C16/20. Żeby nie naruszać estetyki muru, w górnej części fundamentu (przy gruncie) beton należy zamaskować kamieniami polnymi i zaspoinować. W wyższych partiach, powyżej poziomu gruntu, należy uzupełnić braki w murze stosując kamienie polne odpowiedniej wielkości i w odpowiednim kształcie. Murowanie i spoinowanie muru należy wykonać zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi, zaprawą wapienno-trasową, np. Optosa TrassMortel (murowanie) i Optosan TrassFuge (spoinowanie). Remont spękań murów i baszty Naprawę spękań w murze na całej jego długości (łącznie z basztami), po obu jego stronach, należy rozpocząć po dokładnym przeanalizowaniu jego spękań. Należy rozróżnić dwa rodzaje spękań – spękania muru, w których pojawiły się jego rozwarstwienia i spękania muru bez rozwarstwień. Naprawę spękania należy wykonać w sposób odpowiedni dla rodzaju spękania. Spękania muru z rozwarstwieniami Mur w miejscu spękań należy oczyścić z pozostałości starej spoiny. Rozwarstwienia należy naprawić w oparciu o system napraw przystosowany do stosowania w obiektach zabytkowych, np. firmy Festmur, Brutt-Saver lub Helifix. Technologia tych systemów oparta jest na wprowadzeniu spiral zbrojeniowych w spoiny muru i zamurowaniu ich w spoinie za pomocą dedykowanej zaprawy umieszczanej w murze pod ciśnieniem. Określając miejsca wprowadzenia spiral zbrojeniowych należy wybrać możliwie proste spoiny muru prostopadłe do szczeliny spękania. Zbrojenie powinno wystawać min. 50cm z każdej strony poza szczelinę spękania. Określając rozstaw spiral zbrojeniowych należy stosować wytyczne producenta (standardowo ok. 35/45cm). Technologia procesu naprawczego – wg wytycznych wybranego producenta. Po naprawieniu rozwarstwień muru spoiny należy wypełnić zaprawą wapienno-trasową, np. Optosan TrassFuge. Spękania muru bez rozwarstwień Mur w miejscu spękań należy oczyścić z pozostałości starej spoiny. Po oczyszczeniu spoin należy wykonać nowe spoinowanie zaprawą wapienno-trasową, np. Optosan TrassFuge. Ziarna 1-2mm. Wszelkie ubytki kamieni w murze należy uzupełnić kamieniami polnymi odpowiedniej wielkości i w odpowiednim kształcie murowanymi na zaprawie wapienno-trasowej. Prowadząc prace naprawcze należy stosować wytyczne i uwagi konserwatorskie dotyczące kwestii estetycznych i dopuszczalnych technologii wykonania. Zabezpieczenie i remont korony muru Koronę muru należy naprawić i zabezpieczyć przed dalszą infiltracją wody opadowej w głąb muru. W górnej warstwie muru należy wykonać zabezpieczenie z zaprawy w kształcie kopulastym (wypukłość kopuły minimalna, zapewniająca spływ wody opadowej, ale niewidoczne z traktu dla pieszych). Spoinowanie korony muru gotową zaprawą wapienną o właściwościach hydrofobowych (np. Optosan TrassFuge zarobioną preparatem uszczelniającym Optostop HydroFles). Powierzchnię korony muru należy dodatkowo zahydrofobizować preparatem na bazie żywić silikonowych. Na powierzchni wykonać izolację przeciwwodną (np. Elastoschlamme Remmers). Uwagi konserwatorskie Należy dostosować technologie naprawcze do „Programu prac konserwatorskich” opracowanych przez Konserwator Dzieł Sztuki. Należy zwrócić uwagę na kwestie konserwacyjne związane z zabezpieczeniem całego muru przed szkodliwym działaniem wilgoci (hydrofobizacja muru) oraz z odtworzeniem przejścia. Odtworzenie przejścia w murach ma na celu połączenie komunikacyjne projektowanego traktu spacerowego na działce nr 54 (ul. Forteczna – Południowa) z istniejącym na działce nr 75 parkingiem. Lokalizacja: Istniejące (zamurowane) przejście znajduje się w murach obronnych pomiędzy basztami 3/5 i 3/4 na działce nr 55. Opis prac:  obniżyć teren od strony parkingu o około 35 – 40 cm oraz dodatkowo wykonać korytowanie pod projektowany chodnik.  od strony traktu spacerowego wykonać korytowanie pod projektowany chodnik,  rozebrać istniejącą ścianę ceglaną grubości 25 cm wypełniającą otwór  wykonać renowacje ceglanej obudowy otworu zgodnie z wytycznymi prac konserwatorskich,  ułożyć chodnik. B) BUDOWA TRAKTU SPACEROWEGO NA DZIAŁCE NR 54 (UL FORTECZNA – POŁUDNIOWA) Celem jest budowa traktu spacerowego na działce nr 54 (ul. Forteczna – Południowa) z dopuszczeniem dojazdu do posesji w Strzelcach Krajeńskich, a dzięki temu poprawa komfortu poruszania się pieszych w obrębie drogi. Zakres inwestycji obejmuje:  budowę traktu spacerowego na odcinku około 296m na działce nr 54 w zakresie budowy ciągu pieszego z dopuszczeniem dojazdu do posesji (od ul. Bolesława Chrobrego do ul. Targowej),  wykonanie przyległych trawników i muld chłonnych,  remont istniejących