Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej Domy Polne w Bieruniu Etap I

Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-155 Bieruń, Jagiełły
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 289 684 , fax. 032 2162764 wew. 22
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.
    Jagiełły 13
    43-155 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 289 684, fax. 032 2162764 wew. 22
    REGON: 27623801200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpik.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej Domy Polne w Bieruniu Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    długości L=268,60 m Łącznie do zrealizowania jest zamówienia polegające na wybudowaniu 492,50 m kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U, DN 200 mm (SDR34), typu ciężkiego S SN8(8 kN/m2) z wydłużonym kielichem, o ściance jednorodnej (lite) (zgodnie z STWiORB), Studnie kanalizacyjne należy wykonać z tworzywa sztucznego (zgodnie z STWiORB). Kanalizację sanitarną należy wykonać w oparciu o Projekt wykonawczy, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, SIWZ oraz zawartą umowę. Uwaga: 1. Zamawiający zwraca uwagę, iż z dokumentacji projektowej należy wybrać te elementy robót, które będą dotyczyć powyższych odcinków. Zwracamy również uwagę aby w cenie oferty uwzględnić prawidłowy zakres robót do wykonania. 2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. 3. Tereny budowy podlega wpływom eksploatacji górniczej B. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej: 1. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną. 2. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały. 3. Przed rozpoczęciem prac opracuje plan organizacji robót oraz bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie i przedstawi go Zamawiającemu. 4. Wykona oznakowanie terenu budowy tablicami ostrzegawczymi o rodzaju prowadzonych robót. 5. Zapewnieni warunki bezpieczeństwa na posesjach i terenie budowy w okresie wykonywania prac, poprzez prawidłowe oznakowanie miejsc robót i zajęcia pasa drogowego oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg, z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. 6. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy w okresie prowadzenia robót oraz zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 7. Zobowiązany jest do składowania materiałów rozbiórkowych i przygotowanych do wbudowania oraz zabezpieczenia ich zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z użytkownikiem, w razie potrzeby wykona na własny koszt tymczasowe drogi techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zadania. 9. Wykona zasilanie placu budowy, pokryje koszty utrzymania zaplecza budowy i budowanego obiektu w tym zużytych mediów oraz pokryje koszty opłat włączeniowych i wyłączeniowych do wszystkich niezbędnych sieci. 10. Będzie informować wyprzedzająco użytkowników o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. 11. Weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji oraz dostarczy im wymaganą dokumentację. 12. Zapewni udział kierownika budowy wraz z kierownikami robót branżowych na czas trwania robót oraz zapewni ich udział w odbiorach częściowych i końcowych w terminie wyznaczonym przez służby (Straż Pożarna, Sanepid, Nadzór Budowlany itp.) w celu umożliwienia uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 13. Właściwe nadzory branżowe. 14. Przeprowadzi wszelkie niezbędne: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, w tym przede wszystkim wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz konieczne a nie ujęte w przedmiarze robót. 15. Uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót i doprowadzi teren budowy do stanu pierwotnego oraz uzyska oświadczenia właścicieli przyległych terenów i posesji o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 16. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót oraz odtworzy ewentualnie zniszczone przez siebie podczas wykonywania robót punkty graniczne. 17. Wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z wniesieniem do zasobów mapowych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i przekaże zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru końcowego. 18. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót wraz z terenem przyległym – wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć obiektów sąsiadujących z realizowaną inwestycją, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 19. Wykona i przekaże zamawiającemu dokumentację powykonawczą wg zapisów umowy w 3 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów), w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą (min. 5 oryginałów zaktualizowanych map zasadniczych). 20. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zlokalizowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. 21. Pokryje koszty zajęcia pasa drogowego, koszty organizacji ruchu drogowego. W przypadku uszkodzenia urządzeń – wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych oraz naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. C. Warunki i wymagania: 1. W przypadku, gdy w załączonych do SIWZ dokumentach zostało wskazane pochodzenie (znak towarowy, marka, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach. Materiały wskazane w niniejszym opisie mogą zostać zamienione na co najmniej równorzędne pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę akceptacji Projektanta i Zamawiającego. Jeżeli wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych będzie oznaczać wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń i materiałów wg załączonych do SIWZ dokumentów. 2. Wykona wszelkie prace towarzyszące, m.in.: a) utrzymanie i likwidacja terenu budowy, b) utrzymanie urządzeń terenu budowy wraz z maszynami, c) wykonanie niezbędnych prac badawczych i projektowych, d) działania ochronne zgodnie z warunkami BHP, e) oświetlenie i ogrzewanie pomieszczeń pracowniczych, f) doprowadzenie wody i energii do punktów wykorzystania i odprowadzanie ścieków, g) dostarczenie materiałów eksploatacyjnych, h) utrzymanie drobnych urządzeń i narzędzi, i) przewóz materiałów do miejsc ich wykorzystania, j) zabezpieczenie robót przed wodą opadową, k) zabezpieczenie obiektów znajdujących się w strefie wpływu pracy sprzętu, l) przebudowa obiektów kolidujących pod nadzorem ich właścicieli, m) zabezpieczenie przewodów, linii, kabli, drenów, kanałów, kamieni granicznych, drzew, roślin itp., n) usuwanie odpadów z obszaru budowy oraz usuwanie zanieczyszczeń wynikających z robót wykonywanych przez Wykonawcę, o) wycinka drzew, przesadzanie mniejszych drzew i krzewów, p) pomiary do rozliczenia robót wraz z wykonaniem lub dostarczeniem przyrządów pomiarowych, q) prace geodezyjne związane z wyznaczeniem zakresu robót i obiektu, niwelacja terenu, r) obsługa geodezyjna, odtworzenie punktów wysokościowych, s) obsługa geologiczna, t) koszt aktualizacji wszelkich uzgodnień, u) badania zagęszczenia i nośności gruntu zgodnie z specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową, v) inspekcja rurociągów kamerą TV z podaniem długości odcinków, spadków chwilowych i całkowitych, w) inwentaryzacja powykonawcza, x) nadzorowanie robót wykonywanych przez inne przedsiębiorstwa w ramach umowy o podwykonawstwie (tzw. nadzory branżowe i inne), y) odbudowa terenów zielonych i małej architektury, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, z) koszty przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych urządzeń w okresie gwarancji. aa) roboty tymczasowe, m.in: • wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu, • wykonanie i montaż znaków organizacji ruchu na podstawie aktualnego projektu organizacji ruchu, • wykonanie niezbędnych dróg tymczasowych, • ułożenie kładek nad wykopami wraz z zabezpieczeniem, • wykonanie przejazdów np. do budynków itp. na czas prowadzenia robót wykopowych, • przejęcie i odprowadzenie, pompowania wód z wykopów prowadzonych w gruntach mokrych i nawodnionych oraz ich odprowadzanie, • oznakowanie robót w tym wykonanie tablic informacyjnych o budowie zgodnie z obowiązującymi przepisami, • zabezpieczenie istniejącego drenażu odwadniającego oraz staranna naprawa ewentualnych jego uszkodzeń i przywrócenie go do stanu sprzed rozpoczęcia robót, • inne prace techniczne i technologiczne konieczne do przeprowadzenia robót zasadniczych w zakresie opisanym w specyfikacjach technicznych, dokumentacji projektowej. • zachowanie przejezdności drogi Domy Polne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: 24 1020 2528 0000 0702 0015 4096 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110; zm.: Dz. U. z 2018 r. poz. 650 i poz. 1000.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b) do e) dokument winien być wystawiony na: Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Bieruniu (43-155) przy ul. Jagiełły 13. 11.4 Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. 11.5 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy PZP. 11.6 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy PZP. 11.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów(załącznik nr 1a do SIWZ); oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2 do SIWZ); dowód wpłaty wadium; pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kserokopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach