Przetargi.pl
„Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach Krajeńskich” Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4: Środowisko i kultura; Działanie: 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego; Poddziałanie: 4.4.1 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – projekty realizowane poza formułą ZIT. CZĘŚĆ I - „REMONT BUDYNKU SPICHLERZA STRZELECKIEGO OŚRODKA KULTURY” Część II - „WYPOSAŻENIE BUDYNKU SPICHLERZA STRZELECKIEGO OŚRODKA KULTURY”

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 763 11 30, , fax. 957 633 294
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 95 763 11 30, , fax. 957 633 294
    REGON: 21096676300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Renowacja średniowiecznych murów obronnych wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych oraz zabytkowego Spichlerza w Strzelcach Krajeńskich” Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4: Środowisko i kultura; Działanie: 4.4. Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego; Poddziałanie: 4.4.1 Zasoby kultury i dziedzictwa kulturowego – projekty realizowane poza formułą ZIT. CZĘŚĆ I - „REMONT BUDYNKU SPICHLERZA STRZELECKIEGO OŚRODKA KULTURY” Część II - „WYPOSAŻENIE BUDYNKU SPICHLERZA STRZELECKIEGO OŚRODKA KULTURY”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: „REMONT BUDYNKU SPICHLERZA STRZELECKIEGO OŚRODKA KULTURY” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie branża budowlana: roboty przygotowawcze; roboty wyburzeniowe wewnętrzne; roboty wyburzeniowe zewnętrzne; konsolidacja konstrukcji murowej; izolacja pozioma; remont i krycie dachu; remont elewacji; roboty wykończeniowe wewnętrzne; w tym: 1. Budynek Spichlerza • wzmocnienie konstrukcji ścian zewnętrznych budynku; • remont elewacji - wymiana tynków; • usunięcie i utylizacja płyt docieplających strop nad poddaszem oraz skosy dachu płyt azbestowo-cementowych; płyty nie są trwale zamontowane do przegród; • docieplenie dachu i poddasza w zakresie montażu wełny mineralnej w skosie dachu; • montaż nowych płyt gipsowo-kartonowych na poddaszu; • bieżąca konserwacja konstrukcji dachu wraz z ochrona ogniową; • wymiana pokrycia dachowego. • remont stropu miedzykondygnacyjnego między parterem a poddaszem poprzez montaż płyt ogniochronnych montowanych od spodu stropu do belek stropowych; • remont podłogi poddasza- cyklinowanie i renowacja desek drewnianych; • remont i izolacja ogniowa schodów drewnianych wewnętrznych; • remont stropu na gruncie, wymiana izolacji termicznej i przeciwwilgociowej wraz z wymianą pokrycia posadzki na deski drewniane, • demontaż płyt gipsowo kartonowych, którymi pokryte są ściany zewnętrzne od wewnątrz; • naprawa i odtworzenie izolacji przeciwwilgociowej ścian poprzez zastosowanie iniekcji ciekłokrystalicznej niskociśnieniowej; • remont ścian od wewnątrz; • montaż nowej stolarki drzwiowej; • renowacja istniejących elementów wyposażenia budynku; • remont instalacji wodnej, kanalizacyjnej i elektrycznej, branża elektryczna: • instalacja 230/400V, • instalacja oświetlenia podstawowego, • instalacja oświetlenia awaryjnego, • zasilanie urządzeń branży sanitarnej, • instalacja wyrównawczej, • instalacja przeciwprzepięciowej, • instalacja wyłącznika ppoż., • zasilanie rozdzielnic, • rozdzielnice elektryczne, • instalacja zasilania, • tablice licznikowe. branża sanitarna: • wewnętrzne instalacje wodociągowe • wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej • wentylacja WC • wymiana grzejników na parterze 2. Dobudówka • rozbiórka dachu dobudówki; • rozbiórka ścian zewnętrznych i stropu dobudówki; 3. Zagospodarowanie terenu • remont ogrodzenia, budowa nowego ogrodzenia; • uporządkowanie terenu i zieleni niskiej; • budowa elementów małej architektury. 1. Spichlerz – projekt budowlany i wykonawczy 2. Spichlerz – projekt rozbiórek 3. Specyfikacje Techniczne 4. Przedmiary: branża budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna Część II - wyposażenie Lp. Rodzaj wyposażenia Liczba sztuk/jednostka miary 1. Meble do pomieszczenia socjalnego (meble kuchenne) 1 kpl. 2. Sprzęt AGD: lodówka do zabudowy podblatowa 1 szt. piekarnik 1 szt. płyta gazowa 1 szt. kuchenka mikrofalowa 1 szt. okap do zabudowy 1 szt. zlewozmywak 1 szt. umywalka 1 szt. bateria mieszakowa 1 szt. podgrzewacz z termosem 2 szt czajnik elektryczny 1 kpl. serwis kawowy 1 kpl. (24 szt.) sztućce 2 kpl. 3. Meble biurowe i wyposażenie: szafy wysokie 1 kpl. stół składany 3 szt. wózek do stołów 1 szt. krzesła bankietowe 2 kpl. wieszak 1 zestaw 1. Projekt budowlany 2. Opis techniczny wyposażenia Załączone przedmiary pełnią funkcje pomocniczą przy wycenie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: część 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) cześć 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2.1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020; Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym; 12.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 poz. 359 z późn. zm.). 2.6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 2.7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię w ofercie. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 19.1., w formie lub formach oraz w terminie, o których mowa w pkt 19.2. jego oferta zostanie odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). 6.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 10.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2.Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. 3. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach