Przetargi.pl
Rewitalizacja obszaru przy ul. Nowe Osiedle - I etap - budynki nr 6 i 7, plac zabaw, chodniki i zieleń

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja obszaru przy ul. Nowe Osiedle - I etap - budynki nr 6 i 7, plac zabaw, chodniki i zieleń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty termomodernizacyjne i remontowe części wspólnych budynków wielorodzinnych zlokalizowanych w Rypinie przy ul. Nowe Osiedle 6 i 7. Budynki podpiwniczone z dwiema kondygnacjami nadziemnymi i poddaszem częściowo użytkowym, dachem o konstrukcji drewnianej dwuspadowej i nachyleniu połaci ok. 30?. Budynki pochodzą z okresu międzywojennego i wykonane są w technologii tradycyjnej. Wymiana nawierzchni chodników dojściowych do budynków Nr 6, 7, 16 i 17 z nawierzchni betonowej i z płytek betonowych na kostkę brukową betonową. Plac zabaw o nawierzchni piaskowej z ogrodzeniem panelowym z drutu oraz wyposażeniem obejmującym sześć elementów. Zakres robót obejmie m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe z wywiezieniem i składowaniem/utylizacją materiałów pochodzących z rozbiórki, w skład których wchodzą: a) rozbiórka płyt azbestowo - cementowych falistych w ilości około 800 m2, b) skucie tynków zewnętrznych cementowo - wapiennych w ilości około 1050 m2, c) rozbiórka betonowych schodów zewnętrznych w ilości około 2 m3, d) rozbiórka orynnowania, obróbek blacharskich i instalacji odgromowej, e) wymiana części elementów konstrukcyjnych dachów. 2. Wykopy przy odkrywaniu ścian piwnic do głębokości około 1,80 m w ilości około 450 m3 z ponownym obsypaniem budynku i zagęszczeniem warstwami. 3. Tynki cementowo - wapienne ścian piwnic z wykonaniem izolacji powłokowej bitumicznej oraz dodatkową izolacją z folii kubełkowej w ilości około 250 m2. 4. Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji piwnic styropianem EPS 70 grubości 10 cm (cokół do poziomu -0,50 m poniżej terenu) w ilości około 200 m2, z wyprawą z zewnętrznej mozaikowej masy tynkarskiej na cokole powyżej terenu. 5. Docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych styropianem EPS 70 grubości 15 cm i 18 cm w rozwiązaniach systemowych i wyprawą cienkowarstwową z mineralnych tynków dekoracyjnych (kolor biały) z malowaniem farbami silikatowymi w ilości około 900 m2. 6. Wymianę okien drewnianych zespolonych na okna PCV o łącznej powierzchni około 70 m2 z obróbką ościeży wewnętrznych i montażem prefabrykowanych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej. 7. Wymianę okien drewnianych piwnicznych zespolonych na okna stalowe ze szkłem zbrojonym o łącznej powierzchni około 6 m2. 8. Wymianę istniejącej stolarki drzwiowej drewnianej na stolarkę aluminiową w ilości około 5 m2. 9. Wykonanie pokrycia dachu z blachy dachówkowej powlekanej w ilości około 750 m2 z wymianą łat, dociepleniem dachu wełną szklaną grubości 15 cm, membraną paro - przepuszczalną, montażem obróbek blacharskich, orynnowaniem PCV i naprawą istniejących kominów powyżej połaci dachowej. 10. Wymianę instalacji odgromowej na dachach stromych z wykonaniem uziomów poziomych wokół budynków. 11. Wykonanie betonowych schodów zewnętrznych w ilości około 5 m3 z okładziną z płytek klinkierowych 30 cm x 30 cm w ilości około 30 m2. 12. Roboty malarskie klatek schodowych w ilości około 300 m2 (farby emulsyjne) i około 130 m2 (farby olejne). 13. Pokrycie istniejących schodów i podestów klatki schodowej płytą OSB z przyklejeniem rulonowej wykładziny PCV. 14. Wykonanie nawierzchni placu zabaw z piasku z korytowaniem, ogrodzenia panelowego i dostawę oraz montaż wyposażenia (6 elementów) - powierzchnia placu około 250 m2. 15. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podbudowie betonowej grubości 10 cm w ilości około 400 m2. 16. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podbudowie piaskowo - cementowej w ilości około 30 m2. 17. Wykonanie trawników przy budynkach Nr 6, 7, 16 i 17 z wymianą ziemi w ilości 650 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 200 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2009 roku, Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19 marca 2013 roku, do godziny 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach