Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie

Powiat Mrągowski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48897410150 , fax. +48897417275
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mrągowski
    Królewiecka 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48897410150, fax. +48897417275
    REGON: 51074251100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.mragowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegająca na Pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie” w zabytkowej kamienicy przy ul. Warszawskiej 53 w Mrągowie wpisanej do Rejestru Zabytków Województwa Warmińsko-Mazurskiego pod nr A-2285. 2.Zamówienie obejmuje sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi w zakresie branż: 1)konstrukcyjno-budowlanej, 2)instalacji i urządzeń sanitarnych , w szczególności cieplnych, wodnych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych, 3)instalacji i urządzeń elektrycznych. 3.Usługi nadzoru będą obejmowały w szczególności: 1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez nadzór nad właściwym realizowaniem umowy o roboty budowlane, zawartej w związku z realizacją przedmiotowego zadania inwestycyjnego, sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniami, przepisami i innymi uzgodnieniami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z zaleceniami Zamawiającego, 2)uczestnictwo w czasie przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 3)zapewnienie ciągłości prowadzenia usługi nadzoru w poszczególnych branżach poprzez wizytowanie terenu budowy z częstotliwością uzasadnioną przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz osobiste informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac robót budowlanych min. raz w tygodniu. 4)wykonywanie czynności nadzoru w sposób określony w art. 25, 26 i 27 w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2020 poz.814 z późn.zm.), 5)dokonywanie podczas inspekcji budowy wpisów w dzienniku budowy oraz kontrola spisów dokonanych przez kierownika budowy, 6)zapoznanie się z dokumentacja projektową i wszelkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami, warunkami i innymi oraz z treścią umowy o roboty budowlane, 7)sprawdzanie ilości i jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zobowiązany będzie do zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 8)sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 9)uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru, 10)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń budowy, 11)uzgadnianie z Zamawiającym i projektantem ewentualnych zmian materiałowych, zgodnych z umową z Wykonawcą, 12)czynny udziału w naradach technicznych organizowanych w toku realizacji robót, 13)udział w konsultacjach z projektantem w ramach ewentualnego nadzoru autorskiego, 14)kompleksową współpracę z Zamawiającym w zakresie pomocy przy rozliczaniu inwestycji (kontrola rozliczeń w tym przygotowanie niezbędnych dokumentów dot. rzeczowej realizacji robót budowlanych wymaganych do złożenia wniosku o płatność w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 – „Obszary wymagające rewitalizacji”, Działania 8.1 - „Rewitalizacja obszarów miejskich"), 15)przygotowywanie, weryfikacja dla Zamawiającego kompletnych dokumentów technicznych związanych z odbiorem jak i z rozliczeniem robót, informowanie Zamawiającego, projektanta o ewentualnych problemach z realizacją inwestycji, 16)chronienie interesów Zamawiającego, przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy Prawo Budowlane, 17)czynne uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych związanych z realizacją inwestycji, 18)zgłaszanie konieczności wykonania robót nie objętych umową z Wykonawcą, wraz z uzasadnieniem pisemnym konieczności wykonania prac oraz weryfikowaniem ich kosztów w zgodzie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz ewentualnie z umową o przyznanie dotacji i pożyczki na realizację inwestycji, 19)w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych - spisywania protokołów konieczności, 20)czynny udział w pracach komisji dotyczących przeglądów gwarancyjnych, przeglądów w ramach rękojmi i przeglądu pogwarancyjnego (inwestycja objęta jest 60 miesięcznym okresem gwarancji na wykonane prace budowlane). 4.Dokumentacja projektowa wraz z przetargową na wykonanie robót budowlanych jest opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego Rewitalizacja zabytkowej kamienicy poprzez remont poddasza oraz dachu budynku przy ul. Warszawskiej 53 - Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mrągowie w Załącznikach od numeru 8 do numeru 16. 5.Wartość robót budowlanych, które będą objęte nadzorem wynosi ok. 615 000,00 złotych brutto, przy terminie realizacji nie później niż do 28.02.2022 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach