Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego 73a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3254375 , fax. 071 3270425
- Data zamieszczenia: 2009-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
ul. H. Kamieńskiego 73a 73a
51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3254375, fax. 071 3270425
REGON: 00097789300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYPOSAŻENIE PORADNI OKULISTYCZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa dla Poradni Okulistycznej fabrycznie nowych urządzeń medycznych wyprodukowanych po 01.01.2009 r., których parametry techniczne szczegółowo opisano w załącznikach od nr 5.1 do nr 5.6. Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 30 dni liczone od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 należycie wykonaną dostawą podobną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - dotyczy zadań nr 1, nr 2, nr 5 W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne w rozumieniu Ustawy o Wyrobach Medycznych, do obrotu i do używania na terenie RP Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą zero - jedynkową na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia z art. 22 Pzp 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5.Dokument-y potwierdzający-e, że dostawa-y została-y wykonane należycie. 6.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 7.Opisy lub fotografie, np.: foldery prospekty informacje producenta zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie parametrów technicznych. W przypadku folderu w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginalny folder wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Oświadczenie o posiadaniu autoryzacji na prowadzenie sprzedaży i serwisu w Polsce na oferowany przedmiot zamówienia - dotyczy zadań nr 1, nr 2, nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa 2 szt. aparatów ultrasonograficznych oraz 1 szt. aparatu do znieczuleń wraz z ich montażem i przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi
Dodano: 2015-12-17 - Dostawy aparatury medycznej - realizacja programu polityki zdrowotnej pn. Narodowy Program Dostępności do Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego POLKARD na lata 2013 - 2016 w zakresie zadania: - zakup aparatury medycznej dla oddziałów udarowych w roku 2015; - zakup aparatury medycznej dla oddziałów rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu w roku 2015
Dodano: 2015-11-12 - UMW / AZ / PN - 59 / 15 Dostawa Aparatu USG Doppler do Katedry i Kliniki Okulistyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa dwóch aparatów USG wraz uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2015-11-02 - UMW/AZ/PN-49/15 Dostawa Aparatu USG Doppler do Katedry i Kliniki Neurologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa wraz z montażem ultrasonografu dla Kliniki Pediatrii i Chorób Infekcyjnych Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu przy ul. Chałubińskiego 2a
Dodano: 2015-09-02 - Przetarg nieograniczony na dostawę Ultrasonografu(USG)
Dodano: 2015-08-25 - Dostawa aparatu ultrasonograficznego do MGZZOP w Ścinawie
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego z wyposażeniem
Dodano: 2015-05-06 - APARAT ULTRASONOGRAFICZNY
Dodano: 2015-03-25