Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg
- Adres: 57300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 748 674 062
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
pl. Bolesława Chrobrego 1
57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074/8654600, fax. 748 674 062
REGON: 52605000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja społeczna przestrzeni Kłodzka – utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. W. Łukasińskiego 43 w Kłodzku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: „Rewitalizacja społeczna przestrzeni Kłodzka – utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. W. Łukasińskiego 43 w Kłodzku” Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na 2 części: Cz. 1 – „utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. W. Łukasińskiego 43 w Kłodzku”. Cz. 2 – „zagospodarowanie terenu przyległego”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” przebudowy i dostosowania budynku do obowiązujących przepisów w celu utworzenia pomieszczeń dla organizacji pozarządowych, integracji społecznej, rozwoju kulturalnego, stworzenie miejsca spotkań i zabaw. Utworzenie pomieszczeń konferencyjnych i biurowych oraz szkoleniowych. Projekt przewiduje utworzenie dogodnych warunków dla rozwoju zainteresowań różnych grup społecznych w przedziale wieku od najmłodszych dzieci do seniorów. Pomieszczenia budynku będą dostosowane do potrzeb dzieci w grupie wiekowej 3-6 lat oraz dzieci i młodzieży od 6 lat. Budynek będzie także spełniał rolę świetlicy środowiskowej dla dzieci oraz dziennego domu pobytu „Senior-WIGOR” dla osób starszych. Pomieszczenia zostaną wyposażone w sprzęty, meble i pomoce umożliwiające spełnienie przypisanych funkcji pomieszczeń. Powyższe wyposażenie pomieszczeń (wymienione w programie funkcjonalno – użytkowym) będzie przedmiotem innego zamówienia. W ramach niniejszego projektu wykonane będzie również zagospodarowanie terenu przyległego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: a) część 1: 20 000 zł. brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100 groszy); b) część 2: 4 000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100 groszy). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie oddział Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją „Wadium – „Rewitalizacja społeczna przestrzeni Kłodzka – utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej przy ul. W. Łukasińskiego 43 w Kłodzku” – cz. ....” 3. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach Wykonawca składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy Pzp. 6. Oferta, która nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do tego warunku; dotyczy części I i II
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wymagania wspólne dla I i II części zamówienia: 1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki: zał. nr 1 formularz ofertowy, zał. nr 2a i 2b oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia. 2) Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 (należy złożyć wraz z ofertą). 3) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy złożyć wraz z ofertą)-wzór w siwz, załącznik nr 8. 4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 5) Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia /przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp/ na stronie internetowej wykazu złożonych ofert (warunek wspólny dla I i II części zamówienia). Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2018 r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i odbudowa środków trwałych – punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Szklarska Poręba
Dodano: 2024-07-16 - "Ograniczenie zagrożenia środowiskowego poprzez budowę infrastruktury związanej z przetwarzaniem odpadów na terenie KCGO"
Dodano: 2024-07-10 - „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Ludów Śląski - gmina Borów “
Dodano: 2024-07-09 - Poprawa brd na DK25 w m. Ose, Oska Piła
Dodano: 2024-07-09 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Partyzantów 7 w Karpaczu
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny
Dodano: 2024-07-03 - Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2024-06-11 - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 383 w km 23+200 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu nad potokiem Pieszyckim w miejscowości Pieszyce
Dodano: 2024-06-10 - „Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia” - postępowanie powtórzone
Dodano: 2024-05-29