Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2019-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/BZP/085/2019_Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej – 3 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania: Zadanie Nr 1 - Dostawa monochromatorów dla Katedry Fizyki Doświadczalnej (K-3). Zadanie Nr 2 - Dostawa lasera diodowego emitującego światło niebieskie dla Katedry Fizyki Doświadczalnej (K-3). Zadanie Nr 3 - Dostawa mikroskopu polaryzacyjnego dla Katedry Optyki i Fotoniki (K-5). 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowych urządzeń do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego. 3.Wszystkie koszty transportu i ubezpieczenie podczas transportu związane z wykonywaniem przedmiotu umowy obciążają Wykonawcę. Ryzyko w czasie przewozu, załadunku i wyładunku obciążą Wykonawcę. 1.Termin realizacji Zamówienia wynosi: Dla Zadania Nr 1 - do 14 tygodni od dnia zawarcia umowy Dla Zadania Nr 2 - do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy Dla Zadania Nr 3 - do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy 2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.( dla każdego zadania) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.3. do SIWZ (OPZ). Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38600000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: Zadanie nr 1- 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Zadanie nr 2- Zamawiający nie wymaga złożenia wadium; Zadanie nr 3- Zamawiający nie wymaga złożenia wadium;
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). -Oferta musi składać się z: -dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ; -formularza ofertowego Wykonawcy – wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ; -opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej oferowanej aparatury – pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi odpowiednio w Załączniku nr 3 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców) – wypełniony i podpisany Załącznik nr 3.1-3.3 do SIWZ- dla danego zadania; Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa szybkiej kamery do rejestracji obrazów Purkynjego w ramach projektu pn. "Kompleksowa analiza oscylacyjnych ruchów bezwładnościowych soczewki ocznej" dla Katedry Optyki i Fotoniki Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2020-10-09 - ZP/BZP/118/2019-Dostawa aparatury laboratoryjnej na potrzeby Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej – 5 zadań.
Dodano: 2019-04-10