Przetargi.pl
Rewitalizacja budynków mieszkalnych przy ulicach: Rynek 11,25,29, Jagiellońskiej 11, oraz Kolejowej 13,13a w mieście Radków

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-420 Radków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8735000 , fax. 074 8735015
  • Data zamieszczenia: 2013-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    ul. Rynek 1 1
    57-420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8735000, fax. 074 8735015
    REGON: 89071859000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja budynków mieszkalnych przy ulicach: Rynek 11,25,29, Jagiellońskiej 11, oraz Kolejowej 13,13a w mieście Radków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja budynków mieszkalnych przy ulicach : Rynek 11,25,29, Jagiellońskiej 11, oraz Kolejowej 13, 13a w mieście Radków o nw zakresie prac: 1). Budynek przy ul. Kolejowa 13,13a (własność Spółdzielni Mieszkaniowej w Nowej Rudzie - Partner projektu) Zakres planowanych prac: - ocieplenie ścian zewnętrznych, - wykonanie nowych tynków, - wykonanie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, - wymiana balustrad i płytek na balkonach, - wymiana okien piwnicznych, wyłazów dachowych, remont kominów, - remont schodów wejściowych do budynku, - ocieplenie ściany poniżej połaci dachu drewnianego nad częścią sklepową, - parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie, - stolarka okienna (wymiana okien piwnicznych), - rynny, rury spustowe, - powierzchnia elewacji: 1507,12 m2 2). Budynek ul. Rynek 29 (własność Spółdzielni mieszkaniowej w Nowej Rudzie - Partner projektu) Zakres planowanych prac: - ocieplenie ścian zewnętrznych, - wykonanie nowych tynków, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana balustrad, - wykonanie nowych posadzek na balkonach z płytek balkonowych, - wymiana okien piwnicznych, wyłazów dachowych, remont kominów - gzymsy, - parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie, - stolarka okienna (wymiana okien piwnicznych), - rynny, rury spustowe, - wyłaz dachowy, - remont kominów, - powierzchnia elewacji ( w części mieszkalnej) 1671,64 m2. 3). Budynek przy ul. Rynek 11 (własność Gminy Radków) Zakres planowanych prac: Remont elewacji: - remont elewacji w całości, - parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie, - stolarka drzwiowa (drzwi wejściowe, frontowe, tylne do renowacji), - stolarka okienna (wymiana okien strychowych), - rynny, rury spustowe do wymiany, - przebudowa ściągów oporowych, czyszczenie i impregnacja elementów z piaskowca. Remont dachu w tym: - nowe pokrycie dachowe, - remont kominów i obróbek kominów, - remont świetlika dachowego, - nowy wyłaz dachowy, - ogrzewanie rynien i rur spustowych, - powierzchnia ogółem: 670,31 m2 (pow. elewacji:418,85 m2, pow. dachu: 251,46 m2). 4). Budynek przy ul. Rynek 25 (własność Gminy Radków) Zakres planowanych prac: Remont elewacji w tym: - remont elewacji frontowej i tylnej, - remont cokołu, - parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie, - stolarka drzwiowa (nowe drzwi frontowe), - stolarka okienna (wymiana okien strychowych), - rynny, rury spustowe, - oczyszczenie, zaimpregnowanie i pomalowanie podbitki, - powierzchnia elewacji: 125,87 m2. 5). Budynek przy ul. Jagiellońskiej 11 (własność Gminy Radków) Zakres planowanych prac: Remont elewacji w tym: - gruntowanie i wykonanie powierzchni elewacji, - remont cokołu, - renowacja kamienia, - renowacja elementów drewnianych elewacji, - parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie, - stolarka drzwiowa (drzwi zewnętrzne na elewacji bocznych i tylnej do renowacji), - stolarka okienna (okna strychowe i na klatce schodowej oraz okno dachowe -naświetlak) Remont dachu w tym: - remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu, - przemurowanie kominów wraz z wymianą włazu na dach i remontem ław kominiarskich Elementy dodatkowe: - rynny, rury spustowe, - obróbki blacharskie, balkon (wymiana desek, remont balustrady, wymiana uszkodzonych elementów i detali oraz obróbek blacharskich), -ganek (daszek nad wejściem głównym, pokrycie z desek, wiata wejścia głównego do budynku, balustrada schodowa), - oczyszczenie wszystkich elementów drewnianych, - powierzchnia ogółem: 991,33 m2 (powierzchnia elewacji: 665,08 m2, powierzchnia dachu:326,25 m2) 1.Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych, w szczegółowych przedmiarach robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 2. Kosztem Wykonawcy jest także odtworzenie dróg, ogrodzeń itp., wywóz gruzu, odszkodowania wynikłe z winy Wykonawcy, koszty ubezpieczeń, opracowania dokumentacji odbiorowej i powykonawczej. 3.Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 4. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 5. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.. Przedmiar robót został wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi sporządzenia przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego. Do ofert składanych w ramach przetargu zaleca się dołączenie przedmiaru robot, dokonanego przez firmę biorącą udział w przetargu, wykonanego na podstawie projektu. 7.. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania planu /BIOZ/ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. /Prawo budowlane/ wraz z późniejszymi zmianami. 8. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy. 9.Wykonawca przed przystąpień do robót Zobowiązany jest do wykonania we współpracy ze specjalistą ornitologiem i chiropterologiem przeglądu obiektów (kamienic) pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy) wraz z ewentualnym wykonaniem zabezpieczenia tych miejsc przed ich zasiedleniem przez ww. zwierzęta. Wykonawca powyższy zakres ma wykonać zgodnie z wytycznymi Regionalnego Konserwatora Przyrody stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Z ww. przeglądu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokół potwierdzający wykonanie powyższego obowiązku, a w przypadku wykonania zabezpieczeń lub innych elementów wynikających z ww. pisma, w dniu odbioru robót przedstawi opracowanie sporządzone przez specjalistów ornitologa i chiropterologa potwierdzającymi wykonania zaleceń określonych w powyższym piśmie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkowklodzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach