Przetargi.pl
Renowacja rynku w Żarnowie

Gmina Żarnów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-330 Żarnów, Opoczyńska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48(44)7577055 , fax. +48(44)7577057
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żarnów
    Opoczyńska 5
    26-330 Żarnów, woj. łódzkie
    tel. +48(44)7577055, fax. +48(44)7577057
    REGON: 59064784200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zarnow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja rynku w Żarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy na wykonanie zadania pn.: „Renowacja rynku w Żarnów”. 2.W zakres prac wchodzi: 1) wykonanie robót rozbiórkowych zgodnie z pkt 1.1 Przedmiaru robót – zał. 11 do SIWZ; 2) wykonanie wycinki drzew i krzewów i zabezpieczenie adaptowanych drzew zgodnie z pkt 2.2-2.15 Przedmiaru robót – zał. 11 do SIWZ; 3) wykonanie nasadzeń drzew krzewów roślin jednorocznych oraz trawników zgodnie z pkt 3.16 -3.37 Przedmiaru robót – zał. 11 do SIWZ; 4) wykonanie robót drogowych chodników zgodnie z pkt 4.38 – 4.48 Przedmiaru robót – zał. 11 do SIWZ; 5) wykonanie murków oporowych z siedziskami zgodnie z pkt 5.49 – 5.59 Przedmiaru robót – zał. 11 do SIWZ; 6) opracowanie projektu wykonawczego wodotrysku (fontanny) zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlanym uzgodnionym z Wojewódzkim Konserwatorem Ochrony Zabytków oraz Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad zgodnie z pkt 5.59 Przedmiaru robót – zał. 11 do SIWZ; 7) budowa wodotrysku (fontanny) wraz z infrastrukturą towarzyszącą umożliwiającą poprawne funkcjonowanie w miejscu publicznym zgodnie z pkt 5.59 Przedmiaru robót – zał. 11 do SIWZ; 8) uzyskanie odrębnego pozwolenia na wykonanie badań archeologicznych w formie nadzoru oraz wykonanie badań. Przedmiotowe działki objęte zakresem zamówienia położone są na terenie zabytkowego założenia urbanistycznego – śródmieścia miasta Żarnowa, w związku z czym Wojewódzki Konserwator Zabytków decyzją WUOZ-PT-A.5142.2017.RF z dnia 01.08.2019 R. ustalił konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi związanymi z realizacją inwestycji polegającej na renowacji rynku w Żarnowie. Wykonawca w kosztach musi ująć wszystkie niezbędne formalności wynikające z przepisów prawa wraz z uzyskaniem pozwolenia od Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru. Koszt wszystkich uzgodnień oraz niezbędnych robót wynikających z decyzji Konserwatora po stronie Wykonawcy. 9) doprowadzenie bieżącej wody na potrzeby uruchomienia i funkcjonowania wodotrysku (fontanny) – zaprojektowanie i wykonanie przyłącza wodociągowego pod DK74 wraz z wszelkimi pozwoleniami, uzgodnieniami oraz decyzjami zgodnie z pkt 5.59 Przedmiaru robót – zał. 11 do SIWZ; Szczegółowy zakres robót określają projekt techniczny oraz przedmiar robót (załącznik do SIWZ).Przedmiot zamówienia jest ściśle określony w: a) ofercie Wykonawcy, b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) dokumentacji projektowej, d) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiotowe postępowanie przetargowe obejmuje wykonanie robót na dz. nr ew. gr. 157/2, 158/3 obręb Żarnów. Taki zakres robót ujęty jest także w załączniku nr 11 do SIWZ – Przedmiar robót. Prace wykraczające poza obręb ww. działek nie są przedmiotem postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym na załącznikach nr 1, 2, 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez w Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP (wzór do wykorzystania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (tj. o kwocie jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 12 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach