Przetargi.pl
„Rewitalizacja gmachu Bytomskiego Centrum Kultury III etap” – dostawa i montaż foteli widowiskowych/teatralnych i kinowych

Bytomskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, pl. Karin Stanek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 389-31-09/10 , fax. 32 387-06-68
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bytomskie Centrum Kultury
    pl. Karin Stanek 1
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 389-31-09/10, fax. 32 387-06-68
    REGON: 27253516000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bck.bytom.bip-gov.info.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja gmachu Bytomskiego Centrum Kultury III etap” – dostawa i montaż foteli widowiskowych/teatralnych i kinowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 95 szt. nowych foteli kinowych oraz 495 szt. nowych foteli widowiskowych/teatralnych (w tym 4 szt. demontowalne) zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia. 2. Fotele powinny być dopuszczone i umiejscowione do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3. Wymagane atesty, certyfikaty foteli zostały przedstawione w „Opisie przedmiotu zamówienia” i winny być załączone do oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w „Opisie przedmiotu zamówienia”, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kategoria główna 39 11 31 00 – 8 Fotele 39 11 12 00 – 5 Siedziska teatralne 5. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wszędzie tam, gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, przez które rozumie się rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski II o/Bytom nr 36 1050 1230 1000 0002 0000 2962, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: „Rewitalizacja gmachu Bytomskiego Centrum Kultury III etap” – dostawa i montaż foteli widowiskowych/teatralnych i kinowych - wadium. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Bytomskim Centrum Kultury w sekretariacie, pok. 001; 41-902 Bytom, Pl. Karin Stanek 1. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Bytomskie Centrum Kultury reprezentowane przez dyrektora z siedzibą w Bytomiu, pl. Karin Stanek 1, 41-902 Bytom, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 7. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o którym mowa w cz. VI pkt 1 SIWZ; 3) próbkę – oferowany fotel Model A i Model B wraz z fabrycznym „próbnikiem tkanin tapicerskich” tkaniny zastosowanej w oferowanych fotelach; modele foteli będą pozostawać u zamawiającego do czasu zakończenia postępowania, a w przypadku podpisania umowy z wybranym wykonawcą – do odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć i odebrać modele foteli we własnym zakresie i na własny koszt. 4) wszystkie wymienione w opisie technicznym (stanowiącym załącznik nr 4 do SWIZ) badania oraz dokumenty. Certyfikaty mają być wystawione przez jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane w sposób niebudzący wątpliwości do jakich materiałów są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą proponowanego materiału): a) model A • klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich dotycząca układu tapicerskiego oraz sklejki bukowej wg normy PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 wydana przez akredytowane laboratorium; • klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania dotycząca układu tapicerskiego oraz sklejki bukowej wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez akredytowane laboratorium; • badanie pianki przeprowadzone przez jednostkę z akredytacją na 400 000 cykli wg normy PN-EN ISO 3385:2014 metodą A wg normy PN-EN ISO 2439:2010; • badanie akustyczne fotela wg normy PN-EN ISO 354:2005 – dopuszczalna tolerancja +/- 5% dla ap. – ocenie będzie podlegać dokumentacja zdjęciowa - bryła fotela; • badanie odporności na ścieranie za pomocą testu Martindale`a zgodnie wg normy ISO 12947 • karta techniczna tkaniny potwierdzająca wszystkie wymagane parametry; b) model B • klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich dotycząca układu tapicerskiego wg normy PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 wydana przez akredytowane laboratorium; • klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania dotycząca układu tapicerskiego wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez akredytowane laboratorium; • badanie pianki przeprowadzone przez jednostkę z akredytacją na 400 000 cykli wg normy PN-EN ISO 3385:2014 metodą A wg normy PN-EN ISO 2439:2010; • badanie akustyczne fotela wg normy PN-EN ISO 354:2005 – dopuszczalna tolerancja +/- 5% dla ap. – ocenie będzie podlegać dokumentacja zdjęciowa - bryła fotela; • karta techniczna tkaniny potwierdzająca wszystkie wymagane parametry. oraz jeżeli dotyczy: 5) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 7) dokument/-y, o którym/-ych mowa w cz. V pkt 5 ppkt. 1 SIWZ; 8) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. X pkt 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach