Gmina Czempiń ogłasza przetarg
- Adres: 64-020 Czempiń, ul. 24 Stycznia 25
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 2826703 , fax. 61 282 63 02
- Data zamieszczenia: 2013-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czempiń
ul. 24 Stycznia 25 25
64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
tel. 61 2826703, fax. 61 282 63 02
REGON: 63125928700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja miasta Czempinia - projekt generalnego remontu obiektów budowlanych SP w Czempiniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Adres szkoły: Czempiń, ul. Kolejowa 3. (Budynki szkoły znajdują się w układzie urbanistycznym wpisanym do rejestru zabytków). Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej (wielobranżowa) dokumentacji projektowej (w sposób umożliwiający prawidłowe przeprowadzenie zamówienia publicznego odnośnie zadania inwestycyjnego jakim ma być remont obiektów szkolnych) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla w/w zadania wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji na rzecz Gminy Czempiń. Realizacja projektowanego zadania odbywać się ma w ramach inicjatywy JESSICA dlatego w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także dokonanie przez Wykonawcę wszelkich uzupełnień (szczególnie aktualizacja kosztorysu inwestorskiego) i poprawek wymaganych przez instytucję wdrażającą inicjatywę JESSICA także po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. Po podpisaniu umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcję remontu szkoły do uzgodnienia zawierającą co najmniej 2 wizualizacji wnętrza i zewnętrza obiektu oraz otoczenia w zakresie działki. Wykonawca musi sam uzyskać na własny koszt wszelkie dane i dokumenty niezbędne do projektowania m. in. mapy, uzgodnienia, itd. Przedstawiciel Wykonawcy będzie posiadał pełnomocnictwo Burmistrza do podejmowania wszelkich czynności proceduralnych wymaganych w toku postępowania a przed właściwymi organami administracji w sprawach uzyskania wnioskowanych decyzji i uzgodnień niezbędnych dla realizacji inwestycji, a także do składania wniosków oraz uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień. W zakres prac projektowych (zgodnie z art. 34 ustawy Prawo budowlane) musi wejść m.in. Projekt modernizacji instalacji wod-kan-co-cw wraz z robotami towarzyszącymi, Projekt modernizacji instalacji elektrycznych wewnętrznych, Audyt energetyczny, Projekt ocieplenia stropodachów i ścian zewnętrznych (wraz z elewacjami), Projekt wymiany dachu wraz z jego ociepleniem oraz instalacją odgromową (budynek nowy szkoły oraz budynek sali gimnastycznej), Projekt przebudowy wnętrza budynku (w niezbędnym zakresie, m.in. dostosowanie toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych, oraz ciągów pieszych dla swobodnego poruszania się osób niepełnosprawnych), Projekt instalacji wentylacji grawitacyjnej, Projekt wymiany okien i drzwi, Projekt instalacji windy dla niepełnosprawnych (zewnętrzna), Projekt budowy podjazdu dla niepełnosprawnych, Projekt utwardzenia placu szkolnego, wjazdu do szkoły i terenu wokół niego, parkingu przed szkołą, placu obok szkoły, opłotowanie terenu, kanalizacja deszczowa, Projekt modernizacji instalacji telekomunikacyjnej i teleinformatycznej. Przedmiot zamówienia ponadto obejmuje: - sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego w pięciu egzemplarzach, - uzgodnień niezbędne do zatwierdzenia projektu budowlanego, - sporządzenie kosztorysu inwestorskiego w dwóch egzemplarzach + CD, - opracowanie kosztorysu ofertowego w dwóch egzemplarzach + CD, - opracowanie przedmiaru robót w dwóch egzemplarzach + CD, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w jednym egzemplarzu (dodatkowo Wykonawca powinien dołączyć specyfikacje techniczne na płycie CD), - opracowanie dokumentacji przetargowej w wersji elektronicznej w jednym egzemplarzu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poniecu Oddział w Czempiniu Nr 36 8682 1030 0040 0000 0390 0003 Tytułem: wadium na RF.271.1.2013 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń w sekretariacie pok. 5, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czempin.pl w zakładce przetargi i konkursy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:Modernizacja budynku przy Pl. Metziga 25 z dostosowaniem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lesznie
Dodano: 2016-07-27 - opracowanie projektu budowy Szkoły Podstawowej w Baranowie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pl. Kościuszki w Odolanowie
Dodano: 2016-07-18 - BUDOWA HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 - GIMNAZJUM I LICEUM im. ks. PIOTRA SKARGI W SZAMOTUŁACH
Dodano: 2016-07-15 - Opracowanie dokumentacji na budowę suszarni osadów
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz Studium Wykonalności dla zadania: Poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie gnieźnieńskim - dostosowanie infrastruktury edukacyjnej do potrzeb regionalnego rynku pracy
Dodano: 2016-06-27 - WYKONANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ I ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA PN.: BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W LESZNIE
Dodano: 2016-06-21 - Modernizacja i remont pomieszczeń sterylizatorni w budynku Katedry i Zakładu Toksykologii w Poznaniu, ul. Dojazd 30 wraz z wykonaniem serwisu i konserwacji urządzeń w okresie gwarancji
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie I etapu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmian studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wraz z koncepcją modernizacji układów drogowych na wskazanych obszarach wokół stacji i przystanków Poznańskiej Kolei Metropolitalnej
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie rewitalizacji ogólnodostępnych boisk sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 62 położonej przy ulicy Druskiennickiej 32 w Poznaniu
Dodano: 2016-06-07