Przetargi.pl
Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie

Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, Grunwaldzka 62A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
    Grunwaldzka 62A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510751190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).Zakres prac zamówienia:Zakres zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania „Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie” polegającymi na:• wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowych dróg oraz skrzyżowania typu rondo,• budowie ścieżek rowerowych,• budowie chodnika,• budowie ciągów pieszo-rowerowych,• budowie przejść dla pieszych,• budowie zatok autobusowych,• budowie zjazdów do przyległych nieruchomości,• wykonaniu prac wykończeniowych i towarzyszących,• budowie ulicznej sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ulicę Drwęcką,• zabezpieczeniu i przesadzaniu istniejącej roślinności.2. W związku z występowaniem kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną przewiduje się:• przebudowę sieci elektroenergetycznej, • przebudowę sieci i instalacji wodociągowych,• przebudowę sieci i instalacji gazowej,• budowę kanalizacji deszczowej,• przebudowę kanalizacji sanitarnej,• przebudowę sieci teletechnicznej, • przebudowę innych sieci kolidujących z inwestycją.Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera Projekt Wykonawczy, oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Komplet w/w dokumentacji przekazany zostanie Nadzorowi Inwestorskiemu po podpisaniu umowy. Dla celów poglądowych dokumentacja projektowa została zamieszczona na platformie zakupowej ZDP https://platformazakupowa.pl/transakcja/738579 3. Zamawiający powierzy Nadzorowi Inwestorskiemu świadczenie usługi, polegającej w szczególności na sprawowaniu kontroli i nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi realizacji zadania pn. „Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie”4. W ramach usługi Nadzór Inwestorski winien zapewnić nadzór nad realizacją robót budowlanych, w szczególności dotyczących terminowości, prawidłowości wykonania oraz jakości robót, stosowanych materiałów, kosztów realizacji robót, odbioru robót, koordynacji wszystkich czynności związanych z realizacją zadania aż po rozliczenie zadania oraz udział w odbiorach gwarancyjnych w okresie 60 miesięcy gwarancji i rękojmi.5. Zamawiający informuje, że umowa która będzie przedmiotem nadzoru została podpisana w dniu 19 kwietnia 2023r. z terminem wykonania robót budowlanych do dnia 21 listopada 2023r.6. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (Wykonawca) ma obowiązek zapewnić do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędny personel, w tym:• Inspektora nadzoru robót drogowych (koordynator - Inżynier),• Inspektora nadzoru robót instalacyjno – sanitarnych,• Inspektora nadzoru robót elektrycznych,• Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych,• oraz pozostałych specjalistów w miarę potrzeb w trakcie budowy, posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w ww. branżach bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.7. Zamówienie pn. „Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie” jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.8. Obowiązki inspektora nadzoru1) Nadzór będzie odpowiedzialny za:a) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane, ustawą z dnia 20 marca 1985 roku o drogach publicznych, kodeksem cywilnym, normami, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wymaganiami ustalonymi w umowie o roboty budowlane,b) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem procesu zabezpieczenia i przesadzania istniejącej roślinności,c) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania. Nadzór będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zadania oraz udział w odbiorach gwarancyjnych w okresie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane (60 miesięcy),d) wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w § 3. SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolność techniczna lub zawodowa.Określenie warunków: wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi te zostały wykonane. Przez „zadanie” odpowiadające rodzajem usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie doświadczenie w pełnieniu funkcji nadzoru polegające na nadzorze nad budową lub przebudową drogi lub parkingu o nawierzchniz betonu asfaltowego o powierzchni minimum 1000,00 m2 każda;b) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował potencjałem kadrowym, tj.- inspektorem nadzoru branży drogowej (Koordynator nadzoru) - który musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- inspektorem nadzoru branży sanitarnej - który musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- inspektorem nadzoru branży elektrycznej - który musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- inspektorem nadzoru branży telekomunikacyjnej, który musi posiadać uprawnienia bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Informacje dodatkowe:1. Wykonawca może w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, o którym mowa § 16 pkt 4 lit. a SWZ powoływać się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wyłącznie jeżeli, bezpośrednio uczestniczył w wykonaniu tych usług.2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, o którym mowa § 16 pkt 4 lit. a SWZ wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał wymagane usługi dwukrotnie.3. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, o którym mowa § 16 pkt 4 lit. a SWZ wykonawca musi wykazać, że podmiot ten wykonał wymagane usługi dwukrotnie.4. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334).5. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 17 ust. 1 pkt 1 SWZ (wzór- załącznik nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie podmiotowych środków dowodowych określonych w § 17 ust. 2 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach