Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg
- Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
- Data zamieszczenia: 2019-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
Pl. Św. Wojciecha 5
14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48552482001, , fax. +48552483180
REGON: 00052444700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja miasta - remont murów obronnych w Pasłęku - Część 2 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego wielobranżowego (dalej „Nadzoru inwestorskiego”) nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą:„Rewitalizacja miasta - remont murów obronnych w Pasłęku – Część 1 – Roboty budowlane”, obejmujące nadzór inwestorski w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i architektonicznej, autorski, konserwatorski i archeologiczny, zgodnie z zakresem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej„SIWZ”), umowami o dofinansowanie projektu oraz dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły dotyczące wadium określono w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dodatkowo wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) informacji Wykonawcy, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – jeżeli dotyczy; 2) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie – jeżeli zostało ustanowione; 3) zobowiązania podmiotu trzeciego – jeżeli na zasobach podmiotu trzeciego Wykonawca będzie polegać; 4) formularzy cenowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Budowę Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Ostródzie – Etap III.”
Dodano: 2024-04-12 - Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją kompleksową oraz zarządzanie umowami w zakresie budowy traktów pieszo – rowerowych i pieszych oraz budowy oświetlenia.
Dodano: 2023-02-07 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją kompleksową oraz zarządzanie umowami w zakresie budowy rozbudowy i modernizacji małej architektury
Dodano: 2023-02-07 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania /w formule zaprojektuj i wybuduj/: „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1867N (Wierzbiny) – Drygały – Skarżyn od km 0+000 do km 11+200”
Dodano: 2021-06-30 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie”
Dodano: 2021-03-02 - Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7
Dodano: 2021-02-18 - Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie
Dodano: 2020-12-29 - Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa budynków Sądu Rejonowego w Bartoszycach przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
Dodano: 2020-12-03 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Modernizacja zabytkowego budynku mieszkalnego nr 84 w msc. Turza Wielka, gm. Działdowo”
Dodano: 2020-10-22