Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1-go Maja 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 074 8155445
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
ul. 1-go Maja 15 15
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax. 074 8155445
REGON: 00052611000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewaloryzacja zabytkowego cmentarza przy ul. 1 Maja - budowa linii oświetlenia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę linii oświetlenia zgodnie z decyzją nr 257/09 z dnia 26.08.2009 r. Starosty Ząbkowickiego zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, oraz zgodnie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa projekt budowlany linii oświetlenia, przedmiar oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) 1)Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.:a)oryginał, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu lub inny dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.) potwierdzający przelew kwoty wadium na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale niewystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); 2.Forma wadium. Wadium należy wnieść w jednej z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium należy wpłacić na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005 - z zaznaczeniem wadium przetargowe na: Rewaloryzacja zabytkowego cmentarza przy ul. 1 Maja - budowa linii oświetlenia. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba , że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w projekcie umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą:- upływu terminu związania ofertą, - zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, ostatecznego rozstrzygnięcia protestów lub upływu terminu do ich wnoszenia. 6. Zamawiający z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona przy czym złożenie wniosku przez wykonawcę którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych., 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędne doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł rocznie brutto przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; c) dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub którymi dysponują lub będą dysponować, bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie. d) dysponują osobami lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zdolnymi do wykonania zamówienia, bądź pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie tj.: osobami legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osobami bezpośredniego wykonawstwa., 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani do ustanowienia wykonawcy - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do załączenia do oferty stosownego oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Oświadczenie winno być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne, w tym Wykonawcę - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji muszą być dołączone do oferty. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie, Zamawiający ma prawo żadać, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub którymi dysponuje, bądź pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie. 2) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł rocznie brutto przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował, zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskaże je w wykazie. Wykaz winien zawierać informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz winien przedstawiać: osoby legitymujące się uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, osobami bezpośredniego wykonawstwa. 4)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek (decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnych funkcji w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). W.w dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa doświetlenia przejść dla pieszych i chodników
Dodano: 2016-07-21 - Budowa i przebudowa (modernizacja) oświetlenia ulicznego ul. Kłodzka od skrzyżowania z ul. Kwiatkowskiego do ul. Węglowa Wola w Nowej Rudzie.
Dodano: 2016-07-04 - Wymiana wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Zgorzelca - wymiana oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą na ul. Energetyków w Zgorzelcu
Dodano: 2016-07-01 - Modernizacja oświetlenia ulicznego u zbiegu ulic Paderewskiego, Iwaszkiewicza , Zaciszna w Oławie
Dodano: 2016-06-08 - Modernizacja i rozwój sieci oświetlenia ulicznego w Kamiennej Górze na potrzeby podniesienia jej efektywności w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego
Dodano: 2016-06-01 - Modernizacja oświetlenia drogowego w Gminie Złotoryja
Dodano: 2016-05-30 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Witoszów Dolny, Bojanice, Lubachów, Gogołów, Bystrzyca Górna, Jagodnik
Dodano: 2016-04-15 - Wymiana wyeksploatowanych urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Zgorzelca - wymiana oświetlenia drogowego wraz z linią zasilającą oraz szafą oświetleniową przy ul. Mickiewicza, Słowackiego i Konopnickiej w Zgorzelcu
Dodano: 2016-04-14 - Budowa oświetlenia ul. Jesiennej, Letniej, Wiosennej, Zimowej i Czerwonej
Dodano: 2016-04-14 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ROZBUDOWIE LINII ENERGETYCZNYCH Z PUNKTAMI OŚWIETLENIA DROGOWEGO W M. KIEŁCZÓW, ULICA AKACJOWA I ODC. UL. BRZOZOWEJ ORAZ W M. DOBROSZÓW OLEŚNICKI, DZ. NR 372, 259, GMINA DŁUGOŁĘKA
Dodano: 2016-03-25