zjazdów,  budowa chodnika ze zjazdem oraz remont schodów terenowych od projektowanego odtworzenia przejścia w murach obronnych do parkingu na działce nr 76, Charakterystyka istniejących obiektów: W miejscu projektowanych chodników znajduje się gruntowa jezdnia o szerokości około 3,5 m. Na całej długości opracowania występują pobocza gruntowe. Teren pasa drogowego jest zróżnicowany, występują gruntowe pasy zieleni trawiastej. W pasie drogowym występują zjazdy ziemne do budynków mieszkalnych. W okolicach projektowanego chodnika znajdują się:  budynki mieszkalne jedno i wielorodzinne,  budynki garażowe,  budynek handlowo – usługowy. W sąsiedztwie projektowanego obiektu znajduje się:  sieć gazowa,  sieć teletechniczna  siec energetyczna S/N i N/N  siec cieplna Chodniki będą wykonane z zastosowaniem następujących zasad:  obrzeża stanowiące opór dla projektowanej nawierzchni powinny być ustawione w sposób płynny,  płaszczyzna chodnika powinna być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,  powierzchnię chodników należy wykonać w taki sposób, aby nie występowały uskoki,  elementy konstrukcyjne chodnika należy wykonać na stabilnym i zagęszczonym podłożu. Ciąg pieszy z dopuszczeniem ruchu kołowego o następujących parametrach:  całkowita szerokość ciągu 3m,  w tym nawierzchnia z kostki kamiennej – szerokość – 2,00m, nawierzchnia z kostki rzędowej grubości 12cm,  nawierzchnia z płyt betonowych 50x50 cm grubości 7 cm,  pochylenie poprzeczne 2%. Zjazdy indywidualne – remont:  minimalna szerokość 3,5 m,  nawierzchnia z kostki rzędowej,  pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania. Zjazdy indywidualne ograniczone będą obrzeżami betonowymi 8x30x100cm, a od strony chodnika krawężnikiem betonowym 15x22x100 cm wystającymi max 2 cm ponad nawierzchnię jezdni. Ograniczenie zjazdów obrzeżami, tylko tam gdzie nawierzchnia zjazdu styka się z nawierzchnią chodnika. Chodnik wraz ze zjazdem i schodami do parkingu na działce nr 76.  chodnik od odtwarzanego przejścia do parkingu wykonać z płyt betonowych 50x50cm grubości 7cm na podbudowie jak trakt spacerowy z obrzeżem z prefabrykatów betonowych 8x30x10 cm.  remont schodów z ceglanych na wykonane z płyt chodnikowych i cegieł klinkierowych spoinowych podpierających płyty na podbudowie jak chodnik Część II PRZEBUDOWA DROGI UL FORTECZNA – PÓŁNOCNA NA DZIAŁCE 136/1 W ZAKRESIE BUDOWY CIĄGU PIESZEGO Z KOSTKI KAMIENNEJ I PŁYT BETONOWYCH, przebudowa drogi gminnej 103109F ul. Fortecznej Północnej w zakresie budowy ciągu pieszego na działce nr 136/1 z dopuszczeniem dojazdu do posesji w Strzelcach Krajeńskich, a dzięki temu poprawa komfortu poruszania się pieszych w obrębie drogi. Zakres robót obejmuje:  Przebudowę drogi na odcinku ok. 480 m w zakresie budowy ciągu pieszego z dopuszczeniem dojazdu do posesji,  wykonanie trawników oraz muld chłonnych,  remont istniejących zjazdów. Charakterystyka istniejących obiektów: W miejscu projektowanych chodników znajduje się nieużywana przez samochody gruntowa jezdnia o szerokości ok. 3,5 m. Na całej długości drogi gruntowej występują pobocza gruntowe. Teren pasa drogowego jest zróżnicowany, występują gruntowe pasy zieleni trawiastej. W pasie drogowym występuje zjazd betonowy, połączenie z drogą dojazdową do budynków mieszkalnych wykonaną z płyt betonowych ażurowych oraz połączenie z drogą dojazdową gruntową. Dojazd do budynków mieszkalnych możliwy jest od ul. Północnej. W okolicach projektowanego do wykonania chodnika znajdują się:  budynki mieszkalne jedno i wielorodzinne,  budynki garażowe. W sąsiedztwie projektowanego obiektu znajduje się :  sieć gazowa,  sieć teletechniczna. Planuje się w ramach Inwestycji wykonanie ciągu pieszego z dopuszczeniem ruchu kołowego o następujących parametrach:  całkowita szerokość ciągu 3m  w tym nawierzchnia z kostki kamiennej - szerokość – 2,00 m,  nawierzchnia z kostki rzędowej gr. 16 cm,  nawierzchnia z płyt betonowych 50x50 cm gr. 7 cm,  pochylenie poprzeczne 2%. Zjazdy publiczne – remont:  minimalna szerokość 5,00 m,  nawierzchnia z kostki rzędowej,  przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglone łukiem o R= 6 m,  pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania. Zjazdy indywidualne – remont:  minimalna szerokość 3,5 m,  nawierzchnia z kostki rzędowej,  przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi skosem 1:1,  pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania. Zjazdy indywidualne ograniczone będą obrzeżami betonowymi 8x30x100 cm, a od strony chodnika krawężnikiem betonowym 15x22x100 cm wystającymi max 2 cm ponad nawierzchnię jezdni. Ograniczenie zjazdów obrzeżami, tylko tam gdzie nawierzchnia zjazdu styka się z nawierzchnią chodnika. Całość prac rewitalizacyjnych w zakresie architektonicznym zabytkowych murów miejskich oraz baszty i odtworzenie przejścia z zachowaniem wytycznych i uwag konserwatorskich. Materiały i technologie wykonanie według dopuszczeń konserwatora. Podobnie należy traktować zakres budowy traktu spacerowego - roboty budowlane, remont istniejących zjazdów, wykonanie trawników, budowa chodnika, roboty budowlane w zakresie przebudowy drogi na ciąg pieszy, wykonanie przyległych trawników oraz remont istniejących zjazdów. W trakcie wykonywania robót drogowych jednocześnie wykonywane będą przez inną firmę roboty elektryczne polegające na montowaniu punktowym oświetlenia solarnego (pojedyncze słupy na fundamencie betonowym). W związku z czym, prace należy skoordynować i udostępnić plac budowy brygadzie elektrycznej. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. Wykonawca zobowiązany jest opracować tymczasową organizację ruchu na czas budowy, którą należy uzgodnić z odpowiednimi instytucjami oraz uzyskać zgodę na jej wprowadzenie. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, w tym materiałów, które przewiduje w ewentualnym projekcie zamiennym, jak również koszt ich składowania na placu budowy lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: 1. wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy – jeżeli zajdzie taka potrzeba – w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2. uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 3. zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: a) zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, b) zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. 4. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, 5. kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. 6. Wykonawca, w celu opracowania Oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz ujmie w cenach jednostkowych poniższe prace: a. koszt opracowania tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, którą należy uzgodnić z odpowiednimi instytucjami oraz uzyskać zgodę na jej wprowadzenie. Uważać się będzie, że prace ujęte w dokumentacji, a nie opisane w formularzu cenowym Wykonawcy, zostały ujęte w cenach jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Ofercie. UWAGI: a) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: 1) ZN-G.5142.2.2016 z dn. 01.07.2016r. 2) ZN-G.5142.4.2016 z dn. 21.07.2016r. 3) ZN-G.5142.5.2016 z dn. 16.08.2016r. poprzez obowiązek przekazania LWKZ imienia, nazwiska i adresu osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby kwalifikacji o których mowa odpowiednio w art. 37a, art.37b albo art.37d i art.37c ustawy z dn. 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014r., poz.1446 ze zm.) b) inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego. c) Wszystkie roboty ogólnobudowlane prowadzić należy zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych” pod nadzorem uprawnionych osób. d) Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHPi PPOŻ. I Ochrony Środowiska. e) Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290). Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku nie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firm podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: część 1: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych 00/100); cześć 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: -pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020; Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 poz. 359 z późn. zm.). Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię w ofercie. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 19.1., w formie lub formach oraz w terminie, o których mowa w pkt 19.2. jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: -odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; -nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty: kosztorys/y ofertowy/e (zgodnie z przedmiarami robót załączonymi w rozdziale V) - odpowiednio do części zamówienia, na którą/e składana jest oferta. Do każdego kosztorysu ofertowego należy załączyć stronę tytułową. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wymagane oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinno być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie w odniesieniu do wykonawców, którzy złożyli odrębne oferty – załącznik nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach