Przetargi.pl
Rewaloryzacja obiektu Synagogi Pod Białym Bocianem na cele kultowe, kulturowe z elementami edukacyjnymi oraz turystyki kulturowej w ramach Dzielnicy Czterech Świątyń - przebudowa dziedzińca.

Fundacja Bente Kahan ogłasza przetarg

  • Adres: 50-072 Wrocław, ul. Włodkowica 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 782 81 23 , fax. 0-71 341 89 47
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Bente Kahan
    ul. Włodkowica 5 5
    50-072 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 782 81 23, fax. 0-71 341 89 47
    REGON: 02025679300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fbk.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja; religia, kultura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja obiektu Synagogi Pod Białym Bocianem na cele kultowe, kulturowe z elementami edukacyjnymi oraz turystyki kulturowej w ramach Dzielnicy Czterech Świątyń - przebudowa dziedzińca.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje uporządkowanie i zagospodarowanie terenu w najbliższym sąsiedztwie Synagogi i budynku Zarządu w ramach robót budowlanych pn. Rewaloryzacja obiektu Synagogi Pod Białym Bocianem na cele kultowe, kulturowe z elementami edukacyjnymi oraz turystyki kulturowej w ramach Dzielnicy Czterech Świątyń. Przewidywany zakres prac niniejszego zamówienia obejmuje m.in.: Podstawowe prace: rozbiórka i demontaż istniejącej nawierzchni betonowej, istniejących krawężników i drobnej kostki granitowej (ścieżka) ponadto wykonanie wszystkich warstw podbudowy drogowej oraz nawierzchni urbanistycznych dziedzińca - zgodnie z Projektem Wykonawczym Dróg. oraz: -Wycinka istniejącej zieleni. -Wykonanie instalacji elektrycznych podziemnych oraz zasilających projektowane oświetlenie dziedzińca zgodnie z Projektem Wykonawczym Instalacji Elektrycznych -Remont, udrożnienie i modernizacja istniejącej kanalizacji deszczowej. -Podłączenie nowoprojektowanych wpustów oraz rynien spustowych Synagogi do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. -Zaprojektowanie i wykonanie fundamentu pod drzewo spotkań - należy zlecić projekt fundamentu uprawnionemu projektantowi konstrukcji. -Instalacja wszystkich przewidzianych w projekcie opraw oświetleniowych. -Remont świetlików. Przedmiotowe roboty wykonywane będą w Synagodze Pod Białym Bocianem we Wrocławiu przy ul. Włodkowica 5-9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000 PLN słownie: dwa tysiące złotych 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2007.42.275.). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, c)kwotę gwarancji poręczenia, d)termin ważności gwarancji poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: *odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub *nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub *zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub *nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Kredyt Bank S.A. IO/Wrocław nr 10 1500 1155 1211 5006 2525 0000 z dopiskiem -wadium przetargowe - Synagoga Pod Białym Bocianem przebudowa dziedzińca. 5.Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę pzp formach należy złożyć w oryginale wraz z oryginałem oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub 4)nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, w tym: *Wykonać (zakończyć) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub wykonaniu placu o powierzchni utwardzonej z kostki kamiennej lub płyt granitowych o wartości robót co najmniej 1 mln zł. b)wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej: *Kierownik budowy, posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne upraw?nienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej, -doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót drogowych na co najmniej jednej robocie budowlanej polegającej na budowie/rozbudowie/modernizacja drogi o wartości robót co najmniej 1 mln zł. *Kierownik robót w specjalności elektrycznej posiadający: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne upraw?nienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t.Dz.U.06.156.1118 ze zm.), - aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej, - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót na co najmniej jednej robocie budowlanej o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł polegającej na wykonaniu oświetlenia. 3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi: a)posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tys. zł. 4)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę(ów) oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami punktu 9 niniejszej IDW, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.1), 1.3) niniejszej IDW, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2.1Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.a) i c) niniejszej IDW, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2Dokument, o którym mowa w ppkt 2.b) niniejszej IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. i 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1)wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW; 2)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli dotyczy (art. 22 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie, składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fbk.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach