Przetargi.pl
„Rewitalizacja centrum wsi Snowidza poprzez remont i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej”

Gmina Mściwojów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-407 Mściwojów, Mściwojów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8728522 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mściwojów
    Mściwojów 43
    59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8728522 w. 22
    REGON: 39064741700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msciwojow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja centrum wsi Snowidza poprzez remont i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rewitalizacja centrum wsi Snowidza poprzez remont i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej”. Zakres robót obejmuje: 1) PARTER - wymiana drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych pełnych płytowych na aluminiowe pełne o wsp. U=1,5 (m2*K) z samozamykaczem z funkcją stop. - wymiana drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych stalowych na aluminiowe częściowo przeszklonych z szybą bezpieczną dla drzwi o wsp. U=1,5 (m2*K) z samozamykaczem z funkcją stop. - demontaż i montaż nowych drzwi wewnętrznych. - zamontowanie nowych drzwi przesuwnych. - wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej po rozbiórce okładzin podłogowych. - rozebranie odpadających płytek ściennych i położenie nowych glazurowanych. - rozebranie i ułożenie nowych płytek posadzkowych. - wykonanie odgrzybienia ścian i sufitu w kuchni. - malowanie ścian i sufitów. - tynkowanie na ścianach /lamperia/ z tynku mozaikowego. - rozbiórka i ułożenie nowego parkietu. 2) PIĘTRO. Wydzielenie dwóch sanitariatów - zakres robót: - podkłady z materiałów sypkich. - warstwy wyrównawcze z pod posadzki betonowe gr 4 cm. - wydzielenie sanitariatów ściankami działowymi. - montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych. - wykonanie tynków pocienionych na ścianach i suficie. - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej podłóg. - ułożenie glazury na ścianach. - ułożenie płytek podłogowych. Remont posadzek - zakres robót - podkłady z materiałów sypkich. - warstwy wyrównawcze z pod posadzki betonowe gr 4 cm. - wydzielenie pomieszczenia ściankami działowymi. - naprawa istniejących pęknięć podkładu betonowego. - warstwy wyrównawcze gr. 1-1,5 cm z zaprawy cienkowarstwowej. - okładziny podłogowe z płytek podłogowych antypoślizgowych. - cokoliki przyścienne. - ułożenie warstwy wyrównawczej na stopniach schodów w celu wyrównania wysokości. ostatniego stopnia. - okładziny schodów płytkami antypoślizgowymi ryflowanymi. - zamontowanie poręczy z rury stalowej chromowanej lub niklowanej. Roboty budowlane /różne/ - zakres robót: - rozbiórka ścianki działowej drewnianej i wykonanie nowej z Regipsu. - zamurowanie otworu drzwiowego. - uzupełnienie tynków cem.- wap. - tynki gładzie gr. 3 mm na ścianach i sufitach. - wykucie ościeżnic i osadzeni nowych drewnianych. - założenie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych. - okładziny podłogowe z płytek podłogowych. - cokoliki cięte z płytek podłogowych. - prace malarskie. Pokrycie dachowe. - pokrycie dachu płytami warstwowymi z blachy powlekanej w kolorze RAL 9010 z rdzeniem styropianowym gr. 15 cm na łatach. - obróbki blacharskie z blachy tytan-cynk lub powlekanej. - podwyższenie /wymurowanie ogniomuru o 25 cm /. - demontaż instalacji odgromowej i ponowny montaż po pokryciu dachu. - rozebranie i zamontowanie rur spustowych i rynien z blachy tytan-cynk gr. 0,6 mm. - zamontowanie czyszczaków. Remont elewacji. - naprawa ocieplenia cokołu polegający na rozebraniu uszkodzonego ocieplenia i przyklejenia nowego styropianu gr.7 cm stosowanego do ocieplenia ścian fundamentowych. - naprawa gzymsu polegająca na przyklejeniu styropianu gr. 2-3 cm wtopieniu siatki zbrojącej i nałożeniu tynku strukturalnego. - wykucie 2 parapetów granitowych i założenie nowych /parapety inwestora/. - przygotowanie powierzchni i malowanie farbą elewacyjną silikonową dwukrotnie elewacji /kolor do uzgodnienia z inwestorem/. - tynk elewacyjny na bazie żywicy syntetycznej na cokole. - oczyszczenie i pomalowanie lakiero-bejcą okapu. - pomalowanie drzwi stalowych farbą antykorozyjną. - montaż i demontaż rusztowania. Instalacje sanitarne. - dokończenie instalacji kanalizacyjnej z wyprowadzenie rur wywiewnych ponad dach. - wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej. - montaż umywalek. - montaż muszli typu "kompakt". - montaż baterii i zaworu czerpalnego. - montaż przepływowego podgrzewacza wody o mocy 15 kW – 400 V. - montaż przepływowego podgrzewacza wody o mocy 18-20 kW – 400 V. Instalacje elektryczne. - dokończenie instalacji oświetleniowej. - wykonanie instalacji dla gniazd wtykowych. - montaż przycisków i gniazd wtykowych. - montaż opraw oświetleniowych LED /wzór i moc świetlówek należy uzgodnić z inwestorem/. - demontaż istniejącego przewodu w rurze winidurowe, wykucie bruzdy, osadzenie rury w bruździe i otynkowanie bruzdy. Modernizacja wentylacji. - zamontowanie wentylatorów ściennych w łazienkach. - zamontowanie wentylatora ściennego w kuchni. - wymiana wentylatora dachowego w kuchni. - wykucie otworu i zamontowanie kratek wentylacyjnych. - wymurowanie kominu wentylacyjnego trzykomorowego z pustaków z betonu lekkiego. - sprawdzenie i ewentualne udrożnienie przewodów we- montaż klimatyzatora o mocy nowych obróbek wentylatorów mechanicznych na dachu. Klimatyzacja. - montaż klimatyzatorów o mocy (chłodzenie/grzanie) 6,5/3,9 kW. - montaż klimatyzatora o mocy (chłodzenie/grzanie) 5,0/53 kW. - montaż klimatyzatorów o mocy (chłodzenie/grzanie) 3,5/39 kW. Schodołaz . - Maksymalna waga obciążenia: 120 kg - Zasięg: 200 stopni - Minimalne wymiary urządzenia: 1130mm x 505mm - Minimalna przestrzeń manewrowa: 0,8x 0,9 m - Minimalne wymiary stopnia: 12 x 60 cm - Minimalna głębokość spocznika 800 mm - Minimalna szerokość schodów 550 mm 2. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, 2) ponoszenie opłat i kar za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu, w tym opłat za czasowe zajęcie pasa drogowego, 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 4) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót oraz terenów, które będą wymagały uporządkowania wskutek wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia, 5) demontaż obiektów tymczasowych, 6) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 7) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, 8) Zamawiający informuje, że Wykonawca w cenie oferty winien wycenić koszt składowania i utylizacji powstałych odpadów. 3. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.). 4. Wymagany okres Gwarancji. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 5. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 6. Podstawą wykonania i wyceny robót są następujące dokumenty: Opis i zakres robót (zał. nr 8), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 10) dla poszczególnych rodzajów prac oraz przedmiar robót (zał. nr 9), a wymagania i ilości wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Na etapie przygotowania oferty i przetargu Wykonawca powinien sprawdzić ww. dokumenty i wyjaśnić z Zamawiającym ewentualne różnice, gdyby występowały. Następnie z tytułu jakichkolwiek różnic nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. 7. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy pzp, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. 8. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przed zamówieniem materiałów przedstawić stosowne dokumenty i uzyskać akceptację zamawiającego na ich wbudowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy nr: 74 8647 1020 0210 0003 2002 0001, z dopiskiem wadium „Rewitalizacja centrum wsi Snowidza” 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Mściwojów. 5. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużania terminu związania ofertą – także przez ten okres. 6. Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 11.04.2019 r. do godz. 11:00. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w jednej kopercie, jednakże nie należy spinać trwale z ofertą, w terminie do dnia składania ofert tj. do dnia 11.04.2019 r. do godz. 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia, które stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - zgodny ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ. b) Dowód wniesienia wadium. c) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach